Με πολλαπλά μενού και διαφορετικές τιμές προσπαθεί ο κολοσσός γρήγορου φαγητού Burger King να προσελκύσει πελάτες στην εποχή της ακρίβειας.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της Restaurant Brands International, Πάτρικ Ντόιλ, συζήτησε την κατάσταση του καταναλωτή με τον Τζιμ Κρέιμερ του CNBC, λέγοντας ότι τα μενού με γεύματα σε διαφορετικές τιμές βοηθούν όσους αισθάνονται το βάρος του πληθωρισμού.
Η Restaurant Brands διαθέτει μια σειρά από αλυσίδες φαστ φουντ, συμπεριλαμβανομένων των Burger King, Popeyes και Tim Hortons. Μιλώντας στο CNBC ο εκτελεστικός πρόεδρος της Restaurant Brands International, Πάτρικ Ντόιλ, ανέφερε σε σχέση με τη στρατηγική της εταιρείας ότι η αλυσίδα fast food δεν μπορεί έτσι απλά να αυξάνει τις τιμές σε περίοδο υψηλού πληθωρισμού. Αντίθετα, η αλυσίδα προσφέρει μια ποικιλία ειδών με διαφορετικές τιμές, πρόσθεσε.
Burger King: Γιατί είναι ακόμα ανοιχτά στη Ρωσία;
Πίεση από τον πληθωρισμό
Ο Ντόιλ σημείωσε ότι το περιβάλλον είναι «πιο σκληρό» για τον καταναλωτή, ο οποίος αντιμετώπισε αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, είπε ότι η μητρική εταιρεία είναι ευχαριστημένη γενικά με την απόδοσή της το τελευταίο τρίμηνο.
Η Restaurant Brands ανέφερε σταθερά κέρδη την Τρίτη και οι μετοχές αυξήθηκαν κατά 2,72%.
Σύμφωνα με τον Ντόιλ, το ποσοστό απασχόλησης της χώρας είναι ένας τεράστιος δείκτης για την κατάσταση των επιχειρήσεων των αλυσίδων γρήγορου φαγητού, υποδηλώνοντας ότι το ποσοστό αυτό εξακολουθεί να είναι αρκετά ισχυρό.
«Το πιο σημαντικό πράγμα για την κυκλοφορία στην κατηγορία QSR (εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης) είναι η απασχόληση», είπε. «Και η απασχόληση είναι ακόμα αρκετά υγιής εκεί έξω».
Ανακαίνιση εστιατορίων
Η Burger King θα επενδύσει άλλα 300 εκατομμύρια δολάρια για να ανακαινίσει περίπου 1.100 από τα εστιατόριά της στις ΗΠΑ ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάκαμψης, δήλωσε η μητρική εταιρεία της αλυσίδας την Τρίτη.
Η Restaurant Brands International ξεκίνησε τη στρατηγική επιστροφής του Burger King πριν από ενάμιση χρόνο με 250 εκατομμύρια δολάρια για την ανακαίνιση εστιατορίων και την αναβάθμιση της τεχνολογίας και του εξοπλισμού του, συν επιπλέον 150 εκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις στην εφαρμογή και τη διαφήμισή σε κινητά.
Τον Ιανουάριο, η μητρική εταιρεία αγόρασε τον μεγαλύτερο franchisee του Burger King στις ΗΠΑ, την Carrols Restaurant Group, προς 1 δισεκατομμύριο δολάρια για να επιταχύνει τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης. Η εταιρεία εκτιμά ότι θα δαπανήσει επιπλέον 500 εκατομμύρια δολάρια για την αναβάθμιση 600 καταστημάτων των Carrols.
Συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης που ανακοινώθηκε την Τρίτη, η Restaurant Brands σχεδιάζει να δαπανήσει περίπου 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια για να αναμορφώσει τις επιχειρήσεις της αλυσίδας στις ΗΠΑ. Η εταιρεία αναμένει ότι το 85% έως το 90% των περίπου 7.000 εστιατορίων της στις ΗΠΑ θα έχουν τον ίδιο μοντέρνο σχεδιασμό μέχρι το 2028.
Latest News
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.
Εσπρέσο... τέλος στα McDonald's
Άλλο ένα κακό συναπάντημα βάζει νάρκη στις πωλήσεις της McDonald's
«Μειώστε τα ενοίκια» - Νέα διαδήλωση των κατοίκων της Βαρκελώνης
Οι διαδηλωτές στη Βαρκελώνη ζητούν προσιτά ενοίκια για όλους - Σε πολλές πόλεις στην Ισπανία η εκτόξευση του τουρισμού και το Airbnb αφήνουν χωρίς σπίτια τους κατοίκους
Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
Η Shein, προσπαθεί να επαναπροσδιοριστεί ως μία παγκόσμια εταιρεία και όχι ως αμιγώς κινεζική, σημειώνει ο Economist
Ποιος είναι ο εκκεντρικός κροίσος που αγόρασε μια μπανάνα για 6,2 εκατ.
Ο Τζάστιν Σαν είναι Κινέζος επιχειρηματίας και λάτρης των κρυπτονομισμάτων, γνωστός για την ίδρυση της πλατφόρμας blockchain TRON
Πόσο θα μπορούσαν να μειώσουν το ΑΕΠ τα ζευγάρια που δεν κάνουν παιδιά
Περισσότεροι millenials επιλέγουν να μην κάνουν παιδιά αλλά αυτό θα μπορούσε να έχει σοβαρό αντίκτυπο στην οικονομία