Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος επισκέφτηκαν τα τρία εργοτάξια του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, όπου και ξεναγήθηκε από εκπροσώπους της παραχωρησιούχου εταιρείας Ολυμπία Οδός και των μελών Άβαξ, Άκτωρ και Τέρνα της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, οι οποίοι τους ενημέρωσαν αναλυτικά για την εξέλιξη του έργου.
Νωρίτερα οι δύο Υφυπουργοί επισκέφθηκαν τα Καλάβρυτα, όπου συνάντησαν τον Δήμαρχο, Αθανάσιο Παπαδόπουλο και συζήτησαν μαζί του για τον οδικό άξονα Πούντα- Καλάβρυτα για τον οποίον ο δεύτερος τους παρέδωσε τον φάκελο των υφισταμένων μελετών ωρίμανσης, ενώ έκαναν και αυτοψία στην περιοχή.
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου δήλωσε: «Η Αχαΐα και ολόκληρη η Ελλάδα έχουν μετατραπεί σε ένα μεγάλο εργοτάξιο και βρίσκονται σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης. Για τα Καλάβρυτα, όπως δεσμεύτηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψή του ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ενημερώσαμε, μαζί με τον συνάδελφο Υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο, τον Δήμαρχο, Αθανάσιο Παπαδόπουλο, εξετάζεται κατά προτεραιότητα η επίλυση του ζητήματος του δρόμου Πούντας-Καλαβρύτων.
» Στην νέα εθνική οδό Πατρών-Πύργου, οι εργασίες έχουν ήδη υλοποιηθεί σε ποσοστό άνω του 40% και αναμένεται η παράδοση στην κυκλοφορία εντός του 2025. Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο θα δώσει άλλη πνοή στη Δυτική Ελλάδα, θα αναβαθμίσει τις μεταφορές και θα αυξήσει σημαντικά την οδική ασφάλεια. Παρακολουθώντας το να ολοκληρώνεται αισθάνομαι ιδιαίτερα υπερήφανη, καθώς ανήκω σε εκείνους που, από την πρώτη στιγμή, αγωνίστηκαν για την επανέναρξή του με τον σωστό τρόπο, ενώ κινδύνευε να ακυρωθεί από την ολιγωρία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και τις γνωστές πλέον μεθοδεύσεις που είχαν ακολουθηθεί».
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την εξέλιξη του οδικού άξονα Πάτρα- Πύργος. Αυτή τη στιγμή, η πρόοδος των εργασιών αγγίζει το 42% και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να ξεπεράσει το 80%. Το έργο προχωράει πολύ γρήγορα και εκτιμούμε ότι η συνολική διάρκεια των εργασιών θα είναι 40 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί και οι ταξιδιώτες θα μπορούν να απολαύσουν τα οφέλη του.
» Ο άξονας μετρά 74,8 χλμ. συνολικά, εκ των οποίων μόνο τα 13 χλμ. αφορούν σε βελτιώσεις της υφιστάμενης Εθνικής Οδού ενώ τα υπόλοιπα κατασκευάζονται σε νέα χάραξη. Πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο υψηλών προδιαγραφών που θα βελτιστοποιεί την οδική ασφάλεια και θα μειώνει το χρόνο μετακίνησης, διευκολύνοντας παράλληλα και τις τοπικές κοινότητες.
» Το έργο αυτό πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό και στην προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας, που έλυσε τον γόρδιο δεσμό ενός διαφαινόμενου αδιεξόδου, στην Ολυμπία Οδός Α.Ε. που το τρέχει και στις τρεις κατασκευαστικές εταιρίες που το εκτελούν με ταχύτητα. Είχαμε την ευκαιρία, στο πλαίσιο των συναντήσεων αυτών, να συζητήσουμε και για την εκκρεμότητα της επέκτασης Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, για την δρομολόγηση της οποίας εργαζόμαστε εντατικά.
»Ένα ακόμα πολύ χρήσιμο έργο για την περιοχή της Δυτικής Πελοποννήσου είναι και ο οδικός άξονας Πούντας- Καλαβρύτων. Με τη συνάδελφο Χριστίνα Αλεξοπούλου, επισκεφθήκαμε τον Δήμαρχο Καλαβρύτων για να συζητήσουμε για αυτόν και να τον εντάξουμε σε τροχιά υλοποίησης.
» Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον αποτελεσματικό συντονισμό του Υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα, προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στον πολίτη και να ακούμε τις ανάγκες του. Προχωράμε με έργα και τα υλοποιούμε με σχέδιο».
Latest News
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024
Μιχαηλίδης (ΤΕΡΝΑ): Τα τρία προαπαιτούμενα για την ανάπτυξη των υποδομών
Τι ανέφερε στο Athens Investment Forum, ο κ. Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Τεχνικός Διευθυντής της ΤΕΡΝΑ