
Δυναμικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των υποδομών τους υλοποιούν SHOPFLIX και Courier Center, με απώτερο στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας. Τα παραπάνω ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της SHOPFLIX, Χρήστος Καλογεράκης από το βήμα του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, τονίζοντας την πρόθεση της διοίκησης να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
Αναλύοντας το αναπτυξιακό πλάνο της SHOPFLIX, ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οι αποφάσεις λαμβάνονται αποκλειστικά με γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε, η εταιρεία έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην εκ βάθρων ανανέωση της τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα και την αντικατάστασή της, με μια από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο.
Κάτι που σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των καταναλωτών. Αυτή τη στιγμή, η SHOPFLIX έχει φθάσει στα 6 εκατομμύρια προϊόντα, έχοντας καταφέρει να αναπτύσσεται και μεγαλώνει βάση σχεδίου.
Σε τροχιά ανάπτυξης η Courier Center
Εστιάζοντας στην Courier Center, τον βραχίονα του ομίλου στις ταχυμεταφορές ο κ. Καλογεράκης ανέφερε ότι έχει μετατραπεί σε έναν μεγάλο, σοβαρό πανελλαδικό παίκτη σε μια απαιτητική αγορά χάρη στις επενδύσεις που έγιναν στα τρία χρόνια από την εξαγορά της.
Η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας ήθελε να δημιουργήσει «έναν provider, ο οποίος θα παρέχει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε όλη την χώρα». Η λογική που διακατείχε τις εταιρείες του χώρου μέχρι τότε, ήταν να δίνουν προτεραιότητα στα μεγάλα αστικά κέντρα, την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη και άφηναν σε δεύτερη μοίρα τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.
«Πήραμε ένα οικογενειακό μαγαζί και θεωρώ ότι το έχουμε φθάσει να είναι ένας από τους κορυφαίους last mile provider», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης, προσθέτοντας πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται το κάθε πακέτο που διακινεί. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο της Courier εξυπηρετεί το 98% της ελληνικής επικράτειας, και από μερίδιο 0,4% που ήταν πριν τρία χρόνια έχει φθάσει στο 7%, με στόχο να υπερβεί το 10% ενώ πλέον πέρα από την SHOPFLIX εξυπηρετεί μεγάλους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Από φέτος μάλιστα, η εταιρία αναμένεται να εμφανίσει και τα πρώτα της κέρδη.
Τεράστια περιθώρια για το e-commerce
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, τα περιθώρια ανάπτυξης του e-commerce στην Ελλάδα είναι μεγάλα, με δεδομένη τη συγκριτικά χαμηλότερη διείσδυσή του έναντι της υπόλοιπης Ευρώπης. Συγκεκριμένα, στην χώρα μας αντιστοιχία στο 10,9% του λιανεμπορίου, όταν σε ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία και η Γαλλία ανέρχεται στο 25%.
Η δυναμική του χώρου πιστοποιείται και από τον αριθμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν αποκτήσει ψηφιακές δυνατότητες. «Από 7.000 εταιρείες πριν από 5 χρόνια, έχουν φθάσει σήμερα στις 20.000. «Άρα φαίνεται πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλογεράκης.
Παράλληλα, παρέθεσε κάποια δεδομένα που δείχνουν την ραγδαία άνοδο των ηλεκτρονικών αγορών. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στην αύξηση του ποσοστού των πελατών που ολοκληρώνουν μια ηλεκτρονική συναλλαγή, το οποίο πλέον αγγίζει το 85% από 51% το 2018 με 2019 αλλά και στην εκτίναξη του ποσοστού των καταναλωτών που κάνουν ψηφιακά τις πληρωμές τους (digital payments) στο 86% από 56% προηγουμένως.
Ο κ. Καλογεράκης υπογράμμισε πως οδηγός στις παρεμβάσεις που δρομολογεί η εταιρεία είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης του καταναλωτή, ο οποίος πλέον είναι πολύ πιο απαιτητικός και επιθυμεί να απολαμβάνει υψηλές υπηρεσίες και στο ηλεκτρονικό κανάλι. «Βλέπουμε μια τεράστια αλλαγή στη συμπεριφορά του καταναλωτή», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Σύμμαχος» στην προσπάθεια αυτή, σημείωσε ο επικεφαλής της SHOPFLIX είναι η τεχνολογία, μέσω της οποίας μπορεί η εταιρεία να διαπιστώσει σε πραγματικό χρόνο τις ανάγκες και τα θέλω του καταναλωτή και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές.
Να σημειωθεί πως η τοποθέτηση του κ. Καλογεράκη έγινε σε πάνελ με θέμα το μέλλον των καταναλωτικών συνηθειών («The Future of Consumer Landscape: The Way Forward»), στο οποίο συμμετείχαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, CFO της Διαμαντής Μασούτης, ο Βασίλης Κουτεντάκης, CRB της Τράπεζας Πειραιώς και η Βάλια Αρανίτου, Καθηγήτρια στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Latest News

Ψήφος εμπιστοσύνης στον Στάσση – Νέα τριετή θητεία για τον Πρόεδρο και CEO της ΔΕΗ
Πραγματοποιείται σήμερα 16 Απριλίου η ΕΓΣ των μετόχων για τη σύνθεση του νέου ΔΣ της ΔΕΗ – «Άρωμα γυναίκας» στη διοίκηση – Ο νέος ρόλος για Καρακούση

Ευκαιρίες και κίνδυνοι για τις τράπεζες από νέες μειώσεις επιτοκίων
Σε ετοιμότητα για τα επιτόκια βρίσκονται οι διοικήσεις των τραπεζών - Τα σχέδια που επεξεργάζονται και τα σενάρια

Εδωσε τα χέρια ο «Γαλαξίας» με τον Παπαγεωργίου - Τι απομένει για την εξαγορά
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, ο Γαλαξίας έχει υπογραψεί προσύμφωνο εξαγοράς - Έχει γίνει οικονομικός έλεγχος και έχει καθοριστεί το τίμημα

S&P Global: Υψηλές οι αποδόσεις των ελληνικών τραπεζών – Οδηγός τα υψηλά κεφάλαια και η μείωση του κινδύνου
Όπως εξηγεί η Tedeschi, οι τέσσερις μεγαλύτερες τράπεζες της Ελλάδας θα επιστρέψουν περισσότερα κεφάλαια στους επενδυτές το 2025

Δεσμεύσεις του υπουργείου Ανάπτυξης για τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των ΒΙΠΕ
Δεσμεύσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης μετα την κοινοβουλευτική ερώτηση των βουλευτών Λευτέρη Αυγενάκη και Γιώργου Κοτρωνιά

Κρι Κρι: Στα 256 εκατ. ευρώ ο τζίρος το 2024, αυξημένος κατά 18,5%
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΡΙ ΚΡΙ πρότεινε τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού 0,40 ευρώ ανά μετοχή

Alpha Trust Ανδρομέδα: Τη διανομή μερίσματος 0,32 ευρώ/ μετοχή ενέκρινε η ΓΣ
Η καταβολή θα αρχίσει την Παρασκευή 13.06.2025 και θα πραγματοποιηθεί μέσω της Τράπεζας Πειραιώς

ΔΕΗ: Κάτω του 5% έπεσε το ποσοστό της Helikon Long Short Equity Fund Master ICAV
Τι αναφέρει η επιχείρηση

Τεχνητή νοημοσύνη στη βιομηχανία και «έξυπνες» υποδομές, οι μοχλοί ανάπτυξης για τη Siemens
Για τον μετασχηματισμό της Siemens σε ηγέτιδα εταιρεία τεχνολογίας χάρη στην ισχυρή κουλτούρα καινοτομίας και την αξιοποίηση της τεχνολογίας, μίλησε ο Βασίλης Χατζίκος, CEO Siemens Ελλάδας, στο 10ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

AS Company: Ρεκόρ πωλήσεων το 2024 – Μέρισμα 0,17 ευρώ/μετοχή
Ο όμιλος AS Company διατήρησε την ηγετική του θέση στην αγορά παιχνιδιών, ενισχύοντας περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο με επιτυχημένα καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν υψηλή ποιότητα και ανταγωνιστική τιμή.