
Οι πελάτες του McDonald’s μπορεί να το σκέφτονται δύο φορές πριν πάρουν ένα Big Mac και πατάτες τηγανιτές, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα τριμήνου που έγιναν γνωστά.
Η αλυσίδα φαστ φουντ δημοσίευσε τα αποτελέσματα για το 1ο τρίμηνο τα οποία υπολείπονται των εκτιμήσεων για αύξηση εσόδων και πωλήσεων στα ίδια καταστήματα σε όλες τις κατηγορίες της, ενώ τα κέρδη της ήταν επίσης κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών.
McDonald’s: Αγοράζει τα 225 εστιατόρια από το franchise του Ισραήλ
«Οι καταναλωτές συνεχίζουν να είναι ακόμη πιο διστακτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν καθώς αντιμετώπιζαν αυξημένες τιμές στις καθημερινές τους δαπάνες, γεγονός που ασκεί πίεση στη βιομηχανία γρήγορης εστίασης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski κατά τη διάρκεια συνομιλίας με επενδυτές.
Ο γίγαντας του φαστ φουντ κατέγραψε έσοδα 6,17 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 4% σε ετήσια βάση και ελαφρώς υψηλότερα από τις εκτιμήσεις της Wall Street για 6,15 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 2% στα 2,70 δολάρια, κάτω από τις προσδοκίες των 2,72 δολαρίων.
Η παγκόσμια αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα ήταν 1,9% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με το άλμα 2,33% που ήλπιζε η Wall Street. Αυτό είναι επίσης πολύ χαμηλότερο από την αύξηση 12,6% που παρατηρήθηκε το 1ο τρίμηνο του 2023.
Ο Kempczinski πρόσθεσε ότι η κίνηση στον κλάδο ήταν από σταθερή έως πτωτική στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε όλες σχεδόν τις μεγάλες αγορές, η κίνηση με τα πόδια επιβραδύνεται σε ένα «δύσκολο μακροπεριβάλλον», όπου οι καταναλωτές αναζητούν αξία.
Οι πωλήσεις στο ίδιο κατάστημα McDonald’s στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 2,5%, ελαφρώς χαμηλότερες από το αναμενόμενο 2,55%. Οι υψηλότερες τιμές στο μενού αύξησαν το μέσο μέγεθος των πληρωμών, ενώ οι καμπάνιες μάρκετινγκ και η ανάπτυξη στον ψηφιακό τομέα και στην παράδοση βοήθησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων.
Στις διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s λειτουργεί τα δικά της καταστήματα, οι πωλήσεις στα ίδια καταστήματα αυξήθηκαν κατά 2,7%, σε σύγκριση με την αύξηση 12,6% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο.
Επιλεγμένες διεθνείς αγορές όπου η McDonald’s δραστηριοποιείται μέσω δικαιοδόχων, όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική και η Ασία, παρουσίασαν θετική αύξηση πωλήσεων. Αλλά συνολικά οι πωλήσεις των ίδιων καταστημάτων μειώθηκαν κατά 0,2%, λόγω «της συνεχιζόμενης επίδρασης του πολέμου στη Μέση Ανατολή».
Στις αρχές Ιανουαρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος Chris Kempczinski έγραψε σε μια ανάρτηση στο LinkedIn ότι «αρκετές αγορές στη Μέση Ανατολή και ορισμένες εκτός της περιοχής αντιμετωπίζουν σημαντικό επιχειρηματικό αντίκτυπο λόγω του πολέμου και της σχετικής παραπληροφόρησης που επηρεάζει μάρκες όπως τα McDonald’s».
Η μετοχή του κολοσσού γρήγορης εστίασης δέχθηκε πιέσεις, σημειώνοντας πτώση 9% σε ετήσια βάση μέχρι σήμερα σε σύγκριση με την άνοδο 8,5% του S&P 500.


Latest News

Ανησυχούν για το μέλλον και αναθεωρούν τις προβλέψεις τους οι αερομεταφορείς
ι αεροπορικές εταιρείες διαπιστώνουν κάμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, Τραμπ και τραγικών συγκυριών

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

ΕΕ και Νότια Αφρική συζητούν για μια νέα στρατηγική εταιρική σχέση
Η πρόεδρος της ΕΕ ανακοίνωσε επενδυτικό σχέδιο ύψους 4,7 δισ. δολ. για τη δίκαιη ενεργειακή μετάβαση στη χώρα και τη στήριξη της φαρμακευτικής βιομηχανίας

Γιατί εκτινάχθηκαν κατά 390% οι μετοχές της Eutelsat την περασμένη εβδομάδα
Οι μετοχές της γαλλικής εταιρείας δορυφόρων Eutelsat εκτοξεύτηκαν σχεδόν κατά 390% την περασμένη εβδομάδα - Εικασίες ότι η Eutelsat θα μπορούσε να αντικαταστήσει την Starlink του Μασκ στην Ουκρανία

Eρευνες για πετρέλαιο στην Κασπία Θάλασσα σχεδιάζει η BP
Η παραγωγή πετρελαίου του Αζερμπαϊτζάν, όπου επενδύει η BP, μειώνεται εδώ και αρκετά χρόνια αφότου έφτασε στην κορυφή του ενός (1) εκατομμύριου βαρέλιων την ημέρα, το 2010.

3ο Capital Link Business Cyprus Forum στη Νέα Υόρκη στις 4 Απριλίου
Ο πρόεδρος και υπουργοί της Κύπρου απευθύνονται σε διεθνείς επενδυτές στο Metropolitan Club της Νέας Υόρκης στο business forum της Capital Link

Η Volkswagen αναβάλλει τον στόχο κερδοφορίας κατά τρία χρόνια
Η VW στοχεύει πλέον σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,5% το 2029, αντί για το επόμενο έτος, καθώς μειώνει τη δυναμικότητα και τους εργαζομένους της για να αντισταθμίσει τη χαμηλότερη ζήτηση σε Ευρώπη και Κίνα

«Γαϊτανάκι» οι ηλεκτρονικές αγορές - Από την Temu και τη Shein στο αργό Amazon Haul
Επί ευρωπαικού εδάφους, και γενικότερα εκτός ΗΠΑ, μεταφέρεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στην Amazon και τις κινεζικές Temu και Shein

Οι δασμοί Τραμπ επιταχύνουν τα deal για αγορά εταιρικών αεροσκαφών
Συναγερμός έχει σημάνει στις αερομεταφορές σχετικά με τους δασμούς που πλήττουν την αλυσίδα εφοδιασμού της βιομηχανίας

Ciao Donatella - Γυρνάει σελίδα η Versace με αποχώρηση έκπληξη
Ο Ντάριο Βιτάλε θα διαδεχθεί τη Ντονατέλα Βερσάτσε στη θέση του Chief Creative Officer της Versace