Τα καλύτερα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου μετά από το 2020 πέτυχε το Netflix, προσελκύοντας περισσότερους νέους πελάτες από ό,τι περίμενε κανείς, κυρίως ως αποτέλεσμα της απόφασης της εταιρείας να καταργήσει τη δυνατότητα της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.
Η εταιρεία αύξησε το πελατολόγιό της κατά 9,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2024, σύμφωνα με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου, σχεδόν διπλάσια από τον μέσο όρο των 4,84 εκατομμυρίων εκτιμήσεων των αναλυτών.
Το Netflix προσέλκυσε νέους πελάτες από όλο τον κόσμο, με πιο δυναμικό το ενδιαφέρον νέων συνδρομητών από τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Οι νέοι συνδρομητές συνέβαλαν και στην υπέρβαση των προβλέψεων για τις πωλήσεις και τα κέρδη.
Το νέο εταιρικό δόγμα του Netflix – Τι αλλάζει στους κανόνες της εταιρικής διακυβέρνησης
Παρόλα αυτά, η μετοχή του Netflix υποχώρησε έως και 6,6% στις προκαταρκτικές συναλλαγές την Παρασκευή.
Οι προσδοκίες για το πρώτο τρίμηνο είχαν εκτοξευθεί τις τελευταίες ημέρες, καθώς ο ένας μετά τον άλλον αναλυτές δημοσίευαν αισιόδοξες εκτιμήσεις.
Στην επιστολή της προς τους επενδυτές την Πέμπτη, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να γνωστοποιεί τα έσοδα ανά συνδρομητή βάσει των τριμηνιαίων συνδρομών, από το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Αυτές οι μετρήσεις ήταν εδώ και καιρό ο κύριος τρόπος με τον οποίο η Wall Street αξιολογούσε την απόδοση της εταιρείας, αλλά το Netflix προσπάθησε να στρέψει την εστίαση σε παραδοσιακά στοιχεία όπως πωλήσεις και κέρδη. Η διοίκηση θα συνεχίσει να αναφέρει σημαντικά ορόσημα συνδρομητών.
«Η κίνηση να μην αποκαλύπτονται πλέον οι τριμηνιαίες συνδρομές από το επόμενο έτος δεν θα πάει καλά», σχολίασε ο Paolo Pescatore, ιδρυτής και αναλυτής της PP Foresight, σε ένα email προς το Bloomberg.
O δρόμος προς την ανάκαμψη
Το Netflix έχει ανακάμψει από την επιβράδυνση του 2021 και του 2022 για να αναπτυχθεί με τον ταχύτερο ρυθμό από τις πρώτες ημέρες της πανδημίας του κορονοϊού.
Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην απαγόρευση της κοινής χρήσης λογαριασμού πρόσβασης. Η εταιρεία υπολόγισε ότι περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν έναν λογαριασμό για τον οποίο δεν πλήρωναν. Ενώ τα στελέχη του Netflix είχαν επιφυλάξεις για την αντίδραση των πελατών, η εταιρεία κατάφερε να πείσει εκατομμύρια πιστούς χρήστες να πληρώσουν για να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα.
Η υπηρεσία ροής αντιπροσωπεύει περίπου το 8% της τηλεθέασης στις ΗΠΑ — και είναι ένα κορυφαίο τηλεοπτικό δίκτυο στις περισσότερες από τις μεγάλες αγορές πολυμέσων του κόσμου.
«Με περισσότερα από δύο άτομα ανά νοικοκυριό κατά μέσο όρο, έχουμε κοινό που ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.
Η πρόσφατη ανάπτυξη ανέβασε τη μετοχή του Netflix ξανά σε υψηλά ρεκόρ, δίνοντας στην εταιρεία αξία αγοράς άνω των 260 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ορισμένοι αναλυτές ανησυχούν ότι η μετοχή του Netflix κιν3ί5;ι σε επίπεδα μιας αποτίμησης που υπερβαίνει κατά πολύ τα θεμελιώδη στοιχεία της επιχείρησης. Η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις 9,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας άνοδο 15%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των 9,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 2,33 δισεκατομμύρια δολάρια ή 5,28 δολάρια ανά μετοχή, επίσης πάνω από τις προβλέψεις.
Ακόμη και οι δύσπιστοι αναλυτές, όπως επισημαίνει το Bloomberg, έχουν εντυπωσιαστεί με τις πρόσφατες επιδόσεις της εταιρείας, που αναβαθμίζουν τους στόχους τιμών για τους επενδυτές.
Για να διατηρήσει την ανάπτυξή του στο μέλλον, το Netflix εισήγαγε επίσης μια φθηνότερη έκδοση της υπηρεσίας του που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και στοχεύει σε πελάτες που αναζητούν χαμηλότερο κόστος. Έχει επίσης αρχίσει να επενδύει σε ζωντανά προγράμματα, συμπεριλαμβανομένων των stand-up specials και της πυγμαχίας.
Περίπου το 40% των νέων πελατών του Netflix επιλέγουν την επιλογή διαφήμισης στις αγορές όπου είναι διαθέσιμη, ανέφερε η εταιρεία.
Latest News
Ένας Cosmos γεμάτος ανθρωπόμορφα ρομπότ
Θα μπορούν να κάνουν δουλειές στο σπίτι ή σε χώρους εργασίας όπως τα εργοστάσια
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
Γιατί 1 στους 4 Αμερικάνους αποφεύγουν την Τεχνολογία Tesla
Είναι εξαιρετικά σπάνια η εμπλοκή ενός επιχειρηματία τόσο ανοιχτά στην πολιτική με τρόπο που να οδηγεί σε μποϋκοτάζ της Tesla
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η Google αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε τις ειδήσεις – Τι είναι η λειτουργία «Daily listen»
Η Google δοκιμάζει μια νέα λειτουργία, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο ενημέρωσης των χρηστών.
Στη «Silicon Valley» της Ταϊβάν - Εκεί που χτυπά η καρδιά της τεχνολογίας
Το νέο επιστημονικό πάρκο εισφέρει το 6% του ΑΕΠ της Ταϊβάν - Στο Σίντσου έχουν εγκατασταθεί εκατοντάδες τεχνολογικές επιχειρήσεις
Η Τεχνητή νοημοσύνη κατά της φοροδιαφυγής - Το σχέδιο της ΑΑΔΕ
Η εφορία δημιουργεί ενιαίο προφίλ για κάθε φορολογούμενο - Οι άξονες του Στρατηγικού Σχεδίου
Οργή στη Nvidia για τους επικείμενους περιορισμούς Μπάιντεν στις εξαγωγές μικροτσίπ
Η Nvidia είναι ο κορυφαίος πωλητής των λεγόμενων επιταχυντών τεχνητής νοημοσύνης και θα επηρεαστεί από τα νέα μέτρα
«Ανεβαίνει» ο ανταγωνισμος ανάμεσα στη Blue Origin και τη SpaceX - Την Κυριακή η εκτόξευση του πυραύλου New Glenn
Με ύψος 30 ορόφων, ο New Glenn αποτέλεσε βασικό στόχο της Blue Origin και επιδιώκει να αποσπάσει μερίδιο αγοράς από τον Falcon 9 της SpaceX
Αντίστροφη μέτρηση για το TikTok στις ΗΠΑ - Ο «τελικός» στο Ανώτατο Δικαστήριο
TikTok και ByteDance αμφισβητούν τον νόμο που υποχρεώνει την πώληση της πλατφόρμας έως τις 19 Ιανουαρίου ή το «λουκέτο»