Αύξηση των εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 29% με έσοδα 104,5 εκατ. δολ. έναντι 81 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP).
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Εξειδικευμένο τύπο πλοίου για μεταφορά CO2 σχεδίασαν η Capital και η Hyundai Heavy Industries
Το LNG/C Axios II
Στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Axios II. Πρόκειται για την δεύτερη παράδοση που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της συμφωνίας της εταιρείας για την απόκτηση 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA).
Επίσης ολοκληρώθηκε η πώληση εντός του πρώτου τριμήνου, των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Long Beach Express και Akadimos με κέρδος ύψους 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων και σύναψη συμφωνιών για την πώληση ακόμα πέντε των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε: «Με μεγάλη ικανοποίηση βλέπω την εταιρεία να συνεχίζει να υλοποιεί το επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσαμε τον Νοέμβριο του 2023, με την προσθήκη δύο πλοίων LNG/C τελευταίας γενιάς και την πώληση επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι πωλήσεις των οποίων αναμένεται να αποφέρουν καθαρά έσοδα ύψους περίπου 182,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεση σταδιακής αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Καθώς αναμένουμε άλλα τρία ολοκαίνουργια, τελευταίας γενιάς πλοία LNG/C να ενταχθούν στο στόλο μας τους επόμενους μήνες -όλα με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε ισχύ- εξακολουθούμε να εστιάζουμε στον εταιρικό μετασχηματισμό μας και στον τρόπο με τον οποίο θα ενισχύσουμε περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου και την ενεργειακή μετάβαση».
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International