Tα πάνω κάτω στον τρόπο διαχείρισης των ηλεκτρονικών παραγγελιών έφερε η AfterSalesPro, η πρώτη startup που αυτοματοποίησε πλήρως τη διαδικασία αποστολών courier σε όλες τις πλατφόρμες e-commerce.

«Future of Retail 2024»: Ένας στους 3 καταναλωτές ψωνίζει online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα

Η εφαρμογή της νεοφυούς επιχείρησης παρέχει ένα πρωτοπόρο σύστημα δημιουργίας, διαχείρισης και παρακολούθησης των αποστολών (υπολογισμός κόστους, ενημέρωση του πελάτη με sms, κτλ) προσφέροντας ταχύτητα και ευελιξία σε επιχειρήσεις και πελάτες.

«Τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη ομάδα της AfterSalesPro προερχόμαστε από τον χώρο του e-commerce, στον οποίο δραστηριοποιηθήκαμε και συνεχίζουμε να έχουμε ενεργό ρόλο μέχρι και σήμερα. Σε αυτή μας τη διαδρομή, αντιμετωπίσαμε προβλήματα τα οποία προέρχονταν από την σχεδόν μηδενική αυτοματοποίηση στο κομμάτι που είναι γνωστό ως last-mile (η παράδοση από το κατώτατο σημείο τήρησης αποθέματος στον τελικό καταναλωτή), κάτι που μας ανάγκασε να δημιουργήσουμε διάφορα εργαλεία που θα διευκόλυναν την καθημερινότητά μας», σημειώνει στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο» ο Νικόλας Χατζηδάκης, συνιδρυτής και CTO της AfterSalesPro.

Ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εταιρείες courier εις σάρκα μίαν

«Το αποτέλεσμα μας ικανοποίησε σε τέτοιο βαθμό που πήραμε την απόφαση να διαθέσουμε αυτά τα εργαλεία και σε άλλες επιχειρήσεις. Έτσι δημιουργήθηκε η AfterSalesPro, με βασικό μας στόχο να υλοποιήσουμε ένα αξιόπιστο (state of the art) εργαλείο (SaaS) το οποίο θα μπορούσε να διασυνδέσει όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες (καθώς και τα ERPs) με τα συστήματα όλων των εταιρειών courier. Ο στόχος μας είναι να αλλάξουμε ριζικά τον τρόπο διαχείρισης των παραγγελιών, ξεκινώντας από την πλήρη αυτοματοποίηση της διαχείρισης των αποστολών μέσω courier, με στόχο τη βελτίωση και τη βελτιστοποίηση του pre και after-sales οικοσυστήματος», επισημαίνει.

«Τα εργαλεία μας χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατοντάδες επιχειρήσεις, είτε πρόκειται για λιανεμπόρους, μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, εταιρείες courier ή logistics. Διαχειριζόμαστε χιλιάδες αποστολές κάθε ημέρα και αυτοματοποιούμε μια πληθώρα διαδικασιών, με στόχο να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πελατών μας και να ενισχύσουμε την εμπειρία του πελάτη», αναφέρει.

Personalized mobile marketing και machine learning

«Με βάση την πολυετή εμπειρία μας στον κλάδο του e-commerce και γνωρίζοντας τις ανάγκες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, λανσάραμε πρόσφατα μια πρωτοποριακή λύση για το personalized mobile marketing χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο σύστημα για το segmentation (κατάτμηση) των πελατών, η οποία εκμεταλλεύεται όλα τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος και βελτιώνεται συνεχώς μέσω ενός machine learning μηχανισμού», συμπληρώνει.

«Απαραίτητες οι συνέργειες για να αναπτυχθεί το οικοσύστημα καινοτομίας»

Ποιες είναι οι προοπτικές του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα;

«Πιστεύω στην Ελλάδα και στους Έλληνες και είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον, καθώς παρατηρώ πολλές προσπάθειες που ανταγωνίζονται επάξια αντίστοιχες προσπάθειες στο εξωτερικό. Παρόλο που ως χώρα και ως οικονομία δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε επί ίσοις όροις με χώρες του εξωτερικού, αυτό δεν πρέπει να το αντιλαμβανόμαστε ως εμπόδιο, αλλά ως κίνητρο! Ένα από τα κυριότερα προβλήματα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι ότι στην Ελλάδα επικρατούν οι μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστούν τα μεγάλα σχήματα του εξωτερικού. Απαιτείται η δημιουργία συνεργειών και συνεργασιών προκειμένου να δημιουργηθούν μεγαλύτερα οικονομικά σχήματα τα οποία θα είναι σε θέση να εξάγουν τεχνολογία και γνώση», υποστηρίζει.

«Τρόπος ζωής η επιχειρηματικότητα, να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί»

Γιατί ένας νέος να δημιουργήσει σήμερα την δικιά του startup;

«Πολλές φορές έχουμε ιδέες που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας ενός industry, αλλά είναι δύσκολο να τις υλοποιήσουμε μέσα από τις δομές μεγάλων οργανισμών. Οι startups προσφέρουν την ευελιξία που χρειαζόμαστε για να κινηθούμε με ταχύτητα και προσαρμοστικότητα, και ενθαρρύνουν την καινοτομία.

Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει μαγικός τύπος για την επιτυχία, όσο και αν θα θέλαμε να το πιστεύουμε. Η επιχειρηματικότητα – είτε μιλάμε για μια startup είτε για μια μεγάλη επιχείρηση – είναι τρόπος σκέψης, τρόπος ζωής. Απαιτεί καθημερινή αφοσίωση, ικανότητα να σκεφτόμαστε “out of the box” και να προσαρμοζόμαστε σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα», καταλήγει ο κ. Χατζηδάκης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News