Πράσινο φώς άναψε ο ηγέτης του Ντουμπάι Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ-Μακτούμ για τον νέο τερματικό επιβατικό σταθμό στο διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum αξίας 34,85 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως δήλωσε την Κυριακή σε ανάρτηση στο X.
Το διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum θα είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο με χωρητικότητα έως και 260 εκατομμύρια επιβάτες και πέντε φορές το μέγεθος του διεθνούς αεροδρομίου του Ντουμπάι, πρόσθεσε, λέγοντας ότι όλες οι λειτουργίες στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι θα μεταφερθούν στο Al Maktoum στα επόμενα χρόνια.
Emirates: Πώς η… ιστορική κακοκαιρία στο Ντουμπάι την προσγείωσε απότομα
Today, we approved the designs for the new passenger terminals at Al Maktoum International Airport, and commencing construction of the building at a cost of AED 128 billion as part of Dubai Aviation Corporation's strategy.
Al Maktoum International Airport will enjoy the… pic.twitter.com/oG973DGRYX
— HH Sheikh Mohammed (@HHShkMohd) April 28, 2024
Το αεροδρόμιο Al Maktoum θα περιλαμβάνει επίσης 400 τερματικούς σταθμούς και πέντε διαδρόμους.
Το αεροδρόμιο θα είναι το νέο σπίτι της ναυαρχίδας Emirates και της θυγατρικής της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Flydubai μαζί με όλες τις συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τον κόσμο από και προς το Ντουμπάι, όπως δήλωσε ο πρόεδρος της κρατικής αεροπορικής εταιρείας Emirates του Ντουμπάι, Sheikh Ahmed bin Saeed al-Maktoum.
Κορυφαίος κόμβος παγκοσμίως
Η κίνηση αυτή «παγιώνει περαιτέρω τη θέση του Ντουμπάι ως κορυφαίου αεροπορικού κόμβου στην παγκόσμια σκηνή», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος των αεροδρομίων του Ντουμπάι, Πολ Γκρίφιθς, σύμφωνα με το Γραφείο Μέσων Ενημέρωσης του Ντουμπάι.
Όπως έγραψε σε σχετική ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ ο Σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ-Μακτούμ, «νέες αεροπορικές τεχνολογίες θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά στον τομέα των αερομεταφορών» ενώ αναφέρθηκε και στην ευρύτερη ανάπτυξη της αγοράς ακινήτων που θα πυροδοτήσει το νέο αεροδρόμιο.
«Καθώς χτίζουμε μια ολόκληρη πόλη γύρω από το αεροδρόμιο στο Ντουμπάι, η ζήτηση για στέγαση για ένα εκατομμύριο άτομα θα ακολουθήσει. Θα φιλοξενήσει κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο στους τομείς της εφοδιαστικής και των αεροπορικών μεταφορών.
Χτίζουμε ένα νέο έργο για τις επόμενες γενιές, διασφαλίζοντας συνεχή και σταθερή ανάπτυξη για τα παιδιά μας και τα παιδιά τους με τη σειρά τους. Το Ντουμπάι θα είναι το αεροδρόμιο του κόσμου, το λιμάνι του, ο αστικός του κόμβος και το νέο παγκόσμιο κέντρο του».
Latest News
Ποιες σπάνιες γαίες εποφθαλμιά ο Ντόναλντ Τραμπ
Η Κίνα πρωτοστατεί στις σπάνιες γαίες και σχεδόν μονοπωλεί την επεξεργασία τους και οι ΗΠΑ θέλουν να απεξαρτηθούν από αυτή την επίπονη δέσμευση
Στο «ρελαντί» η πράσινη μετάβαση - Τι ζητούν οι ευρωπαίοι αυτοκινητοβιομήχανοι
«Καλός ο στρατηγικός διάλογος, αλλα χρειαζόμαστε λύσεις γρήγορα», λένε οι εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας - Oι καθυστερήσεις απειλούν επενδύσεις 250 δισ. ευρώ
Αδικαιολόγητοι οι δασμοί ΗΠΑ σε χάλυβα και αλουμίνιο λέει το Μεξικό
Το Μεξικό εισάγει περισσότερο χάλυβα από τις Ηνωμένες Πολιτείες απ' ό,τι εξάγει
Συνάντηση φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό αντιπρόεδρο Τζέι Ντι Βανς
Η Πρόεδρος της Κομισιόν υπογράμμισε τη δέσμευση της ΕΕ για δίκαιες και ισορροπημένες εμπορικές σχέσεις
Καμπανάκι Πάουελ για το έλλειμμα στις ΗΠΑ - Καμία βιασύνη για τα επιτόκια
Τι είπε ο Πάουελ, για έλλειμμα, χρέος, δασμούς και επιτόκια στην καθιερωμένη κατάθεση του στη Γερουσία
Η Πορτογαλία εξετάζει την πώληση του 49% του εθνικού αερομεταφορέα TAP
Υπάρχουν περίπου 12 εταιρείες που ενδιαφέρονται για τον εθνικό αερομεταφορέα της Πορτογαλίας
Σόλομον: Η Goldman είναι ανοικτή σε εξαγορές στους τομείς της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου
Ο πήχης για την πραγματοποίηση μιας συμφωνίας είναι πολύ υψηλός
Νέο πλήγμα για την Gucci - Συνεχίζεται η πτώση πωλήσεων
Τα έσοδα της Kering, στην οποία ανήκει η Gucci, ολόκληρου του έτους από δραστηριότητες του ομίλου ανήλθαν σε 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ
Το Λονδίνο ζήτησε 13 δισ. στερλίνες και οι αγορές του πρόσφεραν 140 δισ.
Η έκδοση καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ ζήτησης βρετανικών ομολόγων
Γιατί η Ευρώπη ανησυχεί για την αποθήκευση φυσικού αερίου;
Καθώς η Μόσχα πίεζε τη ροή του φυσικού αερίου μέσω των ρωσικών αγωγών, η ΕΕ είχε καταφέρει να αποφύγει μια χειμερινή κρίση εφοδιασμού περιορίζοντας τη συνολική ζήτηση φυσικού αερίου