Στα νέα ψηφιακά μονοπάτια που ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη επιχείρησε να «περπατήσει» ο Γιώργος Δουκίδης, καθηγητής e- Business στο ΟΠΑ, μιλώντας στο στούντιο του ΟΤ στην Beyond 2024 που διεξάγεται στην Θεσσαλονίκη.
Beyond 2024: Όσα έγιναν τη δεύτερη ημέρα στην κορυφαία έκθεση τεχνολογίας
«Επτά στις 10 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ΑΙ, μόνο το 20% των επιχειρήσεων έχει αυτοματοποιήσει πάνω από το 5% των εργασιών μίας επιχειρήσεις, δεν έχει υιοθετηθεί ευρέως η ΑΙ, πρέπει να επιλύσουμε θέματα που έχουν να κάνουν με την ποιότητα των δεδομένων, πρέπει να αξιοποιούνται δεδομένα από πολλές πηγές, όλα αυτά είναι δύσκολα», επεσήμανε εστιάζοντας και στις ανθρώπινες δεξιότητες που πρέπει να αναπτυχθούν για να χειριστούμε την ΑΙ. «Παγκοσμίως αυξάνεται η ζήτηση για prompt engineers που θα μπορούν να ασχοληθούν με εργαλεία όπως το chatGPT, η AI δεν είναι μόνο θέμα τεχνολογίας αλλά και κοινωνιολογίας», τόνισε.
Εσωτερικό Erasmus
«Στην Ελλάδα είμαστε σε καλό επίπεδο σε επίπεδο μεταπτυχιακών προγραμμάτων στα πανεπιστήμια για την τεχνητή νοημοσύνη, το πρόβλημα είναι πως το ΑΙ δεν έχει μπει σε πολλές επιστήμες ακόμα, ακολουθούμε μία μυωπική λογική σε πολλά τμήματα ακόμα. Πρέπει να εφαρμόσουμε ένα εσωτερικό Erasmus, πχ ένας μαθηματικός να μπορεί να παρακολουθεί μάθημα για data στο οικονομικό», ανέφερε.
Ο κ. Δουκίδης έκανε ιδιαίτερη μνεία στις ανθρωπιστικές επιστήμες και στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι απόφοιτοι των οποίων, λόγω των εξειδικευμένων γνώσεών τους, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τα μέγιστα το επιχειρείν στην εποχή της ΑΙ.