
Μετά τη λήψη φαρμάκων απώλειας βάρους πολλοί χρήστες βρίσκουν ότι τα πρόσωπα τους αποστεώνονται δίνοντας τους μια απόκοσμη όψη. Τώρα η ελβετική εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma Group AG έχει μια απάντηση για αυτούς τους ανθρώπους που υποφέρουν από βυθισμένα πρόσωπα λόγω χρήσης σκευασμάτων άλλων εταιρειών: πληρωτικά.
Η ελβετική εταιρεία περιποίησης δέρματος ελπίζει να επωφεληθεί από την αύξηση της ζήτησης για φάρμακα όπως το Ozempic, τα οποία –αν και βοηθούν τους ανθρώπους να χάσουν βάρος– μπορεί να κάνουν τους χρήστες να φαίνονται αποστεωμένοι. Η παρενέργεια ονομάστηκε «Ozempic face» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά το δημοφιλέστατο πλέον σκεύασμα της Novo Nordisk.
Ozempic: Η νέα τάση μπαίνει στο στόχαστρο των κυβερνοεγκληματιών
Το προϊόν περιποίησςη δέρματος Sculptra της Galderma και άλλα υλικά πλήρωσης «θα πρέπει να είναι σε θέση να το αποκαταστήσουν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Φλέμινγκ Ορνσκόφ σε συνέντευξή του στο Bloomberg μετά τα κέρδη του πρώτου τριμήνου.
«Πιστεύω ότι αυτό θα είναι ένα ακόμη κύμα ανάπτυξης σε αυτόν τον χώρο, το οποίο θα φροντίσω να το πιάσω», πρόσθεσε.
Παρενέργειες αποστέωσης
Τα φάρμακα για την απώλεια βάρους που παράγονται από τη Novo και την Eli Lilly & Co. έχουν καταστεί πολύ δημοφιλή καθώς οι άνθρωποι σπεύδουν να βρουν πιο γρήγορους και ευκολότερους τρόπους για να χάσουν κιλά. Αλλά πολλοί ασθενείς «καταλήγουν με πρόσωπα που φαίνονται βυθισμένα», είπε ο Ορνσκόφ.
Το Sculptra ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου, το οποίο βοηθά στη θεραπεία των ρυτίδων και άλλων σημαδιών γήρανσης.
Ο Ornskov μιλούσε καθώς η εταιρεία ανέφερε τα πρώτα της κέρδη ως εισηγμένη εταιρεία. Η Galderma, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν επίσης τα Cetaphil και Alastin, είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 12% στα 1,07 δισεκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο.
Οι μετοχές της Galderma έχουν αυξηθεί από την IPO του περασμένου μήνα, καθιστώντας την μία από τις πιο επιτυχημένες αρχικές δημόσιες προσφορές του έτους εν μέσω της πρόσφατης ξηρασίας στις κεφαλαιαγορές.
Ο Ορνσκόφ, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι από το 2019, είπε ότι η Κίνα είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά της Galderma και βρίσκεται σε καλό δρόμο να γίνει η τρίτη ή η τέταρτη μεγαλύτερη μέχρι το τέλος του έτους. Προσδιόρισε επίσης την Ιαπωνία ως την επόμενη ευκαιρία, για την οποία βρίσκεται «σε διαδικασία επίθεσης».


Latest News

Citigroup: Υψηλά κέρδη από συναλλαγές στις μετοχές και στο σταθερό εισόδημα
Το τμήμα συναλλαγών της Citigroup ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών

Τα... καμάρια της Silicon Valley δεν πλήρωσαν φόρους εκατοντάδων δισ. δολαρίων
Οι κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες τεχνολογίας, γνωστές ως Silicon Six, δημιουργούν κέρδη δισεκατομμυρίων, αλλά «κλέβουν» το δημόσιο ταμείο

Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ αποθηκεύουν φάρμακα πριν την επιβολή δασμών
Η αύξηση των εξαγωγών απο την Ιρλανδία προς τις ΗΠΑ μπορεί εν μέρει να οφείλεται στη συσσώρευση αποθεμάτων, λέει η Τραπεζα της Ιρλανδίας.

Μπέσεντ: Το υπουργείο έχει εργαλεία για τις αναταραχές στην αγορά ομολόγων
Ο Σκοτ Μπέσεντ υποβάθμισε το σενάριο να πουλούν ξένες χώρες αμερικανικά ομόλογα - Τι είπε για τη συνάντηση με τον Πάουελ και το δολάριο

Κινέζος αξιωματούχος αποκαλεί τις ΗΠΑ «εχθρό» που υπονομεύει την επιβίωση του Χονγκ Κονγκ
Το Χονγκ Κονγκ, αντίθετα με την Κίνα, δεν επιβάλει δασμούς

Ομαδική αγωγή κατά της Stellantis για ελαττωματικούς αερόσακους
Ιταλικό δικαστήριο επέτρεψε την εκδίκαση της υπόθεσης κατά της Stellantis που μπορεί να επιφέρει τεράστιες αποζημιώσεις

Γύρισε ο τροχός - Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπερνά την LVMH
Πώς η Hermès έγινε η τρίτη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία στην Ευρώπη - Τα λάθη της LVMH

Nike,Ugg ή Lululemon; Ποια μάρκα προτιμούν να αγοράζουν οι νέοι
Ανακατατάξεις και εκπλήξεις έκρυβε η έρευνα της Piper Sandler για τις καταναλωτικές συνήθειες των εφήβων - Η θέση Nike, Ugg, Lululemon

Ο Τραμπ βάζει φραγμούς στο μεγάλο ταξίδι των διαμαντιών
Οι έμποροι προειδοποιούν για «στασιμότητα» καθώς τα διαμάντια που αποστέλλονται μέσω του βασικού κόμβου της Αμβέρσας μειώνονται κατά 85%

Σενάρια διαδοχής μετά την πτώση πωλήσεων - Ακόμη ένα πλήγμα για την LVMH
Η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με το ποιος θα αναλάβει τα ηνία της LVMH, είναι αυτή που έχει αρχίσει να επιβαρύνει την εικόνα του ομίλου