
Mια νέα συνεργασία ανακοίνωσε σήμερα η Nissan με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της Acciona. Πρόκειται για μια από τις κορυφαίες ευρωπαϊκές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων μικροκινητικότητας, τα οποία είναι σχεδιασμένα για να προσφέρουν έξυπνη και πιο ευέλικτη ζωή στην πόλη.
Στο πλαίσιο αυτής της νέας συνεργασίας, η Nissan θα έχει δικαιώματα διανομής για τη σειρά προϊόντων Silence, συμπεριλαμβανομένων των διθέσιεων οχημάτων Silence S04 και των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, μέσω του εκτεταμένου δικτύου λιανικής της σε όλη την Ευρώπη.
Αυτοκινητοβιομηχανία: Γιατί Nissan και Honda παραμερίζουν τον ανταγωνισμό τους
Η συνεργασία δίνει στη Silence πρόσβαση στο τεράστιο δίκτυο αντιπροσωπειών της Nissan σε όλη την Ευρώπη, ανοίγοντας ένα σημαντικό κανάλι διανομής.
Η νέα συνεργασία ξεκινά με πωλήσεις στην Γαλλία και την Ιταλία οι οποίες προγραμματίζονται από τον Ιούνιο του 2024 και θα ακολουθήσει η Γερμανία από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το σχέδιο Arc
Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο επιχειρηματικό σχέδιο, το The Arc, το οποίο μεταξύ άλλων στόχων περιλαμβάνει τη χρήση στρατηγικών συνεργασιών για την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης και μετασχηματισμού της εταιρείας. Η συνεργασία με τη Silence προβάλλει αυτή τη στρατηγική.
Το διθέσιο όχημα χρησιμοποιεί ένα καινοτόμο αφαιρούμενο σύστημα μπαταρίας, το οποίο επιτρέπει την άνετη φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο. Η Silence θα επεκτείνει την υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών της το επόμενο έτος σε περαιτέρω ευρωπαϊκές αγορές, αντικατοπτρίζοντας το υπάρχον δίκτυό της στην Ισπανία και μειώνοντας το αρχικό κόστος αγοράς των οχημάτων της.
Το οικοσύστημα του σταθμού μπαταριών που είναι ήδη διαθέσιμο στην Ισπανία έχει περισσότερες από 110 τοποθεσίες και 1.110 μονάδες ανταλλαγής μπαταριών. Ο στόχος είναι να φτάσει τους 160 σταθμούς και τις 1.600 μονάδες ανταλλαγής μπαταριών πριν από το τέλος του έτους.
Το S04 Nanocar διατίθεται σε δύο παραλλαγές, τις L6e και L7e. Κάθε έκδοση διαθέτει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία, από 149 χλμ (L7e) έως 175 χλμ (L6e), με τελικές ταχύτητες που φτάνουν τα 45 χλμ/ώρα (L6e) και τα 85 χλμ/ώρα (L7e). Το S04 Nanocar τροφοδοτείται από δύο μπαταρίες 5,6 kWh, προσφέρει γρήγορες, απλές και βολικές επιλογές φόρτισης, όπως άμεση φόρτιση, εναλλαγή μπαταριών σε ειδικούς σταθμούς και φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο μέσω αφαιρούμενης μπαταρίας.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων