Στην άσκηση των προβλεπόμενων ένδικων μέσων προχωρεί η Leroy Merlin, μετά το πρόστιμο το οποίο της επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, αμφισβητώντας τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου .
Η εταιρεία αναφέρει σε ανακοίνωσή της ότι το πρόστιμο επιβλήθηκε κατόπιν ελέγχου της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ. Ε. Α) σε ανενεργή ιστοσελίδα (landing page) του ηλεκτρονικού καταστήματος www.leroymerlin.gr για επικαλούμενη πώληση προϊόντων υπό καθεστώς μείωσης τιμής, χωρίς να περιλαμβάνεται η πληροφορία της τιμής πώλησης πριν και μετά την εφαρμογή της μείωσης τιμής.
Τα πρόστιμα του υπουργείου
Σημειώνεται ότι το από το Υπουργείο Ανάπτυξης επιβλήθηκαν πρόστιμα συνολικού ύψους 1.480.000 ευρώ σε 11 επιχειρήσεις μετά από ελέγχους που πραγματοποίησαν η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.) και η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Αφορούν παραβάσεις των διατάξεων για πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές, αλλά και μη ορθή τήρηση της καταναλωτικής νομοθεσίας. Στη Leroy Merlin επιβλήθη πρόστιμο 520.000 ευρώ.
Εκπτώσεις «μαϊμού»: Πρόστιμα 1,5 εκατ. ευρώ σε 11 επιχειρήσεις
Ως εκ τούτου, η εταιρεία γνωστοποιεί ότι παρέθεσε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις, σύμφωνα με τις οποίες:
- Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα (landing page) που ανέγραφε «Προσφορές σε όλα τα χρώματα LUXENS της μηχανής χρωμάτων – ΔΩΡΟ ο ΦΠΑ» και στην οποία απεικονίζονται 26 κωδικοί, δεν συνιστούσε ανακοίνωση μείωσης τιμής και επομένως δεν προκύπτει παραβίαση του άρθρου 78 (2) του ν. 4177/2013.
- Πρόκειται για ιστοσελίδα που, όπως συμβαίνει κατά κόρον στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αφορούσε σε συγκεκριμένη καμπάνια και είχε πάψει (προ ετών) να είναι ενεργή αμέσως μετά τη λήξη της. Δεν ήταν καν προσβάσιμη μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της LEROY MERLIN. Έμεινε στο αρχείο των παγκόσμιων μηχανών αναζήτησης, με μηδενική επισκεψιμότητα (όπως προκύπτει από στοιχεία της Google), μαζί με χιλιάδες τέτοιες ανενεργές καμπάνιες που, επίσης, έχουν λήξει. Επισημαίνεται επίσης πως οι αναγραφόμενοι 26 κωδικοί δεν πωλούνται (και ουδέποτε πωλούνταν) μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, καθώς αφορούν «χρώματα μηχανής», τα οποία δημιουργούνται επιτόπου στα φυσικά καταστήματα LEROY MERLIN, στα μέτρα κάθε πελάτη.
Η ανακοίνωση της εταιρείας καταλήγει ως εξής: Αυτό που προέχει για τη LEROY MERLIN -πέρα φυσικά από την άρση της παρανόησης αυτής που οδήγησε σε άνευ λόγου επιβολή προστίμου- είναι να προσεγγίζει τη σχέση της με τους καταναλωτές της με απόλυτη διαφάνεια και ακεραιότητα, πάντα στο πλαίσιο του νόμου και της ηθικής. Η εταιρεία έχει οικοδομήσει ένα ισχυρότατο πλέγμα εμπιστοσύνης που λειτουργεί ανταποδοτικά με τους πελάτες και τους 1400 εργαζόμενους και εργαζόμενες σ’ αυτήν, σε Ελλάδα και Κύπρο. Η LEROY MERLIN παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συνεχίσει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αντιμετωπίζει το σημαντικό θέμα του αυξημένου κόστους ζωής και να βρίσκεται καθημερινά δίπλα στους καταναλωτές παρέχοντας τα προϊόντα της στις καλύτερες δυνατές τιμές.
Latest News
Τιμή στόχο στα 48 ευρώ για τη Metlen, δίνει η Morgan Stanley
Ετήσια EBITDA τουλάχιστον 100 εκατ. ευρώ από το 2028 και μετά, με καλές προοπτικές ανόδου, εκτιμά η Morgan Stanley
Βλαχόπουλος (Πειραιώς) στο Euromoney: Στρατηγική επιλογή η ανθεκτικότητα
Ο κ. Βλαχόπουλος ανέφερε ότι η Πειραιώς αξιοποιεί την τεχνολογία για τα data με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών στις εταιρικές χρηματοδοτήσεις
Πρόταση-Σχέδιο Νόμου ΓΣΕΒΕΕ για αδειοδότηση των τεχνικών και βιοτεχνικών επαγγελμάτων
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η αναπτυξιακή προοπτική της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας μέσω της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής απελευθέρωσης
L’Oréal Hellas: Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ υπουργείων Παιδείας και Κοινωνικής Συνοχής
Μια συνεργασία της L’Oréal Hellas που στόχο έχει να στηρίξει το μέλλον της κομμωτικής δημιουργώντας ευκαιρίες σε νέους σπουδαστές του κλάδου
ΕΤΕπ: Ολική επαναφορά για επενδύσεις και αισιοδοξία στην Ελλάδα – Η σύγκριση με την Ευρώπη
Τι αποκαλύπτει έκθεση της ΕΤΕπ που βασίζεται σε δημοσκοπήσεις περίπου 13.000 επιχειρήσεων σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ
Eurolife FFH:Απόδοση 3,70% στα ατομικά προγράμματα διαχείρισης κεφαλαίου
Η Eurolife FFH προσφέρει ουσιαστικό όφελος στους ασφαλισμένους της
«Ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες από τη Mediobanka – Οι νέες τιμές στόχοι
Η τάση αύξησης των ελληνικών δανείων παραμένει ισχυρή και πολύ πάνω από τον μέσο όρο της ΕΕ, επισημαίνει μεταξύ άλλων η Mediobanca για τις ελληνικές τράπεζες
Avax: Έναρξη κάλυψης από Euroxx – Στα 3,40 ευρώ/μετοχή η τιμή στόχος [πίνακας]
Οι εκτιμήσεις των αναλυτών της Euroxx για το διάστημα 2024-2028 - Η avax εκτιμάται ότι θα παράγει σημαντικές ελεύθερες ταμειακές ροές τα επόμενα έτ
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί