Η Domino’s Pizza ξεπέρασε τις προσδοκίες για τις πωλήσεις και τα κέρδη του πρώτου τριμήνου τη Δευτέρα, καθώς οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες αξιοποίησαν τις προσφορές μέσω του προγράμματος επιβράβευσης της αλυσίδας πίτσας.

Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες έχουν κερδίσει περίπου 21% μέχρι στιγμής φέτος, αυξήθηκαν σχεδόν 7% στις πρώτες συναλλαγές.

McDonald’s: Πουλά ντόνατς σε συνεργασία με τα Krispy Kreme

Η Domino’s έχει καταφέρει να αντισταθεί στην πτωτική τάση για το φαγητό έξω στις Ηνωμένες Πολιτείες, με καλύτερες αποδόσεις από το πρόγραμμα επιβράβευσης και νέες προσφορές προώθησης που προσελκύουν τους καταναλωτές που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό στις πίτσες και τις φτερούγες κοτόπουλου της.

Οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5,6% το τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της LSEG για αύξηση 4,04%.

Κέρδη ανά μετοχή

Η Domino’s δήλωσε ότι ενώ ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε τόσο στις επιχειρήσεις μεταφοράς όσο και στις επιχειρήσεις παράδοσης στις ΗΠΑ σε όλες τις εισοδηματικές κατηγορίες, αυξήθηκε περισσότερο στους καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα.

«Οι αντιδράσεις των πελατών στις προσφορές είναι ισχυρότερες από ό,τι στις καθημερινές χαμηλές τιμές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Russell Weiner σε τηλεφώνημα μετά την ανακοίνωση των κερδών.

Πηγή: DOMINO’S PIZZA, FIRST QUARTER 2024 FINANCIAL RESULTS

Το χαμηλότερο κόστος τροφίμων και η υψηλότερη αμοιβή του δικαιοδόχου αύξησαν τα περιθώρια κέρδους το τρίμηνο. Τα κέρδη της ύψους 3,58 δολαρίων ανά μετοχή ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,39 δολάρια.

Προωθητικές ενέργειες

Η Domino’s ανανέωσε το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της τον περασμένο Σεπτέμβριο και προχώρησε σε συνεργασία με την Uber Eats για παράδοση από τρίτους,  βοηθώντας την να αναζωπυρώσει τη ζήτηση για παράδοση μετά από μια περίοδο αδυναμίας.

Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε επίσης στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν τεσσάρων ετών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρείθα δήλωσε ότι έβλεπε υψηλότερο ποσοστό συναλλαγών ενός χρήστη μέσω άλλων εφαρμογών όπως πχ της Uber Eats,  από ό,τι μέσω των δικών της καναλιών.

Η Domino’s συνεχίζει πάντως τις προωθητικές ενέργειες, όπως οι εβδομάδες «boost» μεταφοράς που παρέχουν 50% έκπτωση για όλη την εβδομάδα και προσφορές όπως η παροχή κουπονιού 3 δολαρίων στους πελάτες για online φιλοδωρήματα ύψους 3 δολαρίων ή περισσότερο στους οδηγούς παράδοσης.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή