Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι είπε στον Τζιμ Κρέιμερ του CNBC την Τρίτη πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z, λέγοντας ότι οι ηλικιακές αυτές ομάδες αποτέλεσαν το 60% των εκδόσεων νέων καρτών κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Ο Σκουέρι είπε ότι συνειδητοποιώντας τη σημασία της ύπαρξης νεότερων πελατών, η American Express προσπάθησε να προσφέρει κάρτες με πρόταση υψηλής αξίας για την ομάδα. Οι νεότεροι κάτοχοι καρτών δημιουργούν μεγαλύτερη «αξία ζωής» από τους μεγαλύτερους σε ηλικία, καθώς θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις κάρτες American Express καθώς γερνούν, είπε.
American Express: Πέθανε σε ηλικία 88 ετών ο Τζ. Ρόμπινσον
«Συνηθίζαμε να προσπαθούμε να τους δελεάσουμε με μια κάρτα χωρίς χρέωση, αλλά μια κάρτα χωρίς χρέωση δεν είχε πολλά οφέλη – γι’ αυτό δεν πληρώνετε καμία αμοιβή για αυτήν», είπε ο Σκουέριγια τους millennials και τους Gen Zers. «Όταν κοιτάς έναν κάτοχο πλατινένιας κάρτας που ξοδεύει, ξέρετε, $695 και ίσως παίρνει κάτι που αξίζει $1.400, δεν είναι δυσνόητο γι’ αυτόν».
Η νεότερη πελατειακή βάση αυξάνεται επίσης επειδή περισσότεροι έμποροι δέχονται κάρτες American Express από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, είπε ο Σκουέρι. Είπε επίσης ότι οι κάτοχοι καρτών κάτω των 35 ετών έκαναν 70% περισσότερες συναλλαγές σε εστιατόρια από άλλες ομάδες.
«Όταν σκέφτεστε κάποιον που έχει αποκτήσει την κάρτα τα τελευταία έξι ή επτά χρόνια, [πρ’επει να σκέφτεστε] ότι η Amex γίνεται αποδεκτή παντού», είπε. «Και έτσι χρησιμοποιούν την κάρτα τώρα για καθημερινές αγορές».
Και συμφωνία με την F1 ACADEMY
Εν τω μεταξύ F1 ACADEMY ανακοίνωσε στις 26 Απριλίου ότι η American Express είναι Επίσημος Συνεργάτης της για τη σεζόν 2024, και μάλιστα στηρίζοντας μια νεαρή ανερχόμενη πιλότο, κάτι που σίγουρα θα έχει θετικό αντίκτυπο στο πιο νεανικό κοινό στο οποίο στοχεύει και η F1.
Αφού έγινε ο Επίσημος Συνεργάτης Πληρωμών της Formula 1 στην Αμερική πέρυσι, η American Express ενώνει τώρα τις δυνάμεις της με την F1 ACADEMY σε μια συνεργασία αφιερωμένη στην ισχυρή υποστήριξη των γυναικών στον αθλητισμό.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της F1C, η βρετανίδα οδηγός Τζέσικα έντγκαρ θα εκπροσωπήσει την American Express στο αυτοκίνητο #17, της Rodin Motorsport, φέροντας μια προσαρμοσμένη αγωνιστική στολή με το λογότυπο της American Express.
Για να υποστηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις, σε κάθε γύρο της σεζόν F1 ACADEMY 2024 που απομένουν, η American Express θα εκτελεί μια προσαρμοσμένη σύνθεση με τις επωνυμίες American Express και Shop Small, καθώς και το λογότυπο μιας τοπικής μικρής επιχείρησης. Το Shop Small – ένα παγκόσμιο κίνημα που δημιουργήθηκε από την American Express που δεσμεύεται να υποστηρίζει τις τοπικές μικρές επιχειρήσεις – τονίζει τις πολύτιμες και ξεχωριστές συνεισφορές που κάνουν στις κοινότητές τους.
Latest News
Κερδισμένοι και χαμένοι στην αγορά πολυτελείας της Ιαπωνίας
Η πολυτέλεια έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για τους Ιάπωνες
Ισπανία: Αγώνας δρόμου για το συμβόλαιο των νέων υποβρυχίων της Ινδίας
Ισπανία , Γερμανία και Γαλλία διεκδικούν μερίδιο από τα 200 δισ. δολάρια για τον εκσυγχρονισμό του ινδικού στρατού
Ο πόλεμος βλάπτει σοβαρά την οικονομία του Ισραήλ
Καμπανάκι από το ΔΝΤ για το αυξανόμενο κόστος και τις επιπτώσεις των στρατιωτικών επιχειρήσεων του Ισραήλ σε Γάζα και Λίβανο
Η Blackstone επεκτείνει το ενδιαφέρον της για την Ευρώπη
Ο όμιλος έχει ενεργητικό που φτάνει το 1,1 τρισ. δολάρια
Οδηγίες προς ναυτιλομένους στη Wall Street - Ποιοι κερδίζουν, ποιοι χάνουν ανάλογα με τον νικητή
Καθώς οι Αμερικανοί ψηφίζουν δύο υποψηφίους με δραματικά διαφορετικές πολιτικές ατζέντες, οι traders από τη Σιγκαπούρη έως τη Νέα Υόρκη έχουν νέες ευκαιρίες για να κερδίσουν τεράστια κέρδη - ή να έχουν οδυνηρές απώλειες
Μετά την απεργία, ο CEO της Boeing καλείται να γεφυρώσει βαθιά ρήγματα στην εταιρεία
Αίσια έκβαση είχε για 33.000 εργάτες της Boeing η μεγάλη απεργία τους που κράτησε 7 εβδομάδα - Η επόμενη μέρα στον κολοσσό της αεροναυπηγικής
Ποιες χώρες κάθονται (περισσότερο) σε αναμμένα κάρβουνα για το εκλογικό αποτέλεσμα στις ΗΠΑ
Ολος ο κόσμος έχει το βλέμμα προσηλωμένο στις εκλογές των ΗΠΑ - Για κάποιες, όμως, διακυβεύονται περισσότερα από το αποτέλεσμα
Ενώ οι Αμερικανοί βαδίζουν προς τις κάλπες τα social media έρχονται στο προσκήνιο
Οι Αμερικανοί νομοθέτες έχουν πιέσει ήδη από το 2016 τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ανακόψουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή