Η Jumbo ανακοίνωσε εξαιρετικά αποτελέσματα για το 2023.
Εν ολίγοις, αποτελέσματα που εξασφαλίζουν γενναίο μέρισμα στους μετόχους, και μια θέση της ΜΠΕΛΑ στα θεσμικά χαρτοφυλάκια.
Και όχι άδικα, καθώς η εταιρεία συνέχισε να μεγεθύνεται, έχοντας τεράστιο ταμείο, σε έναν άκρως ανταγωνιστικό και απαιτητικό κλάδο.
Σε αυτό το μοτίβο και με δεδομένη την ούτως ή άλλως ανοδική πορεία της μετοχής όλο αυτό το διάστημα, υπήρξε εκ νέου αγοραστικό ενδιαφέρον, που ώθησε τη μετοχή και πάλι πάνω από τα 26 ευρώ, επίπεδο που συνιστά και τη μεσοπρόθεσμη στήριξη.
Ο πρώτος στόχος φαίνεται πέριξ των 30, ενώ ακόμα και στα 33 (στόχος του 2024) δεν μπορεί να θεωρηθεί “ακριβή” μετοχή, διαπραγματευόμενη στο 1,7x της καθαρής θέσης της εταιρείας.
Εν πάσει περιπτώση, επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά η ικανότητα της διοίκησης να παράγει χρήματα με υψηλό περιθώριο κέρδους, ενώ και η μετοχική βάση (παρεμπιπτόντως έχει από τα καλύτερα free float στον 25άρη) εμφανίζεται ισχυρή.
Ο δεύτερος πρωταγωνιστής στον 25άρη ήταν ο ΜΥΤΙΛ, πάντα στις πρώτες θέσεις της επενδυτικής προτίμησης.
Ένα χαρτί που δεν μπορεί να λείπει εύκολα από ένα σοβαρό χαρτοφυλάκιο, καθώς σε μεσο-μακροπρόθεσμη ανάλυση, οι προσδοκίες είναι πολύ καλές βάσει της χρηματοοικονομικής εικόνας, της ειδικής θέσης που έχει αποκτήσει ο Όμιλος σε παγκόσμια κλίμακα με το σπαθί του, αλλά και της απλής παρατήρησης της μετοχής στο ταμπλό, που συνεχίζει να χαρίζει μεγάλες αποδόσεις.
Κατά τα λοιπά, τίποτα δεν άλλαξε σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι επενδυτές προσπαθούν ακόμα να τιμολογήσουν τα νέα δεδομένα από την πλευρά του πληθωρισμού στις ΗΠΑ, που εμποδίζουν τα σχέδια της Fed να παρέμβει, επιτέλους, στα ήδη υψηλά επιτόκιά της.
Στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής τηρείται σιγή ιχθύος, με τα διπλωματικά παιχνίδια να συνεχίζονται και την επενδυτική κοινότητα να κρατά την ανάσα της, καθώς όλοι γνωρίζουμε -ή έστω μπορούμε να φανταστούμε- τί θα συμβεί στις αγορές στην περίπτωση κάποιου θερμού επεισοδίου.
Σε επίπεδο Γενικού Δείκτη, η ζώνη των 1360 παραμένει το σημείο κλειδί, καθώς κάτω από εκεί αρχίζουν οι περιπέτειες. Ο πρώτος στόχος είναι οι 1390-95, όπου θα αξιολογηθεί αν και κατά πόσο υπάρχουν καύσιμα στο ταμπλό για να ξαναμπούμε σε ανοδική τροχιά.