Μειώθηκαν κατά 18,9% οι καθαρές πωλήσεις της Estée Lauder Hellas, της ελληνικής θυγατρικής της The Estée Lauder Companies (ELC), ενώ το περιθώριο μικτού κέρδους αυξήθηκε κατά 6,7 ποσοστιαίες μονάδες και οι ζημίες ανήλθαν σε €7,9 εκατ. προ φόρων, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα του οικονομικού έτους της 2023 στην Ελλάδα, για τη χρήση που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023.
Καλλυντικά: Ανησυχία για προϊόντα για την ακμή με βενζόλιο – Τι λέει η Clinique για την Ελλάδα
Η ηγέτιδα εταιρεία πολυτελών προϊόντων ομορφιάς, διατηρεί τη κορυφαία της θέση στα προϊόντα ομορφιάς επιλεκτικής διανομής στην Ελλάδα και ενισχύει σημαντικά τη θέση της στην κατηγορία των αρωμάτων, επιτυγχάνοντας ιδιαίτερη ανάπτυξη στη κατηγορία υψηλής αρωματοποιίας με μάρκες που διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της, όπως Tom Ford, Jo Malone London, Kilian Paris και Editions de Parfums Frédéric Malle.
Αναδιοργάνωση
Από το καλοκαίρι του 2022, η θυγατρική στην Ελλάδα λειτουργεί υπό τον πλήρη έλεγχο της The Estée Lauder Companies (ELC). Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής στο ιδιοκτησιακό καθεστώς καθώς και της διαχείρισής της, η εταιρεία στην Ελλάδα προέβη σε ενέργειες αναδιοργάνωσης για τη βελτιστοποίηση της αναπτυξιακής της πορείας. Οι δράσεις αυτές οδήγησαν σε αρκετά -μη επαναλαμβανόμενα- κόστη τα οποία επηρέασαν τα αποτελέσματά της.
Επιπλέον, η εταιρεία προχώρησε σε μεταρρυθμίσεις, θεσπίζοντας ανανεωμένες εμπορικές και εκπτωτικές πολιτικές, προσαρμόζοντας και εξορθολογίζοντας το δίκτυο πωλήσεων της και εφαρμόζοντας στρατηγικές κινήσεις για την ενίσχυση του ρόλου της ως κύριου και προτιμημένου προμηθευτή πολυτελών προϊόντων ομορφιάς στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, όπου και δραστηριοποιείται. Οι ισχυρές πληθωριστικές πιέσεις επηρέασαν επίσης τα αποτελέσματα κατά το συγκεκριμένο οικονομικό έτος.
Για το τρέχον οικονομικό έτος (1η Ιουλίου 2023 έως 30 Ιουνίου 2024), η Estée Lauder Hellas επιστρέφει σε ισχυρή ανάπτυξη, επιτυγχάνοντας ήδη διψήφια αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο της χρήσης (Ιούλιος 2023 έως Δεκέμβριος 2024). Αυτό επετεύχθη χάρη σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και στρατηγικές συνεργασίες οι οποίες επικεντρώνονται στο brand building και στην άριστη εξυπηρέτηση στα σημεία πώλησης. Η Estée Lauder Hellas διατηρεί πλέον μια σταθερή πορεία προς την ανάπτυξη της κερδοφορίας με συγκεκριμένο επιχειρηματικό πλάνο.
Προτεραιότητα για την εταιρεία αποτελεί επίσης η προσέλκυση και ανάπτυξη ταλέντων, η προώθηση καινοτόμων και συνεργατικών μεθόδων εργασίας, η αναβάθμιση της συνολικής εργασιακής εμπειρίας καθώς και η ενίσχυση της μοναδικής εταιρικής της κουλτούρας. Στα πλαίσια αυτής της αναβάθμισης, τον Ιανουάριο του 2024, η ελληνική θυγατρική προχώρησε σε μετεγκατάσταση των κεντρικών της γραφείων, σε νέα υπερσύγχρονα στην Αθήνα. Η Estée Lauder Hellas συνεχίζει να επενδύει στην ανακαίνιση σημείων πώλησης των προϊόντων της, με πιο πρόσφατο το κατάστημα M·A·C στην οδό Ερμού, το οποίο αποτελεί ένα από τα κορυφαία flagship stores της M·A·C στην Ευρώπη. Τέλος, η εταιρεία επενδύει στον εκσυγχρονισμό και στην επέκταση του κέντρου εφοδιαστικής αλυσίδας της στον Ασπρόπυργο Αττικής, καθιστώντας σταδιακά την ελληνική θυγατρική κέντρο για όλη την περιοχή ευθύνης της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Σχολιάζοντας τα εταιρικά αποτελέσματα ο Κώστας Σπυρόπουλος, General Manager, ELC Balkans δήλωσε τα εξής:
«Με την εφαρμογή του στρατηγικού μας σχεδίου, προχωράμε στον μετασχηματισμό που ξεκινήσαμε πριν από σχεδόν 2 χρόνια, ακολουθώντας το όραμα και τις αξίες της The Estée Lauder Companies. Είμαστε μια εταιρεία με ιστορία και εμβληματικές μάρκες, η οποία προσφέρει κορυφαία προϊόντα και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ομορφιάς. Ωστόσο, οι άνθρωποί μας είναι εκείνοι οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο και αποτελούν το μεγαλύτερο μας κεφάλαιο! Επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας, έχοντας με υπερηφάνεια τη μεγαλύτερη ομάδα beauty advisors και makeup artists στην Ελλάδα».
Latest News
Ποιος κερδίζει στη μάχη της πίτσας στην Ελλάδα – Τα μερίδια και η ανατροπή
Pizza Fan, Domino’s, L’ Artigiano, Roma Pizza και οσονούπω -ξανά- Pizza Hut στη μάχη των 370 εκατ. ευρώ - Πώς διαμορφώνονται τα μερίδια και τα κέρδη
Πώς αλλάζει το voucher τη μάχη στην οπτική ίνα – Τι αναμένει η αγορά
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν τη συγκεκριμένη κρατική επιδότηση νέων συνδέσεων, το Gigabit voucher, σημαντικό εργαλείο που θα επιτρέψει στην αγορά να κινηθεί πιο επιθετικά
Πώς θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την Black Friday - Ανοιχτά και την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου
«Στηρίξτε τις ελληνικές ΜμΕ» προτρέπει τους καταναλωτές με αφορμή τη Black Friday ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών
Έκλεισε 70 χρόνια η Ελίν και μπαίνει σε μια νέα εποχή - Η ανάγκη για ενεργειακή μετάβαση
«Η ενεργειακή μετάβαση είναι αναγκαία», αναγνώρισε ο Πρόεδρος της Ελίν και Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Αληγιζάκης
Το double στα κέρδη της Βενέτης και τι φέρνει η εξαγορά των Παγωτών Δωδώνη
Η Βενέτης με τα… χίλια πρόσωπα και η νέα σελίδα στην 76χρονη ιστορία της πιο γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας στη χώρα
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους