
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari θα προτιμούσε η εταιρεία να κινείται γρήγορα όπως τα αυτοκίνητά της.
Από τότε που ανέλαβε τον ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου το 2021, ο Μπενεντετο Βινια (Benedetto Vigna) εισήγαγε αλλαγές στη Ferrari, ώστε η άνω των 80 ετών εταιρεία να μπορεί να κινείται με την ταχύτητα μιας τεχνολογικής startup καθώς επιχειρεί να εισέλθει στον ανταγωνιστικό χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ferrari: Mε φρενήρεις ρυθμούς επιταχύνουν οι πωλήσεις στην Ταϊβάν
Για να το πετύχει αυτό, ο Μπ. Βινια «απογύμνωσε» στρώματα γραφειοκρατίας, δημιουργώντας μια πιο επίπεδη ιεραρχία στο εσωτερικό της εταιρείας, ανέφερε η Wall Street Journal – μια κίνηση που έχουν εξερευνήσει και άλλοι διευθύνοντες σύμβουλοι για να βελτιώσουν την απόδοση μιας εταιρείας ή την ικανότητά της να καινοτομεί.
Προηγουμένως, υπήρχαν έξι επίπεδα υπαλλήλων μεταξύ του CEO και των οδηγών δοκιμών, για παράδειγμα. Τώρα, υπάρχουν τρία.
“Όταν οι περιβαλλοντικές συνθήκες αλλάζουν με μεγάλη ταχύτητα, πρέπει να έχεις μια ομάδα που να μπορεί να προσαρμόζεται με μεγάλη ταχύτητα”, δήλωσε ο Vigna στο Journal.
Η ηγετική προσέγγιση του Vigna πηγάζει από το μακρύ ιστορικό του στον τομέα της τεχνολογίας, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Εκπαιδευμένος φυσικός, ο Vigna πέρασε προηγουμένως περίπου 25 χρόνια στην STMicroelectronics, μια εταιρεία ημιαγωγών, όπου ξεκίνησε ως μηχανικός και αργότερα έγινε στέλεχος, σύμφωνα με δελτίο τύπου της Ferrari.
«Μικρότερες ομάδες»
Στη Ferrari, ο Μπενεντετο Βινια είδε αυτό που αποκάλεσε υψηλό “γραφειοκρατικό δείκτη μάζας”, όπου οι εργαζόμενοι ήταν πολύ μακριά από τον διευθύνοντα σύμβουλο, ανέφερε η Journal.
Ο ίδιος έχει προηγουμένως εκφράσει την επιθυμία του η Ferrari να λειτουργεί ταχύτερα και με λιγότερη εταιρική διόγκωση.
Σε συνέντευξή του στο Bloomberg το 2023, ο CEO της ιταλικής φίρμας δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι εταιρείες λειτουργούν πιο αποτελεσματικά μέσω μικρότερων ομάδων.
“Σε μια μεγάλη ομάδα αισθάνεσαι σαν αριθμός”, δήλωσε στο Bloomberg. “Σε μια μικρή ομάδα, είσαι ένα άτομο που συμβάλλει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Επίσης, η ταχύτητα μάθησης από τα λάθη είναι πολύ πιο γρήγορη”.
Μέχρι στιγμής, η Wall Street έχει ανταποκριθεί καλά στην άφιξη του Μπενεντετο Βινια , σημειώνει το Business insider.
Σύμφωνα με την Journal, η τιμή της μετοχής της εταιρείας έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τότε που ανέλαβε τον έλεγχο της εταιρείας.
Η Ferrari σχεδιάζει επίσης να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι το τέλος του 2025.


Latest News

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

Στα 1,6 τρισ. δολάρια η αγορά υγείας και ευεξίας της Κίνας ως το 2030
Οι καταναλωτές στην Κίνα στρέφονται στην ολιστική ευεξία - Οι πωλήσεις σε ποσοστό 51% διεκπαιρεώνονται ηλεκτρονικά

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom

Θα είναι το δολάριο θύμα των πολιτικών Τραμπ;
Η απότομη αύξηση των δασμών και η αβεβαιότητα σχετικά με το εμπόριο έχουν προκαλέσει φόβους ότι η ανάπτυξη των ΗΠΑ θα επιβραδυνθεί

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»

Όταν οι μετοχές πέφτουν ο Μπάφετ διαβάζει... ποίηση - Οι στίχοι που προτιμά
Αν συμβεί μια μεγάλη βουτιά «προσέξτε αυτούς του στίχους» συνηθίζει να λέει ο Γουόρεν Μπάφετ

To δασμολογικό μπαράζ Τραμπ δοκιμάζει τα όρια των κεντρικών τραπεζών
Η επόμενη εβδομάδα κρίνεται κρίσιμη αναφορά με τη νομισματική πολιτική - Οι καθοριστικές αποφάσεις

Στο τιμόνι της LVMH για άλλα δέκα χρόνια ο Μπερνάν Αρνό;
Η LVMH θα επιδιώξει να αυξήσει το όριο ηλικίας για τον διευθύνοντα σύμβουλο και πρόεδρό της Μπερνάρ Αρνό στην ετήσια γενική συνέλευση