
Την ανάγκη εκτέλεσης μιας σειρά έργων υποδομής και προώθησης συγκεκριμένων ρυθμίσεων για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων με αυτά εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών, επισημαίνει προς τις αρχές διαχείρισης 65 λιμένων της χώρας η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν όψει έναρξης της δραστηριότητας των κρουαζιερόπλοιων.
Tρεις προτεραιότητες
Σύμφωνα με την ΕΕΚΦΝ κρίνονται ότι έχουν προτεραιότητα τα ακόλουθα:
– Η προστασία των επιβατών από τον ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες, εκεί που οι συνθήκες αναγκάζουν την παραμονή των επί χρόνου στην λιμενική ζώνη, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, για τη φετινή περίοδο αναμένεται να φτάσουν και πάλι σε υψηλά επίπεδα. Το γεγονός αυτό επιβάλλει την ύπαρξη καταλλήλων χώρων παραμονής, αιθουσών – passengers terminals, έστω και σε λυόμενες κατασκευές (τέντες).
– Τα νέα μέτρα όσον αφορά τους ελέγχους των επιβατών προερχομένων από Χώρες Non – Schengen, εν προκειμένου του entry / exit system.
– Η ασφάλεια – security – των διακινουμένων επιβατών και πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων στους χώρους της λιμενικής ζώνης, καθώς και η προστασία όταν τα κρουαζιερόπλοια παραμένουν στους όρμους. Αυτό συνιστά την πιστή εφαρμογή των μέτρων που προβλέπονται από τον Διεθνή Κώδικα ISPS, ώστε να προλαμβάνονται έκνομες ενέργειες, που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τους διακινούμενους.
Η ΕΕΚΦΝ υπενθυμίζει ότι «η προστασία του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος, από κάθε δραστηριότητα που παράγει ρύπους, ένεκα της χρήσης ορυκτών καυσίμων, είναι θέμα που απαιτεί τη σύμπραξη όλων. Για τον σκοπό αυτό, το ενδιαφέρον των αρμοδίων της κρουαζιέρας είναι μεγάλο, προκειμένου για τη μετάβαση το συντομότερο στην πράσινη ενέργεια».


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών