· Χθες από αυτήν εδώ τη στήλη αποκαλύψαμε τις διοικητικές αλλαγές κορυφής στον ΟΛΠ.
· Πρόεδρος και CEO παρέδωσαν τη σκυτάλη και… αποχαιρέτησαν.
· Η επίσημη εξήγηση που δίδεται είναι πως Yu Zenggang και Zhang Anming ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους ύστερα από σχεδόν πέντε χρόνια.
· Και η διαδοχή ήρθε ως φυσική… συνέχεια.
· Ωστόσο, οι «κακές γλώσσες» στην Ακτή Μιαούλη λένε πως δεν έφυγαν μόνοι τους, αλλά τους… έδιωξαν.
· Καρατομήθηκαν με άλλα λόγια λόγω πενιχρών, όπως λέγεται στην πιάτσα, επιδόσεων.
· Δεν κατάφεραν λέει να ανταποκριθούν στις μεγάλες προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει ο Οργανισμός, με αποτέλεσμα το Πεκίνο να τους απομακρύνει.
· Και αυτές δεν ήταν άλλες από την επίσπευση των επενδύσεων που προβλέπει το master plan που αποδέχτηκαν οι Κινέζοι της Cosco όταν απέκτησαν τον έλεγχο της εταιρείας.
· Πριν από περίπου 8 χρόνια επί κυβέρνησης… ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
· Για να δούμε εάν οι καινούργιοι αποδειχθούν πιο αποτελεσματικοί.
· Να σημειωθεί για την ιστορία ότι αυτή τη φορά η ηγεσία είναι από την παλιά Cosco σε αντίθεση με αυτούς που έφυγαν που ήταν από την China Shipping Group.
· Φαίνεται ότι παρα τα χρόνια που έχουν περάσει από τη συγχώνευση οι διαφορές μεταξύ των δύο εταιρειών παραμένουν…
———-
Η Aegean, η Μέση Ανατολή και το ταβάνι…
· Αποκατέστησε σε μεγάλο βαθμό τις απώλειες της Μέσης Ανατολής η Aegean, αν και έχει κάτι «υπόλοιπα» ακόμη.
· Έμμεση στήριξη έλαβε και από τα αποτελέσματα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
· Το Ελ. Βενιζέλος μάλιστα επιβεβαίωσε τη δυναμική επίδοση στην κίνηση του πρώτου τριμήνου, με την αγορά να αναζητά τους δικαιούχους της ανόδου αυτής.
· Διαψεύστηκαν και αυτοί που υποστήριζαν ότι η κίνηση του τουρισμού έπιασε ταβάνι.
· Άλλωστε, το ίδιο το ΔΑΑ προχώρησε σε αναθεώρηση της πρόβλεψή του για την ετήσια επιβατική κίνηση στα 29,9 εκατ. επιβάτες το 2024, 6,3% (ή περίπου 1,8 εκατομμύρια επιβάτες) πάνω από τα επίπεδα του 2023.
· Γι’ αυτό και έδωσε επικαιροποιημένες προβλέψεις για το υπόλοιπο του έτους, με βάση τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις της αγοράς.
· Συμπεριέλαβε και σε αυτές τα πιο πρόσφατα σχέδια των αεροπορικών εταιρειών για τη λειτουργία τους κατά τη θερινή περίοδο 2024, που μόλις ξεκίνησε.
———
Το παζλ της Αθηναϊκής Ριβιέρας και τα ανανεωμένα «Αστέρια Γλυφάδας»
· Εννέα μήνες μετά τα εγκαίνια του 5άστερου ξενοδοχείου One & Only, αναμένεται να λειτουργήσει και το δεύτερο τμήμα της επένδυσης στα «Αστέρια Γλυφάδας».
· Στο οποίο περιλαμβάνεται και η αναβίωση της διάσημης πλαζ!
· Στόχος των ιδιοκτητών (Grivalia Hospitality) είναι να συστήσει ξανά στο κοινό «το μεγαλείο των δεκαετιών του ’50 και ’60».
· Πρόκειται για ένα ακόμη κομμάτι στο παζλ των επενδύσεων που μεταμορφώνουν την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Με αποκορύφωμα φυσικά το project στο Ελληνικό.
· Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη επένδυση και ειδικότερα το ξενοδοχείο One & Only είχε εγκαινιαστεί παρουσία του πρωθυπουργού τον περασμένο Οκτώβριο.
· Το παρών είχε δώσει και ο ισχυρός άνδρας της Fairfax Holdings, Prem Watsa που ελέγχει την Grivalia Hospitality.