
Ο διευθύνων σύμβουλος της βραζιλιάνικης Embraer δήλωσε την Παρασκευή ότι τα ζητήματα της αλυσίδας εφοδιασμού που επηρεάζουν τους κατασκευαστές αεροσκαφών έχουν βελτιωθεί, αλλά ορισμένες προκλήσεις παραμένουν.
Ο Φραντσίσκο Γκομες Νετο (Francisco Gomes Neto) δήλωσε στους δημοσιογράφους σε εκδήλωση στο Sao Jose dos Campos, όπου εδρεύει η εταιρεία, ότι η Embraer βρίσκεται σε «πολύ καλή θέση» αυτή τη στιγμή, αφού ξεπέρασε κάποια δύσκολα χρόνια.
Airbus: Κέρδισε νέα παραγγελία της Japan JAL’s για 21 αεροπλάνα
Τον περασμένο μήνα, ο Neto δήλωσε ότι η εκτίμηση της εταιρείας για τις παραδόσεις αεροσκαφών το 2024 θα ήταν υψηλότερη εάν δεν υπήρχαν εμπλοκές στην αλυσίδα εφοδιασμού που απογοητεύουν τους κατασκευαστές αεροσκαφών.
Η Embraer σκοπεύει να επενδύσει περίπου 2 δισεκατομμύρια ρεάις (390,9 εκατομμύρια δολάρια) στη χώρα φέτος και να προσλάβει πάνω από 900 άτομα, δήλωσε ο Neto στην εκδήλωση της Παρασκευής μαζί με τον πρόεδρο της Βραζιλίας Luiz Inacio Lula da Silva.
Περισσότερες παραδόσεις το 2024
Η Embraer ανέφερε σε δήλωσή της μετά την εκδήλωση ότι το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει την ανάπτυξη τεχνολογιών που θα χρησιμοποιηθούν στο «ιπτάμενο αυτοκίνητο», το οποίο έχει τεθεί σε παραγωγή από τη θυγατρική της Eve.
Η Embraer πρόσθεσε ότι σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω στους τομείς των υπηρεσιών και της άμυνας, καθώς και σε έργα που αποσκοπούν στην αύξηση της αποδοτικότητας και της βιομηχανικής δραστηριότητας.
Η τρίτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών στον κόσμο πίσω από την Boeing και την Airbus, η Embraer εκτιμά επί του παρόντος ότι οι παραδόσεις αεροσκαφών θα κυμανθούν μεταξύ 125 και 135 φέτος, έναντι 115 το 2023.
Οι παραδόσεις από το τμήμα εμπορικής αεροπορίας της αναμένεται να είναι μεταξύ 72 και 80 αεροσκαφών, από 64 αεροσκάφη που παρέδωσε πέρυσι.


Latest News

Αυξάνονται οι κλοπές φορτίων καφέ στις ΗΠΑ
Μειώνονται τα αποθέματα καφέ στις αποθήκες της Βραζιλίας

Τα «αστέρια» που γεννιούνται μέσα από την κρίση - Το case study της Ελλάδας
Οι έντονες οικονομικές πιέσεις αναγκάζουν τις χώρες στην προώθηση μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ωθήσουν την ανάκαμψη

Πόσο θα στοιχίσουν οι μειώσεις τελών δικτύου στη Γερμανία ;
Τα σχέδια για τα τέλη δικτύου μεταφοράς ηλεκτρικής ενέρεγειας στη Γερμανία θα κόστιζαν 6,5 δισ. δολάρια ετησίως

Γιατί κινδυνεύουν οι «οικονομικοί στόχοι» του Τραμπ - Τι λεει ο Ελ-Εριάν
Ο Μοχάμεντ Ελ-Εριάν υπογραμμίζει ότι αν η ανάπτυξη φρενάρει , τότε το ταξίδι γίνεται πολύ δύσκολο για τον προορισμό

Σταματά την παραγωγή χάλυβα στη Γαλλία η ArcelorMittal
Σε παύση εργασιών προχωρά η ArcelorMittal - Αρκετά μειωμένη η ζήτηση

Νάγκελ: Η Γερμανία χρειάζεται μεταρρυθμίσεις - Τα μέτρα που προτείνει
Ο πρόεδρος της Bundesbank, Γιοαχίμ Νάγκελ, προτείνει μέτρα για την τόνωση της οικονομικής ανάκαμψης

ΕΕ: Οι ΗΠΑ δεν επιδιώκουν συμφωνία για την αποφυγή δασμών
Ο Ευρωπαίος Επίτροπος, Μάρος Σέφτοβιτς διακρίνει απροθυμία από την πλευρά των ΗΠΑ

Καζίμιρ (ΕΚΤ): Δεν είναι ώρα για βιασύνη
Ο Καζίμιρ βλέπει ανοδικούς κινδύνους για τον πληθωρισμό

Μαρκ Κάρνεϊ: Πώς ο πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας έγινε πρωθυπουργός του Καναδά
Ως πρώην κεντρικός τραπεζίτης της Αγγλίας ο Μαρκ Κάρνεϊ γνώρισε από κοντά το σκεπτικό του Ντόλαντ Τραμπ

Τι ζητά ο Μασκ από την Ιταλία - Γιατί θέλει συνάντηση με τον Ματαρέλα
Τι επιδιώκει ο ιδρυτής του Starlink, Ίλον Μασκ, με ιταλική προεδρική συνάντηση