Με πολλαπλά μενού και διαφορετικές τιμές προσπαθεί ο κολοσσός γρήγορου φαγητού Burger King να προσελκύσει πελάτες στην εποχή της ακρίβειας.

Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Restaurant Brands International, Πάτρικ Ντόιλ, συζήτησε την κατάσταση του καταναλωτή με τον Τζιμ Κρέιμερ του CNBC, λέγοντας ότι τα μενού με γεύματα σε διαφορετικές τιμές βοηθούν όσους αισθάνονται το βάρος του πληθωρισμού.

Η Restaurant Brands διαθέτει μια σειρά από αλυσίδες φαστ φουντ, συμπεριλαμβανομένων των Burger King, Popeyes και Tim Hortons. Μιλώντας στο CNBC ο εκτελεστικός πρόεδρος της Restaurant Brands International, Πάτρικ Ντόιλ, ανέφερε σε σχέση με τη στρατηγική της εταιρείας ότι η αλυσίδα fast food  δεν μπορεί έτσι απλά να αυξάνει τις τιμές σε περίοδο υψηλού πληθωρισμού. Αντίθετα, η αλυσίδα προσφέρει μια ποικιλία ειδών με διαφορετικές τιμές, πρόσθεσε.

Burger King: Γιατί είναι ακόμα ανοιχτά στη Ρωσία;

Πίεση από τον πληθωρισμό

Ο Ντόιλ σημείωσε ότι το περιβάλλον είναι «πιο σκληρό» για τον καταναλωτή, ο οποίος αντιμετώπισε αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, είπε ότι η μητρική εταιρεία είναι ευχαριστημένη γενικά με την απόδοσή της το τελευταίο τρίμηνο.

Η Restaurant Brands ανέφερε σταθερά κέρδη την Τρίτη και οι μετοχές αυξήθηκαν κατά 2,72%.

Σύμφωνα με τον Ντόιλ, το ποσοστό απασχόλησης της χώρας είναι ένας τεράστιος δείκτης για την κατάσταση των επιχειρήσεων των αλυσίδων γρήγορου φαγητού, υποδηλώνοντας ότι το ποσοστό αυτό εξακολουθεί να είναι αρκετά ισχυρό.

«Το πιο σημαντικό πράγμα για την κυκλοφορία στην κατηγορία QSR (εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης) είναι η απασχόληση», είπε. «Και η απασχόληση είναι ακόμα αρκετά υγιής εκεί έξω».

Ανακαίνιση εστιατορίων

Η Burger King θα επενδύσει άλλα 300 εκατομμύρια δολάρια για να ανακαινίσει περίπου 1.100 από τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάκαμψης, δήλωσε η μητρική εταιρεία της αλυσίδας την Τρίτη.

Η Restaurant Brands International ξεκίνησε τη στρατηγική επιστροφής του Burger King πριν από ενάμιση χρόνο με 250 εκατομμύρια δολάρια για την ανακαίνιση εστιατορίων και την αναβάθμιση της τεχνολογίας και του εξοπλισμού του, συν επιπλέον 150 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις στην εφαρμογή και τη διαφήμισή σε κινητά.

Τον Ιανουάριο, η μητρική εταιρεία αγόρασε τον μεγαλύτερο franchisee του Burger King στις ΗΠΑ, την Carrols Restaurant Group, προς 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να επιταχύνει τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα δαπανήσει επιπλέον 500 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση 600 καταστημάτων των Carrols.

Συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης που ανακοινώθηκε την Τρίτη, η Restaurant Brands σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια για να αναμορφώσει τις επιχειρήσεις της αλυσίδας στις ΗΠΑ. Η εταιρεία αναμένει ότι το 85% έως το 90% των περίπου 7.000 εστιατορίων της στις ΗΠΑ θα έχουν τον ίδιο μοντέρνο σχεδιασμό μέχρι το 2028.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή