![ΜcDonald’s: Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου – Οι Αμερικανοί κόβουν τα… μπέργκερ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/mcdonald.jpg)
Οι πελάτες του McDonald’s μπορεί να το σκέφτονται δύο φορές πριν πάρουν ένα Big Mac και πατάτες τηγανιτές, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα τριμήνου που έγιναν γνωστά.
Η αλυσίδα φαστ φουντ δημοσίευσε τα αποτελέσματα για το 1ο τρίμηνο τα οποία υπολείπονται των εκτιμήσεων για αύξηση εσόδων και πωλήσεων στα ίδια καταστήματα σε όλες τις κατηγορίες της, ενώ τα κέρδη της ήταν επίσης κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών.
McDonald’s: Αγοράζει τα 225 εστιατόρια από το franchise του Ισραήλ
«Οι καταναλωτές συνεχίζουν να είναι ακόμη πιο διστακτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στη βιομηχανία γρήγορης εστίασης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski κατά τη διάρκεια συνομιλίας με επενδυτές.
Ο γίγαντας του φαστ φουντ κατέγραψε έσοδα 6,17 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 4% σε ετήσια βάση και ελαφρώς υψηλότερα από τις εκτιμήσεις της Wall Street για 6,15 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 2% στα 2,70 δολάρια, κάτω από τις προσδοκίες των 2,72 δολαρίων.
Η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα ήταν 1,9% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με το άλμα 2,33% που ήλπιζε η Wall Street. Αυτό είναι επίσης πολύ χαμηλότερο από την αύξηση 12,6% που παρατηρήθηκε το 1ο τρίμηνο του 2023.
Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η κίνηση στον κλάδο ήταν από σταθερή έως πτωτική στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε όλες σχεδόν τις μεγάλες αγορές, η κίνηση με τα πόδια επιβραδύνεται σε ένα «δύσκολο μακροπεριβάλλον», όπου οι καταναλωτές αναζητούν αξία.
Οι πωλήσεις στο ίδιο κατάστημα McDonald’s στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 2,5%, ελαφρώς χαμηλότερες από το αναμενόμενο 2,55%. Οι υψηλότερες τιμές στο μενού αύξησαν το μέσο μέγεθος των πληρωμών, ενώ οι καμπάνιες μάρκετινγκ και η ανάπτυξη στον ψηφιακό τομέα και στην παράδοση βοήθησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων.
Στις διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s λειτουργεί τα δικά της καταστήματα, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 2,7%, σε σύγκριση με την αύξηση 12,6% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο.
Επιλεγμένες διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s δραστηριοποιείται μέσω δικαιοδόχων, όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική και η Ασία, παρουσίασαν θετική αύξηση πωλήσεων. Αλλά συνολικά οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων μειώθηκαν κατά 0,2%, λόγω «της συνεχιζόμενης επίδρασης του πολέμου στη Μέση Ανατολή».
Στις αρχές Ιανουαρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος Chris Kempczinski έγραψε σε μια ανάρτηση στο LinkedIn ότι «αρκετές αγορές στη Μέση Ανατολή και ορισμένες εκτός της περιοχής αντιμετωπίζουν σημαντικό επιχειρηματικό αντίκτυπο λόγω του πολέμου και της σχετικής παραπληροφόρησης που επηρεάζει μάρκες όπως τα McDonald’s».
Η μετοχή του κολοσσού γρήγορης εστίασης δέχθηκε πιέσεις, σημειώνοντας πτώση 9% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα σε σύγκριση με την άνοδο 8,5% του S&P 500.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
![Burberry: Ένας βετεράνος θα τη σώσει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/burberry-2-600x323.jpg)
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις