Δυναμικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των υποδομών τους υλοποιούν SHOPFLIX και Courier Center, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της SHOPFLIX, Χρήστος Καλογεράκης από το βήμα του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας την πρόθεση της διοίκησης να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Αναλύοντας το αναπτυξιακό πλάνο της SHOPFLIX, ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, η εταιρεία έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην εκ βάθρων ανανέωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα και την αντικατάστασή της, με μια από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο.
Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή, η SHOPFLIX έχει φθάσει στα 6 εκατομμύρια προϊόντα, έχοντας καταφέρει να αναπτύσσεται και μεγαλώνει βάση σχεδίου.
Σε τροχιά ανάπτυξης η Courier Center
Εστιάζοντας στην Courier Center, τον βραχίονα του ομίλου στις ταχυμεταφορές ο κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι έχει μετατραπεί σε έναν μεγάλο, σοβαρό πανελλαδικό παίκτη σε μια απαιτητική αγορά χάρη στις επενδύσεις που έγιναν στα τρία χρόνια από την εξαγορά της.
Η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας ήθελε να δημιουργήσει «έναν provider, ο οποίος θα παρέχει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλη την χώρα». Η λογική που διακατείχε τις εταιρείες του χώρου μέχρι τότε, ήταν να δίνουν προτεραιότητα στα μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και άφηναν σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
«Πήραμε ένα οικογενειακό μαγαζί και θεωρώ ότι το έχουμε φθάσει να είναι ένας από τους κορυφαίους last mile provider», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται το κάθε πακέτο που διακινεί. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο της Courier εξυπηρετεί το 98% της ελληνικής επικράτειας, και από μερίδιο 0,4% που ήταν πριν τρία χρόνια έχει φθάσει στο 7%, με στόχο να υπερβεί το 10% ενώ πλέον πέρα από την SHOPFLIX εξυπηρετεί μεγάλους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Από φέτος μάλιστα, η εταιρία αναμένεται να εμφανίσει και τα πρώτα της κέρδη.
Τεράστια περιθώρια για το e-commerce
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, τα περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα είναι μεγάλα, με δεδομένη τη συγκριτικά χαμηλότερη διείσδυσή του έναντι της υπόλοιπης Ευρώπης. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας αντιστοιχία στο 10,9% του λιανεμπορίου, όταν σε ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία ανέρχεται στο 25%.
Η δυναμική του χώρου πιστοποιείται και από τον αριθμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν αποκτήσει ψηφιακές δυνατότητες. «Από 7.000 εταιρείες πριν από 5 χρόνια, έχουν φθάσει σήμερα στις 20.000. «Άρα φαίνεται πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
Παράλληλα, παρέθεσε κάποια δεδομένα που δείχνουν την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αύξηση του ποσοστού των πελατών που ολοκληρώνουν μια ηλεκτρονική συναλλαγή, το οποίο πλέον αγγίζει το 85% από 51% το 2018 με 2019 αλλά και στην εκτίναξη του ποσοστού των καταναλωτών που κάνουν ψηφιακά τις πληρωμές τους (digital payments) στο 86% από 56% προηγουμένως.
Ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οδηγός στις παρεμβάσεις που δρομολογεί η εταιρεία είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, ο οποίος πλέον είναι πολύ πιο απαιτητικός και επιθυμεί να απολαμβάνει υψηλές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Βλέπουμε μια τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Σύμμαχος» στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε ο επικεφαλής της SHOPFLIX είναι η τεχνολογία, μέσω της οποίας μπορεί η εταιρεία να διαπιστώσει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές.
Να σημειωθεί πως η τοποθέτηση του κ. Καλογεράκη έγινε σε πάνελ με θέμα το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών («The Future of Consumer Landscape: The Way Forward»), στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, CFO της Διαμαντής Μασούτης, ο Βασίλης Κουτεντάκης, CRB της Τράπεζας Πειραιώς και η Βάλια Αρανίτου, Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Latest News
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» χρηματοδοτεί 151 επενδυτικά σχέδια με 102,5 εκατ. ευρώ
Η «Έξυπνη Μεταποίηση» είναι εστιασμένη στην προσαρμογή των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο παραγωγικό μοντέλο «Βιομηχανία 4.0»
Επέκταση της Foot Locker στη Βουλγαρία με τρία νέα καταστήματα από τον όμιλο Fourlis
Τα τρία καταστήματα, που θα ανοίξουν σε καίριες εμπορικές τοποθεσίες, είναι τα πρώτα που ανοίγει ο όμιλος Fourlis στη Βουλγαρία
Η υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την JPMorgan Asset Management
Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η διεύρυνση των επενδυτικών επιλογών που προσφέρει η Eurobank στους πελάτες της
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος» - Σχέδια επέκτασης σε νέες αγορές
H Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος προχώρησε στην έναρξη λειτουργίας του νέου, υπερσύγχρονου εργοστασίου καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες