
Το διήμερο, «Sustainable Fashion Fair», πραγματοποιεί το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Απριλίου – και τις 2 ημέρες από τις 12.00 μ έως τις 21.00 – το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας σε συνεργασία με το Impact Hub Athens, Καραϊσκάκη 28 Ψυρρή, στηρίζοντας τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων μόδας.
Στόχος του event είναι, να αναδείξει τη σημασία της βιώσιμης μόδας, αλλά και τις επιχειρήσεις που κατασκευάζουν, φιλικά προς το περιβάλλον, ρούχα και αξεσουάρ.
Δύο ημέρες με: διαδραστικά και εκπαιδευτικά εργαστήρια, προβολή ταινιών και ένα market με μια μεγάλη γκάμα ρούχων και αξεσουάρ, που εντάσσονται στο πρόγραμμα.
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, είναι αρωγός στη Βιώσιμη Ανάπτυξη των κλάδων των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων της κλωστοϋφαντουργίας, του έτοιμου ενδύματος και της μόδα.
Το Impact Hub Athens, διαθέτει μεγάλη εμπειρία, στη διοργάνωση δράσεων για την ευαισθητοποίηση για τη σημασία της συνειδητής κατανάλωσης.
Το Sustainable Fashion Fair, πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου «EcoFashionEU – Promoting the sustainability of small and medium textile and fashion manufacturers», το οποίο υλοποιεί το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της Αθήνας.
Η είσοδος στο market και στις δράσεις είναι δωρεάν. Ο χώρος είναι ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους.
Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν περισσότερα από 30 brands και να επιλέξουν ανάμεσα σε ποικιλία ρούχων με μοναδικό design από brands όπως τα παρακάτω:
Hallelujah, Keeklos, LoveCuts, Christiana Vardakou Atelier, It’s a shirt, Convertart, FG Fashion Designer, Pepper Vally, Συν Αθηνά και Χείρα Κίνει, Mary Stasini, Oratia Organic Underwear, Daphne Alex, Eating the Goober, και Valasi. Επίσης, θα υπάρχουν χειροποίητα κοσμήματα και αξεσουάρ από τα brands Apiliotis Jewelry, Amalthea Athens, Print Silk, Fibra Fibra & Fingerprint, ενώ θα εκθέσουν τα προϊόντα τους και οι ακόλουθες εταιρείες με είδη σπιτιού: Handmade by M. Και Tsakonika Ifanta.
Τέλος, στο πλαίσιο της έκθεσης, το brand Pico, θα παρέχει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να αποτυπώσει το δακτυλικό του αποτύπωμα, ή αυτό κάποιου αγαπημένου προσώπου σε ένα σεβαλιέ δαχτυλίδι ή σε ένα κρεμαστό.
Το πρόγραμμα του 2ημέρου:
Σάββατο 20/04, 18.00 | Προβολή ταινίας Traceable της Jennifer Sharpe, 2014, διάρκεια: 1h 07.
To Traceable, είναι ένα ντοκιμαντέρ, που πραγματεύεται το θέμα της ιχνηλασιμότητας ενός ενδύματος στη γρήγορη βιομηχανίας της μόδας. Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ του 2014, που αναδεικνύει την αποσύνδεσή μας από την αλυσίδα παραγωγής ρούχων. Πού, πώς και ποιοι φτιάχνουν τα ρούχα μας; Μέσω συνεντεύξεων με ειδικούς του κλάδου, με την παράλληλη καταγραφή του ταξιδιού της σχεδιάστριας Laura Siegel στην Ινδία, η ταινία εξερευνά τις σχέσεις μας με τις κοινότητες που πλήττονται από τα ρούχα που καταναλώνουμε. H ταινία, θα προβληθεί στα αγγλικά χωρίς υπότιτλους.
Κυριακή 21/04, 16.00 – 18.00 | Εργαστήριο υφαντικής, από την Χρύσα Γεωργίου με το project Υφαίνειν.
Κυριακή 21/04, 18.00 | Προβολή ταινίας Fashion Reimagined της Becky Hutner, διάρκεια: 1h 40, με αγγλικούς υπότιτλους.
H ταινία, ακολουθεί τη διαδρομή της Amy Powney, κόρη ακτιβιστών/τριών για το περιβάλλον, από το περιθώριο στο κέντρο της βιομηχανίας μόδας, καθώς προσπαθεί να δημιουργήσει μια συλλογή ρούχων που θα είναι ηθική και βιώσιμη σε όλα της τα στάδια. Καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου το History Line μέσα από το συνεχιζόμενο εργαστήριό του και χρησιμοποιώντας τα παιδικά βιβλία Ιστορίας & Ενδυματολογίας του, θα βοηθήσει τους μικρούς μας φίλους, να κατανοήσουν παίζοντας την μοναδικότητα της Ιστορικής Ενδυμασίας.


