Η Domino’s Pizza ξεπέρασε τις προσδοκίες για τις πωλήσεις και τα κέρδη του πρώτου τριμήνου τη Δευτέρα, καθώς οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες αξιοποίησαν τις προσφορές μέσω του προγράμματος επιβράβευσης της αλυσίδας πίτσας.
Οι μετοχές της εταιρείας, οι οποίες έχουν κερδίσει περίπου 21% μέχρι στιγμής φέτος, αυξήθηκαν σχεδόν 7% στις πρώτες συναλλαγές.
McDonald’s: Πουλά ντόνατς σε συνεργασία με τα Krispy Kreme
Η Domino’s έχει καταφέρει να αντισταθεί στην πτωτική τάση για το φαγητό έξω στις Ηνωμένες Πολιτείες, με καλύτερες αποδόσεις από το πρόγραμμα επιβράβευσης και νέες προσφορές προώθησης που προσελκύουν τους καταναλωτές που έχουν κουραστεί από τον πληθωρισμό στις πίτσες και τις φτερούγες κοτόπουλου της.
Οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 5,6% το τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της LSEG για αύξηση 4,04%.
Κέρδη ανά μετοχή
Η Domino’s δήλωσε ότι ενώ ο αριθμός των παραγγελιών αυξήθηκε τόσο στις επιχειρήσεις μεταφοράς όσο και στις επιχειρήσεις παράδοσης στις ΗΠΑ σε όλες τις εισοδηματικές κατηγορίες, αυξήθηκε περισσότερο στους καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα.
«Οι αντιδράσεις των πελατών στις προσφορές είναι ισχυρότερες από ό,τι στις καθημερινές χαμηλές τιμές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Russell Weiner σε τηλεφώνημα μετά την ανακοίνωση των κερδών.
Το χαμηλότερο κόστος τροφίμων και η υψηλότερη αμοιβή του δικαιοδόχου αύξησαν τα περιθώρια κέρδους το τρίμηνο. Τα κέρδη της ύψους 3,58 δολαρίων ανά μετοχή ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,39 δολάρια.
Προωθητικές ενέργειες
Η Domino’s ανανέωσε το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της τον περασμένο Σεπτέμβριο και προχώρησε σε συνεργασία με την Uber Eats για παράδοση από τρίτους, βοηθώντας την να αναζωπυρώσει τη ζήτηση για παράδοση μετά από μια περίοδο αδυναμίας.
Η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε επίσης στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων σχεδόν τεσσάρων ετών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρείθα δήλωσε ότι έβλεπε υψηλότερο ποσοστό συναλλαγών ενός χρήστη μέσω άλλων εφαρμογών όπως πχ της Uber Eats, από ό,τι μέσω των δικών της καναλιών.
Η Domino’s συνεχίζει πάντως τις προωθητικές ενέργειες, όπως οι εβδομάδες «boost» μεταφοράς που παρέχουν 50% έκπτωση για όλη την εβδομάδα και προσφορές όπως η παροχή κουπονιού 3 δολαρίων στους πελάτες για online φιλοδωρήματα ύψους 3 δολαρίων ή περισσότερο στους οδηγούς παράδοσης.
Latest News
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού