
Την αδιαπραγμάτευτη προσήλωση της Ελλάδας στην πιστή εφαρμογή του ευρωπαϊκού κεκτημένου και του διεθνούς δικαίου στη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών και την προστασία των ευρωπαϊκών συνόρων, καθώς και στην προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε σήμερα με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Frontex, κ. Hans Leijtens.
Η συνάντηση, η οποία έγινε σε πολύ θετικό κλίμα, επικεντρώθηκε στην παραγωγική συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και του Frontex στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Οργανισμού στη χώρα μας. Ειδικότερα, συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) στις μεγάλες προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων.
Συνεργασία
Ο κ. Στυλιανίδης υπογράμμισε, επίσης, την στρατηγική και αμοιβαία επωφελή σχέση του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής με τον Frontex για την φύλαξη των θαλασσίων συνόρων, που συνιστούν και σύνορα της Ευρώπης, τονίζοντας παράλληλα, την ανάγκη αναγνώρισης της αδιάκοπης προσπάθειας που καταβάλλεται καθημερινά από τα στελέχη του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., σε πολύ δύσκολες συνθήκες, για την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και την εσωτερική ασφάλεια της Ε.Ε.

Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Λ.Σ. Γεώργιος Αλεξανδράκης, ο Β΄ Υπαρχηγός του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., Υποναύαρχος Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Διευθυντής του Γραφείου Υπουργού κ. Φίλιππος Σαββίδης, ο Διευθυντής Κλάδου Ασφάλειας και Αστυνόμευσης του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., Υποναύαρχος Λ.Σ. Παντελής Χαμέτης, ο Συντονιστής του Γρ. Αρχηγού του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., Υποναύαρχος Λ.Σ. Χρήστος Κοντορουχάς και ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης του Λ.Σ – ΕΛ.ΑΚΤ., Πλοίαρχος Λ.Σ. Δημήτρης Βαρουξάκης.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)