Αε 14,2 εκατ. ευρώ (έναντι 15,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), ήτοι μειωμένος κατά 7,2% ήταν ο κύκλος εργασιών της ελληνικής βιομηχανίας σαπώνων και υγρών καλλυντικών στην Ελλάδα Παπουτσάνης, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Η αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 58% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο τρίμηνο του 2024 η διοίκηση της Παπουτσάνης αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023, λόγω της εξισορρόπησης των τιμών υλών και ενέργειας σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτά του πρώτου τρίμηνου του 2023.
Παπουτσάνης: Επιχειρεί comeback με όχημα το «Αρκάδι» – Πώς αντέδρασε στα μέτρα για την ακρίβεια
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, οπότε θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.
H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου (που μεταξύ άλλων έχει επεκτείνει σημαντικά την παραγωγική δυναμικότητα) έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέαΜουδι έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη της δραστηριότητας.
Πώς κινήθηκε ο κάθε τομέα δραστηριότητας
Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 42%.
Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης Παπουτσάνης εμφανίζουν αύξηση 6% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+2,2% σε αξία για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο).
Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 28% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023. Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.
Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 29% το πρώτο τρίμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.
Οι πωλήσεις προς τις ξενοδοχειακές μονάδες της εγχώριας αγοράς κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2023 και τα μηνύματα για την ελληνική τουριστική αγορά το 2024 είναι θετικά με την προϋπόθεση να μην επεκταθούν περαιτέρω τα τρέχοντα γεωπολιτικά γεγονότα. Επιπλέον, οι εξαγωγές των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης έχουν υπερδιπλασιαστεί στο πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.
Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 12%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία.
Επιπρόσθετα, το πρώτο τρίμηνο του 2023 παραδόθηκαν ποσότητες σε πολυεθνικές-πελάτες, προϊόντων που μεταγενέστερα καταργήθηκαν στα πλαίσια της επαναξιολόγησης του προϊοντικού τους χαρτοφυλακίου με βάση το χαμηλό περιθώριο κέρδους λόγω των πληθωριστικών πιέσεων.
Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών από πλευράς όγκου παραμένουν στα ίδια επίπεδα με αυτά του πρώτου τριμήνου του 2023 και με πολύ καλύτερη κερδοφορία. Στόχος της εταιρείας παραμένει η διεύρυνση του πελατολογίου και η ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.
Latest News
Από τον Μυστακίδη στην Λάτση – Τα «χρυσά deals» που αλλάζουν την αγορά
Πυρετός από deals καταγράφεται μέσα στο 2024 – Κορυφώνονται οι διεργασίες για νέες συμφωνίες – Τα assets που μπαίνουν στο στόχαστρο
Πώς ο Γιώργος Ισηγόνης έβαλε τη Motor Οil στα μαγαζιά της γειτονιάς
Η αυτόνομη κάθοδος της Motor Οil στις γειτονιές με καταστήματα που παραμένουν ανοικτά 24/7 ακόμη και τις αργίες
Έτοιμες οι ελληνικές τράπεζες για συγχωνεύσεις με ευρωπαϊκούς χρηματοπιστωτικούς ομίλους
Οι ελληνικές τράπεζες ζητούν την άρση των εμποδίων από την Ε.Ε. για τις συγχωνεύσεις – Τι είπαν στο Bloomberg Καραβίας, Μεγάλου, Μυλωνάς και Ψάλτης
Με φόρα και στα ακίνητα ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος – Ίδρυσε νέα εταιρεία
Ποιοι είναι οι 18 συνιδρυτές της Bespoke Real Estate με μετοχικό κεφάλαιο 15 εκατ. και η σχέση με το ΤΑΙΠΕΔ
Τα σχέδια της Masdar για off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά σε Ελλάδα και Ισπανία – Ο «άσος» της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Ο COO της Masdar Abdulaziz Alobaidli, στη διάρκεια εκδήλωσης της ΕΔΕΥΕΠ στο πλαίσιο της COP29 μίλησε για τα πλάνα επενδύσεων
Στουρνάρας σε Politico: Κίνδυνος αύξησης πληθωρισμού εάν ο Τραμπ υλοποιήσει όσα υποσχέθηκε
«Χρειάζεται σταδιακή χαλάρωση μέχρις ότου το επιτόκιο καταθέσεων φθάσει στο 2%», τόνισε ο Γιάννη Στουρνάρας
Cenergy Holdings: Πωλήσεις στα 1,26 δισ. ευρώ, 8% υψηλότερα σε σχέση με πέρυσι
Η λειτουργική κερδοφορία της Cenergy Holdings βελτιώθηκε σημαντικά με το αναπροσαρμοσμένο EBITDA να διαμορφώνεται στα 194 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2024 (+34% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο).
Άνοιξε η πλατφόρμα για το Gigabit Voucher - Πώς θα υποβάλετε αίτηση
Περισσότερα από 379 χιλιάδες νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα αποκτήσουν ευρυζωνικές συνδέσεις μέσω του Gigabit Voucher
Τράπεζα Ηπείρου: Συνάντηση με τον νέο πρόεδρο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής SYNDEA Κώστα Καραμανλή
Στόχος η ενίσχυση της συνεργασίας που διατηρεί η Τράπεζα Ηπείρου με τη SYNDEA στον τομέα της παροχής ολοκληρωμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων
ΟΤΕ: Γεφυρώνεται το χάσμα με την Ευρώπη στις FTTH συνδέσεις
«Με τον ρυθμό αυτό, μέσα στην επόμενη τριετία θα έχουμε καλύψει το 80% της χώρας με οπτική ίνα», είπε ο Chief Officer Στρατηγικής, Μετασχηματισμού και Παρόχων του Ομίλου ΟΤΕ