Τερματίστηκε η μισθολογική διαμάχη ανάμεσα στην Lufthansa και τις αεροσυνοδούς/ιπτάμενους φροντιστές, καθώς τα αιτήματά τους ικανοποιούνται σε βάθος τριετίας. Χαρακτηριστικό είναι πως οι πιλότοι, αμείβονταν με 270.000€ τον χρόνο και οι αεροσυνοδοί και συνοδοί εδάφους με 13€ την ώρα.
Μάλιστα η αντιπροσφορά στους συνοδούς εδάφους της αύξησης 0,5% εξαγρίωσε τα πληρώματα των εργαζομένων.
EE: Η συμφωνία Lufthansa και ITA Airways μπορεί να βλάψει τον ανταγωνισμό
Η γερμανική ναυαρχίδα Lufthansa και το συνδικάτο των αεροσυνοδών UFO (σ.σ. δεν είναι τυπογραφικό λάθος, λίγο εξωγήινο ίσως) τερμάτισαν τη μισθολογική τους διαμάχη αυτή την εβδομάδα, μετά από μήνες διαπραγματεύσεων και διήμερη απεργία στα μέσα Μαρτίου.
Τι κέρδισαν οι εργαζόμενοι
Η Lufthansa και η UFO ανακοίνωσαν την Πέμπτη ότι οι μισθοί σχεδόν 19.000 αεροσυνοδών θα αυξηθούν κατά 17,4% με έντοκη ισχύ, σε διάφορα στάδια μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Η συλλογική σύμβαση ισχύει τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2026, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία. Συμφωνήθηκε επίσης η καταβολή επιδόματος αποζημίωσης λόγω πληθωρισμού ύψους 3.000 ευρώ, καθώς και αύξηση των επιδομάτων αδείας για το πλήρωμα καμπίνας.
Μετά την αρχική αποτυχία των διαπραγματεύσεων, τα πληρώματα καμπίνας της Lufthansa αποχώρησαν τον περασμένο μήνα. Οι συλλογικές διαπραγματεύσεις με άλλες επαγγελματικές ομάδες οδήγησαν σε περαιτέρω απεργίες, οι οποίες έχουν επανειλημμένα ακινητοποιήσει φέτος τα γερμανικά αεροδρόμια και έχουν επηρεάσει εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες.
Ωστόσο, η συμφωνία της Πέμπτης αποτρέπει προς το παρόν τον κίνδυνο μεγάλων απεργιών στις γερμανικές αερομεταφορές. Οι αεροσυνοδοί της Lufthansa απέδειξαν περίτρανα πως «χαμένος είναι αυτός που δεν διεκδικεί».
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%