
Την ανάγκη εκτέλεσης μιας σειρά έργων υποδομής και προώθησης συγκεκριμένων ρυθμίσεων για την εξυπηρέτηση των κρουαζιερόπλοιων και των μεταφερομένων με αυτά εκατομμυρίων επιβατών – τουριστών, επισημαίνει προς τις αρχές διαχείρισης 65 λιμένων της χώρας η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), εν όψει έναρξης της δραστηριότητας των κρουαζιερόπλοιων.
Tρεις προτεραιότητες
Σύμφωνα με την ΕΕΚΦΝ κρίνονται ότι έχουν προτεραιότητα τα ακόλουθα:
– Η προστασία των επιβατών από τον ήλιο και τις υψηλές θερμοκρασίες, εκεί που οι συνθήκες αναγκάζουν την παραμονή των επί χρόνου στην λιμενική ζώνη, δεδομένου ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, για τη φετινή περίοδο αναμένεται να φτάσουν και πάλι σε υψηλά επίπεδα. Το γεγονός αυτό επιβάλλει την ύπαρξη καταλλήλων χώρων παραμονής, αιθουσών – passengers terminals, έστω και σε λυόμενες κατασκευές (τέντες).
– Τα νέα μέτρα όσον αφορά τους ελέγχους των επιβατών προερχομένων από Χώρες Non – Schengen, εν προκειμένου του entry / exit system.
– Η ασφάλεια – security – των διακινουμένων επιβατών και πληρωμάτων των κρουαζιερόπλοιων στους χώρους της λιμενικής ζώνης, καθώς και η προστασία όταν τα κρουαζιερόπλοια παραμένουν στους όρμους. Αυτό συνιστά την πιστή εφαρμογή των μέτρων που προβλέπονται από τον Διεθνή Κώδικα ISPS, ώστε να προλαμβάνονται έκνομες ενέργειες, που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τους διακινούμενους.
Η ΕΕΚΦΝ υπενθυμίζει ότι «η προστασία του ατμοσφαιρικού περιβάλλοντος, από κάθε δραστηριότητα που παράγει ρύπους, ένεκα της χρήσης ορυκτών καυσίμων, είναι θέμα που απαιτεί τη σύμπραξη όλων. Για τον σκοπό αυτό, το ενδιαφέρον των αρμοδίων της κρουαζιέρας είναι μεγάλο, προκειμένου για τη μετάβαση το συντομότερο στην πράσινη ενέργεια».


Latest News

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση