
Αύξηση των εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 29% με έσοδα 104,5 εκατ. δολ. έναντι 81 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP).
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Εξειδικευμένο τύπο πλοίου για μεταφορά CO2 σχεδίασαν η Capital και η Hyundai Heavy Industries
Το LNG/C Axios II
Στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Axios II. Πρόκειται για την δεύτερη παράδοση που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της συμφωνίας της εταιρείας για την απόκτηση 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA).
Επίσης ολοκληρώθηκε η πώληση εντός του πρώτου τριμήνου, των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Long Beach Express και Akadimos με κέρδος ύψους 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων και σύναψη συμφωνιών για την πώληση ακόμα πέντε των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε: «Με μεγάλη ικανοποίηση βλέπω την εταιρεία να συνεχίζει να υλοποιεί το επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσαμε τον Νοέμβριο του 2023, με την προσθήκη δύο πλοίων LNG/C τελευταίας γενιάς και την πώληση επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι πωλήσεις των οποίων αναμένεται να αποφέρουν καθαρά έσοδα ύψους περίπου 182,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεση σταδιακής αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Καθώς αναμένουμε άλλα τρία ολοκαίνουργια, τελευταίας γενιάς πλοία LNG/C να ενταχθούν στο στόλο μας τους επόμενους μήνες -όλα με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε ισχύ- εξακολουθούμε να εστιάζουμε στον εταιρικό μετασχηματισμό μας και στον τρόπο με τον οποίο θα ενισχύσουμε περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου και την ενεργειακή μετάβαση».


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