Η μετοχή της Ferrari NV σημείωσε τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Μάιο του 2021, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς η αύξηση των παραγγελιών σε Ευρώπη και ΗΠΑ δε στάθηκε ικανή να αντισταθμίσει μια πτώση 20% στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας. Οι δασμοί που επιβάλλονται στα πολυτελή αυτοκίνητα στην περιοχή δημιουργούν προβλήματα με την κερδοφορία της ιταλικής εταιρείας.
H μετοχή της Ferrari σημείωσε πτώση έως και 6,7% με τη διαπραγμάτευση της μετοχής να διακόπτεται για λίγη ώρα. Συγκριτικά με πέρυσι, η μετοχή κινείται υψηλότερα κατά περίπου 40%. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών και κινήθηκαν στα 605 εκατ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. «Αναρωτιόμαστε αν ορισμένοι επενδυτές περίμεναν να ξεπεράσει τις προσδοκίες (beat and raise)», δήλωσε ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Tom Narayan.
Πατάει γκάζι ο CEO της Ferrari – Το extreme makeover της εταιρείας
Οι πιέσεις στη Ferrari δεν αποτελούν μοναδικό φαινόμενο, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, η οποία πλέον χτυπά την πόρτα ακόμη και των πιο «ανθεκτικών» καταναλωτών υπερπολυτελών προϊόντων. Η Porsche AG είχε προειδοποιήσει τον προηγούμενο μήνα για μια πτώση της ζήτησης στην Κίνα, λόγω της κρίσης ακινήτων που πλήττει τη χώρα.
Παραμένει υγιής η ζήτηση για τα πιο ακριβά μοντέλα
Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι η εταιρεία επιβεβαίωσε το guidance για το τρέχον έτος, ενώ υπάρχει και υγιής ζήτηση για πιο ακριβά μοντέλα όπως το Daytona SP3 (με κόστος 2 εκατ. ευρώ), καθώς και για εξατομικευμένες παραγγελίες. Τα αποτελέσματα «πιθανώς απογοήτευσαν όσους είχαν αγοράσει πρόσφατα τη μετοχή», δήλωσε ο Μάικ Ντίνσεντ, του Bloomberg Intelligence. Μια αναβάθμιση του outlook «δεν ήταν πιθανή», προσθέτει.
Η Ferrari συνεχίζει να βασίζεται στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να προστατέψει τα περιθώρια κέρδους της, την ώρα που στρέφεται σε οχήματα με μπαταρία. Την ίδια ώρα, ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Η κινεζική BYD, παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τιμή 216.000 ευρώ.
Το εργοστάσιο της Ferrari που θα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο μήνα, με το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να αναμένεται στα τέλη του 2025.
Latest News
Μειώθηκε απροσδόκητα ο πληθωρισμός της Βρετανίας στο 2,5%
Τα στοιχεία θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνεδρίασης της BoE στις 6 Φεβρουαρίου που αποφασίζει για τα επιτόκια στη Βρετανία
Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια κάνουν τις ανισότητες μεγαλύτερες
Ποιο ρόλο παίζουν οι μεγάλες κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες στις εφιαλτικές πυρκαγιές στην Καλιφόρνια
Με το βλέμμα στον πληθωρισμό των ΗΠΑ οι αγορές - Ο φόβος για τα επιτόκια
Ο χρόνος ανακοίνωσης του πληθωρισμού των ΗΠΑ συμπίπτει με μια κρίσιμη στιγμή για τους επενδυτές και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής
Γιατί η SEC μηνύει τον Ίλον Μασκ - Το «colpo grosso» με τη μετοχή του Twitter
Η SEC αναφέρει ότι ο σύμμαχος Τραμπ «κέρδισε» περίπου 150 εκατ. δολ. με το να μην αποκαλύψει εγκαίρως το μερίδιο αγορά του Twitter
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού