H ρυθμιστική αρχές ασφάλειας αυτοκινήτων των ΗΠΑ (ΝΗTSA) ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι έχει ξεκινήσει έρευνα για το εάν αποδείχθηκε επαρκές το μέτρο της πρόσφατης ανάκλησης περισσότερων από 2 εκατομμυρίων οχημάτων από την Tesla. Το μέτρο είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Δεκέμβριο προκειμένου στα ανακληθέντα οχήματα να γίνει εγκατάσταση νέου λογισμικού που θα «ενημερώσει» το σύστημα του «αυτόματου πιλότου» και θα αναβαθμίσει την ασφάλεια των ηλεκτρικών οχημάτων.

Tesla: Ανακαλεί 2 εκατ. αυτοκίνητα – Πρόβλημα με τον «αυτόματο πιλότο»

Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα μετά από την καταγραφή συμβάντων σύγκρουσης οχημάτων Tesla μετά την εγκατάσταση της ενημέρωσης λογισμικού στα οχήματα που ανακλήθηκαν «και των αποτελεσμάτων από προκαταρκτικές δοκιμές της NHTSA σε αποκατεστημένα οχήματα».

Η NHTSA ανέφερε ότι η Tesla έχει εκδώσει ενημερώσεις λογισμικού για να αντιμετωπίσει ζητήματα που φαίνονται να σχετίζονται με τις ανησυχίες της, αλλά «δεν τα έχει ενσωματώσει στη διαδικασία της ανάκλησης ή με άλλο τρόπο αποφασισμένο να διορθώσει ένα ελάττωμα που ενέχει αδικαιολόγητο κίνδυνο ασφάλειας.»

Το πλήγμα του Δεκεμβρίου

Η φήμη της Tesla για την κατασκευή τεχνολογικά προηγμένων Tesla υπέστη πλήγμα τον περασμένο  Δεκέμβριο, όταν η εταιρεία, υπό την πίεση των ρυθμιστικών αρχών, ανακάλεσε περισσότερα από δύο εκατομμύρια οχήματα. Η ανάκληση από την Tesla, τον κυρίαρχο κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, ήταν η τέταρτη ανάκλησή της σε λιγότερο από δύο χρόνια και η πιο σημαντική μέχρι σήμερα.

Αμερικανοί αξιωματούχοι δήλωσαν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είχε κάνει αρκετά για να διασφαλίσει ότι οι οδηγοί παρέμεναν προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα που μπορεί να κατευθύνει, να επιταχύνει και να φρενάρει αυτόματα τα αυτοκίνητα, το λεγόμενο Autopilot.

Προηγήθηκε διετής έρευνα σχετικά με ατυχήματα που συνέβησαν όταν η τεχνολογία ήταν σε χρήση. Η ανάκληση αφορά σχεδόν όλα τα Tesla που πωλήθηκαν στις ΗΠΑ από τότε που ξεκίνησε η λειτουργία Autopilot το 2015. Η Tesla, που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Έλον Μασκ, δήλωσε ότι θα στείλει μια ενημέρωση λογισμικού για να διορθώσει το πρόβλημα.

Τι είναι το Autopilot

Ο αυτόματος πιλότος έχει σκοπό να βοηθάει στο τιμόνι, την επιτάχυνση και το φρενάρισμα ενώ το αυτοκίνητο εξακολουθεί να απαιτεί τη συμβολή του οδηγού.

Το λογισμικό της Tesla υποτίθεται ότι διασφαλίζει ότι οι οδηγοί παραμένουν προσεχτικοί με τας χέρια στο τιμόνι και ότι η λειτουργία χρησιμοποιείται μόνο σε κατάλληλες συνθήκες, όπως η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.

Ωστόσο, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ (NHTSA) δήλωσε ότι μια διετής έρευνα διαπίστωσε ότι «η προβολή και το εύρος των ελέγχων της λειτουργίας μπορεί να μην είναι επαρκή για την αποτροπή της κακής χρήσης από τον οδηγό».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα