Με διπλό χτύπημα σε ισάριθμα πλοία συνεχίζουν την πολεμική τους δράση στην Ερυθρά Θάλασσα οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης.
Όπως ανακοίνωσε, η διοίκηση των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που είναι αρμόδιο για την περιοχή της Μέσης Ανατολής (CENTCOM), «στις 5:49 μ.μ. (ώρα Sanna) στις 26 Απριλίου, τρομοκράτες Χούθι που υποστηρίζονται από το Ιράν εκτόξευσαν τρεις αντιπλοϊκούς βαλλιστικούς πυραύλους (ASBM) από περιοχές της Υεμένης που ελέγχονται από τους Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα, κοντά στο MV MAISHA, ένα σκάφος με σημαία Antiqua/Μπαρμπάντος, που το διαχειρίζεται εταιρεία με έδρα τη Λιβερία και στο MV Andromeda Star, ένα σκάφος ιδιοκτησίας Ηνωμένου Βασιλείου και με σημαία Παναμά, το οποίο το διαχειρίζεται εταιρεία με έδρα τις Σεϋχέλλες.
Το MV Andromeda Star αναφέρει μικρές ζημιές, αλλά συνεχίζει το ταξίδι του. Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων αυτή τη στιγμή».
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων – Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Ο στρατιωτικός εκπρόσωπος των Χούθι, Yahya Saree, δήλωσε σε μια ανάρτηση στο X ότι η μαχητική ομάδα στόχευσε το δεξαμενόπλοιο αργού 116.000 dwt Andromeda Star (κατασκευής 2009), το οποίο περιέγραψε ως βρετανικό πλοίο.
Η εταιρεία ναυτιλιακής ασφάλειας Ambrey Analytics είπε ότι τρεις πύραυλοι παρατηρήθηκαν να προσγειώνονται κοντά στο δεξαμενόπλοιο με σημαία Παναμά, νηολογημένο στις Σεϋχέλλες, το οποίο ανήκε στο παρελθόν στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την Jerusalem Post.
Η Ambrey περιέγραψε το πλοίο ως «ασχολούμενο με εμπόριο που συνδέεται με τη Ρωσία» σε ένα ταξίδι από το Primorsk της Ρωσίας στο Vadinar της Ινδίας.
Το Andromeda Star ανήκει στην εγγεγραμμένη στις Σεϋχέλλες Algae Marine, σύμφωνα με το Equasis. Το πλοίο βρισκόταν στο παρελθόν στον στόλο της Union Maritime που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα πλοία που συνδέονται με τη Βρετανία βρίσκονται στη λίστα στόχων των Χούτι.
Η τελευταία φορά που οι Χούθι προκάλεσαν ζημιά σε σκάφος ήταν τον Μάρτιο, όταν ο αμερικανικός στρατός ανακοίνωσε ότι εκτοξεύτηκαν πέντε βαλλιστικοί πύραυλοι κατά πλοίων στο ελεγχόμενο από την Κίνα, 115.500 dwt Huang Pu (κατασκευής 2009).
Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες πολλά πλοία έγιναν στόχος της ομάδας που υποστηρίζεται από το Ιράν.
Latest News
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά