
Η μετοχή της United Airlines σημείωσε άνοδο 10% στις πρωινές συναλλαγές της Τετάρτης, χάρη στην αισιόδοξη πρόβλεψη κερδών για το δεύτερο τρίμηνο και τα ισχυρά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, παρά το πλήγμα ύψους 200 εκατ. δολαρίων λόγω της κρίσης ασφαλείας της κατασκευάστριας εταιρείας αεροσκαφών Boeing.
Η πρόβλεψη του αερομεταφορέα σηματοδότησε την ενίσχυση της ταξιδιωτικής ζήτησης, καθώς οι εταιρικές δαπάνες βελτιώθηκαν, ανεβάζοντας τις μετοχές των ανταγωνιστριών Delta Air Lines και American Airlines κατά περίπου 3% και 4%, αντίστοιχα.
Αεροπορικές εταιρείες: Νέες προκλήσεις μετά την ιρανική επίθεση στο Ισραήλ
«Η United παρέδωσε αποτελέσματα α’ τριμήνου που ξεκαθάρισαν τις δραματικά μειωμένες προσδοκίες στον απόηχο της καθήλωσης του Boeing 737 MAX-9 τον Ιανουάριο», ανέφερε σε σημείωμά του ο αναλυτής της Third Bridge, Peter McNally.
Η United, ένας εξέχων πελάτης της Boeing, μείωσε την ετήσια εκτίμησή της για την παράδοση νέων αεροσκαφών κατά 25%, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αεροπλάνων παλεύει με καθυστερήσεις στην παραγωγή και την πιστοποίηση.
Οι ελλείψεις αεροσκαφών έχουν περιορίσει τη χωρητικότητα των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, εμποδίζοντας τις προσπάθειές τους να επωφεληθούν από την ακμάζουσα ζήτηση.
Η ακρόαση για τη Being
Ο διευθύνων σύμβουλος της United, Σκοτ Κίρμπι, κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο CNBC την Τετάρτη, δήλωσε «πεπεισμένος ότι το 787 Dreamliner είναι ένα ασφαλές αεροπλάνο», σχολιάζοντας την έρευνα της αμερικανικής ρυθμιστικής αρχής αερομεταφορών σχετικά με τους ισχυρισμούς ενός πληροφοριοδότη της Boeing ότι η εταιρεία απέρριψε τις ανησυχίες για την ασφάλεια και την ποιότητα κατά την παραγωγή των αεροσκαφών 787 και 777.
Οι κατασκευαστικές πρακτικές της αεροπορικής εταιρείας θα εξεταστούν σε δύο ακροάσεις της Γερουσίας την Τετάρτη, σε μία από τις οποίες αναμένεται να παρουσιαστούν μαρτυρίες και έγγραφα του πληροφοριοδότη.
Στο τρέχον τρίμηνο, η United αναμένει προσαρμοσμένα κέρδη 3,75 έως 4,25 δολάρια ανά μετοχή, σε σύγκριση με τις μέσες προσδοκίες των αναλυτών για 3,76 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Οι μετοχές της United διαπραγματεύονται 4,2 φορές τις μελλοντικές εκτιμήσεις για τα κέρδη, σε σύγκριση με τη διάμεση τιμή του κλάδου που είναι 7,4.
«Χωρίς την προσγείωση των αεροσκαφών MAX 9, η United θα είχε αναφέρει ένα κερδοφόρο τρίμηνο Μαρτίου», ανέφεραν οι αναλυτές της Deutsche Bank.


Latest News

Οι ΗΠΑ ήταν ο μεγαλύτερος παραγωγός σπάνιων γαιών - Υστερα ήρθε... η Κίνα
Μέχρι τη δεκαετία του 1980 οι ΗΠΑ ήταν στην πραγματικότητα ο μεγαλύτερος παραγωγός για σπάνιες γαίες

Δύσκολο στοίχημα το Made in USA- Πώς θα γυρίσει η παραγωγή στις ΗΠΑ
Η αισιοδοξία των CEO's για την ενίσχυση της μεταποιητικής δραστηριότητας αλλά και οι επιφυλάξεις τους

Η διπλή «απειλή» Τραμπ για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες [γραφήματα]
Σε κρίσιμο σταυροδρόμι οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες από την Stellantis έως την BMW - Σε συνομιλίες ΕΕ και Κίνα για να αποφευχθούν τα χειρότερα

Η βιομηχανία διατηρεί την ανοδική της τάση στην οικονομία της Κίνας
Η Κίνα είναι σίγουρη και ικανή να σταθεροποιήσει την εκτεταμένη βιομηχανική της οικονομία, δηλώνουν αξιωματούχοι της χώρας

Βιετνάμ: Ο «μοναδικός δεσμός» με τις ΗΠΑ – Οι ασκήσεις ισορροπίας
Το Βιετνάμ είναι από τις πρώτες χώρες που έσπευσαν να διαπραγματευτούν με τις ΗΠΑ τους δασμούς - Η επίσκεψη του Σι Τζινπίνγκ

Ιαπωνία: Εξετάζει παραχωρήσεις σε σόγια και ρύζι στις συνομιλίες για τους δασμούς των ΗΠΑ
Οι ΗΠΑ ανέβαλαν για 90 μέρες τους «αμοιβαίους δασμούς» 24% στα Ιαπωνικά προϊόντα, ενώ σε ισχύ είναι ο καθολικός δασμός 10% και 25% για τα αυτοκίνητα

H Volvo «λύνει το χειρόφρενο» των απολύσεων στις ΗΠΑ - Περικοπές 800 θέσεων εργασίας
Οι απολύσεις στη Volvo είναι η πιο πρόσφατη απάντηση από τη βιομηχανία αυτοκινήτων και φορτηγών που πλήττεται από τους δασμούς

Ντάλι (Fed): Στον «πάγο» τα επιτόκια για όσα χρειαστεί – Πότε βλέπει μειώσεις
Η Ντάλι της Fed εκτιμά ότι οι κίνδυνοι για τον πληθωρισμό είναι πιο αυξημένοι φέτος

Ταϊβάν: Φρένο στις ανοικτές πωλήσεις μετοχών εν μέσω δασμολογικής αβεβαιότητας
Η Επιτροπή Χρηματοοικονομικής Εποπτείας της Ταϊβάν σημείωσε ότι οι περιορισμοί θα συνεχιστούν, χωρίς να αναφέρει πότε μπορεί να αρθούν.

Τα πρώτη κινεζικά αεροπλάνα COMAC πετούν στο Βιετνάμ
Η COMAC ήδη από το 2024 αύξησε τα σχέδια πωλήσεων και παραγωγής και εμπορεύεται το C919 εκτός Κίνας.