
Σε νέους διηπειρωτικούς ουρανούς ετοιμάζεται να ανοίξει τα φτερά της η Aegean αρχής γενομένης με τα τέσσερα νέα Airbus A321neo που μπορούν να κάνουν πτήσεις διάρκειας 4 έως 7,5 ωρών.
Με όραμα την αεροπορική εταιρεία των πέντε ηπείρων η διοίκηση της Aegean με πρόεδρο τον Ευτύχη Βασιλάκη υλοποιεί ένα συγκεκριμένο «μοτίβο» ανάπτυξης και μάλιστα με επιτυχία όπως φαίνεται με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα.
Ευτύχης Βασιλάκης (AEGEAN): Θετικές οι πρώτες ενδείξεις για την επιβατική κίνηση το 2024
Οι συνεργασίες
Με συνεργασίες με άλλες αεροπορικές, με κοινούς κωδικούς, επεκτείνει σταδιακά τα δίκτυα της με στόχο την ωρίμανση των απευθείας πτήσεων με δικά της αεροσκάφη σε νέους πιο μακρινούς προορισμούς.
Κάπως έτσι «έφτασε» η εταιρεία στην απευθείας σύνδεση με το Ντουμπάι που ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο. Πριν η Aegean συνδέσει απευθείας την Αθήνα με τον δημοφιλή αυτό προορισμό είχε «δοκιμάσει» τις δυνατότητες και τις προοπτικές της κίνησης αυτής μέσω της συνεργασίας κοινού κωδικού με την Emirates με την οποία συνεργάζεται πάνω από δέκα χρόνια και με κοινό κωδικό τα δυο τελευταία χρόνια περίπου.
Ανάλογο παράδειγμα είναι η προσφάτως ανακοινωθείσα συνεργασία χρήσης κοινού κωδικού με την κινεζική Juneyao Air με την προσθήκη της νέας πτήσης από τη Σανγκάη προς την Αθήνα. Η Aegean, επεκτείνει έτσι περαιτέρω το δίκτυό της στο εξωτερικό και για πρώτη φορά, μέσω της νέας αυτής συνεργασίας για πτήσεις κοινού κωδικού, που θα ξεκινήσουν την 1η Μαΐου, θα δραστηριοποιείται στην Κίνα, προσφέροντας στους επιβάτες της, νέες, αυξημένες επιλογές.
Έτσι από τους κοινούς κωδικούς σταδιακά η Aegean μπορεί να προχωρεί στις απευθείας πτήσεις υλοποιώντας μια στρατηγική με προσεκτικά βήματα τόσο στο χρηματοδοτικό όσο και τον επιχειρησιακό τομέα με στόχο την ισχυρή ανάπτυξη της, πέραν της Γηραιάς και σε άλλους ηπείρους όπως είναι η Ασία και η Αφρική σε πρώτη φάση.
Η εμβέλεια των νέων Airbus A321neo
Με τα τέσσερα νέα αεροσκάφη Airbus A321neo που θα παραλάβει το 2026 και το 2027 μπορεί να στοχεύσεις σε προορισμούς στην περιοχή του Κόλπου, που περιλαμβάνονται ήδη στο δίκτυο της (π.χ. Ριάντ, Τζέντα, Ντουμπάι), είτε αποτελούν πιθανές, νέες, προσθήκες στην περιοχή (π.χ. Μπαχρέιν, Ντόχα, Ομάν) αλλά και νέους δυνητικούς προορισμούς στην Κεντρική Αφρική (π.χ. Λάγος, Ναϊρόμπι, Αντίς Αμπέμπα) ή και στην Ασία με δυνατότητα κάλυψης προορισμών όπως το Δελχί και η Βομβάη, στην Ινδία ή το Αλμάτι στο Καζακστάν. Προς δυτικά η Aegean με τα αεροσκάφη αυτά μπορεί να φτάσει μέχρι τις Αζόρες.
Αυτοί οι προορισμοί εκτός Ε.Ε., με χρόνους πτήσεων μεταξύ 4 έως 7,5 ώρες εξυπηρετούνται από ευρωπαϊκές μητροπόλεις από αερομεταφορείς που χρησιμοποιούν συνήθως αεροσκάφη με καμπίνες που διασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση και μικρότερη πυκνότητα θέσεων σε σχέση με την «τυπική» διαμόρφωση καμπίνας (για τους ίδιους αερομεταφορείς) για εντός Ευρώπης πτήσεις μικρότερης διάρκειας.
Ειδικά διαμορφωμένα
Στο πλαίσιο αυτό και τα νέα αεροσκάφη της Aegean θα είναι ειδικά διαμορφωμένα για να μπορούν να ανταγωνισθούν άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες που πρωταγωνιστούν σε αυτούς τους προορισμούς. Η διαμόρφωση της καμπίνας τους θα είναι αναβαθμισμένη, προκειμένου να παρέχει ένα εντελώς διαφορετικό, υψηλότερο, επίπεδο άνεσης τόσο για τους επιβάτες της Οικονομικής όσο και της Διακεκριμένης Θέσης (Business Class), με αντίστοιχα σημαντικά μικρότερο αριθμό θέσεων (λιγότερες από 180), σε σχέση με την τυπική έκδοση των A321neo της AEGEAN (220 θέσεις).
Πρόσθετα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών αυτών περιλαμβάνουν δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και ένα εξαιρετικά αναβαθμισμένο προϊόν για την Business Class με καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης (lie flat seats).


Latest News

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση

Coca Cola HBC: Ακυρώνει το event στο Καλλιμάρμαρο μετά το «μπλόκο» Μενδώνη
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας

Lamda Development: Στο 5,092% η συμμετοχή της Breva Howard Capital του Νάτση
Προηγουμένως η Breva Howard Capital κατείχε ποσοστό 2,8291% στη Lamda Development - Τι αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας

Διανομή μερίσματος 0,03 ευρώ ανά μετοχή ανακοίνωσε η Trastor
Από τις 2 Απριλίου 2025, οι μετοχές της Trastor θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών χωρίς το δικαίωμα μερίσματος

Εγκρίθηκε η απορρόφηση δύο θυγατρικών της Metlen από την «Ευρωπαϊκοί Βωξίτες»
Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης τελεί υπό την αίρεση των κατά νόμο απαιτούμενων εγκρίσεων των αρμόδιων οργάνων των συγχωνευόμενων εταιρειών

Αύξηση στις πωλήσεις, πτώση στα κέρδη για τη Revoil - Οι εκτιμήσεις για το 2025
Τo διοικητικό συμβούλιο θα προτείνει τη διανομή μερίσματος αντίστοιχου ποσού με τη χρήση του 2023