«Θα χρειαστούν χρόνια για να βγάλουμε λεφτά από τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη». Αυτό ήταν το μήνυμα του διευθύνοντος συμβούλου της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, προς τους επενδυτές κατά τη διάρκεια της κλήσης της Τετάρτης για την έκθεση κερδών πρώτου τριμήνου της εταιρείας.

Εχει αξία να σημειωθεί πως μεγάλο μέρος της «συζήτησης» επικεντρώθηκε στο πώς ακριβώς η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ένα εγχείρημα που θα αποφέρει χρήματα για τη Meta.

Meta Platforms: Ανακοίνωσε AI ψηφιακό βοηθό για τις εφαρμογές της

Κέρδη

Η Meta είναι ήδη αρκετά κερδοφόρα, έχοντας αυξήσει τα καθαρά κέρδη σε περισσότερα από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα 36,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο το τελευταίο τρίμηνο. Αλλά η αύξηση των εσόδων της αναμένεται να επιβραδυνθεί στο μέλλον. Ταυτόχρονα, ξοδεύει περισσότερο από ποτέ για την τεχνητή νοημοσύνη και το metaverse.

«Ιστορικά, η επένδυση για τη δημιουργία αυτών των νέων κλιμακούμενων εμπειριών στις εφαρμογές μας ήταν μια πολύ καλή μακροπρόθεσμη επένδυση για εμάς και για τους επενδυτές που έχουν μείνει μαζί μας», δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ στην κλήση για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, κάνοντας μια αναλογία με την ανάπτυξη των Stories και των Reels.

«Και τα πρώτα σημάδια είναι αρκετά θετικά και εδώ. Αλλά η δημιουργία της κορυφαίας AI θα είναι επίσης ένα μεγαλύτερο εγχείρημα από τις άλλες εμπειρίες που έχουμε προσθέσει στις εφαρμογές μας, και αυτό πιθανότατα θα διαρκέσει αρκετά χρόνια».

Κοιτάζοντας μπροστά, η Meta βλέπει πολλαπλούς τρόπους για να εκμεταλλευτεί τον βοηθό της (βοηθός Meta AI) , ο οποίος είναι δωρεάν για χρήση αυτή τη στιγμή και ο οποίος, όπως είπε ο M. Ζούκερμπεργκ, έχει «δοκιμαστεί» από «δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους» από τότε που έγινε ευρέως διαθέσιμος.

«Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να χτίσουμε μια τεράστια επιχείρηση εδώ, συμπεριλαμβανομένης της κλιμάκωσης των επιχειρηματικών μηνυμάτων, της εισαγωγής διαφημίσεων ή περιεχομένου επί πληρωμή στις αλληλεπιδράσεις AI και της δυνατότητας να πληρώνουν οι άνθρωποι για να χρησιμοποιούν μεγαλύτερα μοντέλα AI και να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους υπολογιστές», δήλωσε ο Zuckerberg.

«Και πάνω από αυτά, η AI μας βοηθάει ήδη να βελτιώσουμε τη δέσμευση των εφαρμογών, γεγονός που φυσικά οδηγεί στο να βλέπουμε περισσότερες διαφημίσεις και να βελτιώνουμε άμεσα τις διαφημίσεις ώστε να παρέχουν μεγαλύτερη αξία».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας ο αριθμος των λογαριασμών (Family daily active people (DAP) ήταν το Μάρτιο του 2024 στα 3,24 δισεκατομμύρια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Tεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Βάζει εμπόδια στο όνειρο των νέων που θέλουν να γίνουν influencers [γράφημα]
Tεχνητή νοημοσύνη |

Οι νέοι θέλουν να γίνουν influencers αλλά η τεχνητή νοημοσύνη καραδοκεί [γράφημα]

Οι υποσχέσεις για εύκολο και γρήγορο κέρδος μέσω αυτοαπασχόλησης κάνει τις νεότερες ηλικίες κυρίως να θέλουν να γίνουν influencers - Τι γίνεται όμως με την τεχνητή νοημοσύνη;