Latest News

Intralot: Επέκταση για την αποπληρωμή ομολογιακού 100 εκατ.
Τι ανακοίνωση η εισηγμένη εταιρεία

Το comeback της ΑΒ Βασιλόπουλος: Η εξαγορά στη Μήλο και η επέκταση στη Β. Ελλάδα
Αποδίδει το πλάνο λειτουργικού μετασχηματισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος – Οι τρεις κινήσεις απέναντι στον ανταγωνισμό - Πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Σε διπλάσια παραγωγή στοχεύουν τα Θερμοκήπια Ξάνθης - Οι νέες εγκαταστάσεις και η συνεργασία με ΑΒ
Τι ανέφερε ο επικεφαλής της Θερμοκήπια Ξάνθης σε δημοσιογράφους - Τα σχέδια για την παραγωγή και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων

Ο Δ. Κουτσολιούτσος στρέφεται κατά στελεχών της Folli Follie – Τι υποστηρίζει
Ο Δ. Κουτσολιούτσος συντηρεί τη διαμάχη με την παρούσα διοίκηση – Πώς αντιδρά η πλευρά Σάμιου – Το κρίσιμο ορόσημο της 9ης Απριλίου

Γκάζι από Vivartia στο street food - Έπεσαν οι υπογραφές για το 60% της Jackaroo
Μετά την πώληση της Μπάρμπα Στάθης η Vivartia εξαγοράζει το 60% της Jackaroo – Πού στοχεύει με τα ελληνικά… KFC

Γ. Μασούτης στον ΟΤ: «Η εξαγορά της Κρητικός θα ολοκληρωθεί έως τις αρχές του 2026»
Τι αναφέρει ο Γιάννης Μασούτης στον ΟΤ για τη συμφωνία με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός

Κλαδικούς «πρωταθλητές» δημιουργεί η Alpha Bank - Τι φέρνει η εξαγορά της AXIA
Η συμφωνία απόκτησης της AXIA, είναι η τρίτη για την Alpha Bank από τις αρχές του 2025, με αξιοποίηση των κεφαλαιακών μαξιλαριών της

Έρχεται το 2ο Συνεδριο «Εισηγμένες Εταιρείες» από τη Νομική Βιβλιοθήκη
Το Συνέδριο «Εισηγμένες Εταιρείες» από τη Νομική Βιβλιοθήκη θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 1 Απριλίου 2025, διά ζώσης στο Wyndham Grand Athens

Στο τιμόνι της Elpedison, ο Γεώργιος Μίχος - Διαδέχεται τον Νικόλαο Ζαχαριάδη
Ο Γεώργιος Μίχος διαδέχεται τον Νικόλαο Ζαχαριάδη στη θέση του CEO της Elpedison

Υπέγραψαν συμφωνία Μασούτης- Κρητικός - Ένα βήμα πιο κοντά το deal
Τι θα ακολουθήσει την υπογραφή μη-δεσμευτικής δήλωσης προθέσεων μεταξύ των διοικήσεων των εταιρειών Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός