Την ανάγκη εκτέλεσης μιας σειρά έργων υποδομής και προώθησης συγκεκριμένων ρυθμίσεων για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων με αυτά εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών, επισημαίνει προς τις αρχές διαχείρισης 65 λιμένων της χώρας η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν όψει έναρξης της δραστηριότητας των κρουαζιερόπλοιων.
Tρεις προτεραιότητες
Σύμφωνα με την ΕΕΚΦΝ κρίνονται ότι έχουν προτεραιότητα τα ακόλουθα:
– Η προστασία των επιβατών από τον ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες, εκεί που οι συνθήκες αναγκάζουν την παραμονή των επί χρόνου στην λιμενική ζώνη, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, για τη φετινή περίοδο αναμένεται να φτάσουν και πάλι σε υψηλά επίπεδα. Το γεγονός αυτό επιβάλλει την ύπαρξη καταλλήλων χώρων παραμονής, αιθουσών – passengers terminals, έστω και σε λυόμενες κατασκευές (τέντες).
– Τα νέα μέτρα όσον αφορά τους ελέγχους των επιβατών προερχομένων από Χώρες Non – Schengen, εν προκειμένου του entry / exit system.
– Η ασφάλεια – security – των διακινουμένων επιβατών και πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων στους χώρους της λιμενικής ζώνης, καθώς και η προστασία όταν τα κρουαζιερόπλοια παραμένουν στους όρμους. Αυτό συνιστά την πιστή εφαρμογή των μέτρων που προβλέπονται από τον Διεθνή Κώδικα ISPS, ώστε να προλαμβάνονται έκνομες ενέργειες, που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τους διακινούμενους.
Η ΕΕΚΦΝ υπενθυμίζει ότι «η προστασία του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος, από κάθε δραστηριότητα που παράγει ρύπους, ένεκα της χρήσης ορυκτών καυσίμων, είναι θέμα που απαιτεί τη σύμπραξη όλων. Για τον σκοπό αυτό, το ενδιαφέρον των αρμοδίων της κρουαζιέρας είναι μεγάλο, προκειμένου για τη μετάβαση το συντομότερο στην πράσινη ενέργεια».
Latest News
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία