Το σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό, παρουσίασε η διοίκηση του ομίλου Zeus International Hotels & Resorts σε μία συνέντευξη τύπου, με αφορμή την έναρξη της τουριστικής περιόδου για το 2024.
Με σταθερό προσανατολισμό στην απόκτηση ιδιόκτητων ακινήτων ή μακροχρόνιων μισθώσεων, προχώρησε το προηγούμενο διάστημα σε σημαντικές ενέργειες, όπως την εξαγορά δύο νέων ξενοδοχειακών μονάδων σε Ιταλία και Ελλάδα, του Dolce Milan Malpensa στο Μιλάνο και του Lazart Hotel Trademark Collection by Windham στη Θεσσαλονίκη αλλά και επεκτάσεις και ανακαινίσεις στα επιπλέον ιδιόκτητα ξενοδοχεία της, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πρόσφατα μάλιστα εξαγόρασε και το εξαώροφο κτήριο όπου στεγάζονται σήμερα τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα.
Zeus International: Εξαγορές σε Ιταλία και Ελλάδα
Η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου του ομίλου με τα δύο νέα ιδιόκτητα ξενοδοχεία αποτελεί βασική ενέργεια της στρατηγικής του ανάπτυξης, βάσει του οποίου προκρίνεται η διεύρυνση του αποτυπώματός του στην ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή αγορά.
Το αναπτυξιακό πλάνο
Σε αυτό το πλαίσιο, το επενδυτικό πλάνο της Zeus International προβλέπει την αναβάθμιση του Dolce Milan Malpensa, με ορίζοντα υλοποίησης το 2025, ενώ ήδη υλοποιεί την ριζική ανακαίνιση του Opera Hotel στη Ρουμανία.
Όσον αφορά στα υπόλοιπα ξενοδοχεία του ομίλου στην Ελλάδα, η Zeus International ολοκληρώνει τη ριζική ανακαίνιση του πρόσφατα αποκτηθέντος Ammos Luxury Resort, στην Κω, το οποίο αναβαθμίζεται σε θέρετρο 5 αστέρων με στόχο να προσφέρει υπηρεσίες υψηλοτάτων προδιαγραφών. Η ανακαίνιση θα συνεχιστεί και κατά το επόμενο έτος, με την προσθήκη νέων δωματίων και ιδιωτικών πισινών.
Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσεται και η ανακαίνιση και επέκταση των εγκαταστάσεων του μοναδικού Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, με τη δημιουργία Water Park και Adventure Park, στο Dolce Attica Rivera, με τη δημιουργία Aqua Park και Adventure Park και στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay με τη δημιουργία 35 δωματίων με ιδιωτικές πισίνες, φτάνοντας στα 343 δωμάτια, βίλες και μπανγκαλόου, ένα νέο εστιατόριο, αγγίζοντας τα 11 συνολικά εστιατόρια και bar, και ένα μοναδικό σε σχεδιασμό και μέγεθος Waterpark, από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η ανακαίνιση και η επέκταση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων, είτε εντός είτε εκτός συνόρων, έχουν ανατεθεί σε ελληνικές εταιρείες. Αυτές οι στρατηγικές συνεργασίες αντιπροσωπεύουν την προτίμηση της Zeus International για τοπικές επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας μέσω της εισροής επιπλέον εσόδων.
Ενίσχυση τοπικών κοινοτήτων
Ως πρωτοπόρος στον κλάδο της φιλοξενίας, ο όμιλος Zeus International αναλαμβάνει την ευθύνη να παρέχει οικονομική ευημερία σε 3.500 οικογένειες, ενισχύοντας και τις τοπικές κοινότητες στις περιοχές όπου δραστηριοποιήσει.
Ο όμιλος επικεντρώνεται στη διατήρηση στενών σχέσεων με τους Έλληνες προμηθευτές του, προωθώντας την τοπική οικονομία και διασφαλίζοντας τη δημιουργία θέσεων εργασίας στις τοπικές κοινωνίες όπου εδρεύουν οι εγκαταστάσεις. Η συνεργασία με τους τοπικούς παραγωγούς αποτελεί θεμέλιο της στρατηγικής για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική υπευθυνότητα.
Οι εκτιμήσεις τη διοίκησης
Σχολιάζοντας τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες της Zeus International, ο founder και Chief Executive Officer, κ. Χάρης Σιγανός, δήλωσε: «Νιώθουμε υποχρεωμένοι να διαδραματίσουμε τον ρόλο μας με καινοτόμο πνεύμα και οικονομική αποδοτικότητα, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες μας και χτίζοντας μοναδικά προϊόντα και εμπειρίες διαμονής. Με την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου εξασφαλίζουμε την υγιή ανάπτυξη και την ανθεκτικότητα του ομίλου της Zeus International Hotels & Resorts, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή μας για τη δημιουργία αξίας για όλους τους ενδιαφερόμενους: Επισκέπτες, συνεργάτες και εργαζόμενους».
Ο Chief Financial Officer Vice President of BoD, κ. Μανούσος Τσουχλαράκης, πρόσθεσε ότι: «Με αυτήν τη φιλόδοξη στρατηγική ανάπτυξη που σχεδιάσαμε, ο όμιλος αυξάνει τον αριθμό των ξενοδοχείων που ανήκουν στη Zeus International, ενισχύοντας την παρουσία του ομίλου στην ευρωπαϊκή αγορά το οποίο είναι ένα άριστο παράδειγμα της δέσμευσής μας για τη βελτίωση και την υγιή ανάπτυξη του τουρισμού. Έχοντας προχωρήσει μέσα στην τελευταία τετραετία στην ανακαίνιση εγκαταστάσεων συνολικού εμβαδού άνω των 300.000 τ.μ., μένουμε πάντα προσηλωμένοι στον στόχο μας προωθώντας την αυθεντική φιλοξενία, χρησιμοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία της Zeus.»
Η συνέντευξη τύπου ολοκληρώθηκε με τις σημαντικές αναφορές της Chief Operations Officer των ξενοδοχείων του ομίλου, κ. Χριστιάννας Μαυροειδή, τονίζοντας ότι: «Στο πλαίσιο της ανάπτυξής μας, θέτουμε την ευημερία των εργαζομένων μας στο επίκεντρο της προσοχής μας. Με διαρκή επένδυση σε υγιείς εργασιακές συνθήκες, επιδιώκουμε να διαμορφώσουμε ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι μας μπορούν να αναπτύξουν την μέγιστη απόδοσή τους. Αυτή η δέσμευση αποτελεί θεμέλιο για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και μια εμπειρία φιλοξενίας που ξεπερνά τις προσδοκίες των επισκεπτών μας.
Latest News
Λίφτινγκ 20 εκατ. σε «Athens Crowne Plaza» και «Holiday Inn» - Και νέο ξενοδοχείο από την οικογένεια Μουσαμά
Στον ΟΤ μιλά ο Απόστολος Μουσαμάς για το Athens Crowne Plaza αλλά και για τα σχέδια για νέα μονάδα
Ποιους τουρίστες μαγνητίζει η Ευρώπη - Το top5 των χωρών [γραφήματα]
Ο τουρισμός αναμένεται να ξεπεράσει τα ρεκόρ του 2019 σε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης
Ανοίγει φτερά για νέες αγορές o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Στο πρώτο δεκαμήνο η επιβατική κίνηση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών ανήλθε σε 27,5 εκατομμύρια επιβάτες, αυξημένη κατά 12,9% σε σχέση με το 2023
Ανάσα για την Αθήνα ο Μαραθώνιος - Γίνεται σταδιακά city break προορισμός
Ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος που διοργανώνει ο ΣΕΓΑΣ φέρνει ώθηση στον τουρισμό της πρωτεύουσας
Από την Ρόδο έως την Κέρκυρα - «Αλλάζουν πίστα» οι μαρίνες με επενδύσεις άνω των 500 εκατ.
Ριζικό λίφτινγκ στις υποδομές που διαθέτουν οι μαρίνες σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας - Τα σχέδια για Ρόδο, Κέρκυρα, Άγιο Κοσμά και Πύλο
Ποιο είναι το ελληνικό επιτραπέζιο που γίνεται το Νο1 σουβενίρ της Μάλτας
Το παιχνίδι παρουσιάστηκε επίσημα και στην πρεσβεία της Μάλτας στην Αθήνα
ΕΟΤ: Η Ελλάδα τιμώμενη χώρα στη διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου
Προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και της εναλλακτικής Ελλάδας
Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα δείχνει η τουριστική έκθεση WTM από το Λονδίνο
Ο τουρισμός κερδίζει το στοίχημα στην Ελλάδα, τονίζει ο πρόεδρος της ΠΟΞ σχολιάζοντας τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market
Για πρώτη φορά χειμερινές κρουαζιέρες από τον Πειραιά φέρνει η MSC Cruises
Η κίνηση για τη χειμερινή κρουαζιέρα εντάσσεται και στην στρατηγική της εταιρείας για επιμήκυνση της παραδοσιακής περιόδου
Ολικό rebranding, δύο νέα ξενοδοχεία και στο βάθος Marriott για την Atlantica Hotels & Resorts
Ο όμιλος Atlantica Hotels & Resorts έχει 50 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο - Συνεργάζεται με τον μεγαλύτερο tour operator την Tui