
Η μετοχή της Ferrari NV σημείωσε τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Μάιο του 2021, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς η αύξηση των παραγγελιών σε Ευρώπη και ΗΠΑ δε στάθηκε ικανή να αντισταθμίσει μια πτώση 20% στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας. Οι δασμοί που επιβάλλονται στα πολυτελή αυτοκίνητα στην περιοχή δημιουργούν προβλήματα με την κερδοφορία της ιταλικής εταιρείας.
H μετοχή της Ferrari σημείωσε πτώση έως και 6,7% με τη διαπραγμάτευση της μετοχής να διακόπτεται για λίγη ώρα. Συγκριτικά με πέρυσι, η μετοχή κινείται υψηλότερα κατά περίπου 40%. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών και κινήθηκαν στα 605 εκατ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. «Αναρωτιόμαστε αν ορισμένοι επενδυτές περίμεναν να ξεπεράσει τις προσδοκίες (beat and raise)», δήλωσε ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Tom Narayan.
Πατάει γκάζι ο CEO της Ferrari – Το extreme makeover της εταιρείας
Οι πιέσεις στη Ferrari δεν αποτελούν μοναδικό φαινόμενο, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, η οποία πλέον χτυπά την πόρτα ακόμη και των πιο «ανθεκτικών» καταναλωτών υπερπολυτελών προϊόντων. Η Porsche AG είχε προειδοποιήσει τον προηγούμενο μήνα για μια πτώση της ζήτησης στην Κίνα, λόγω της κρίσης ακινήτων που πλήττει τη χώρα.
Παραμένει υγιής η ζήτηση για τα πιο ακριβά μοντέλα
Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι η εταιρεία επιβεβαίωσε το guidance για το τρέχον έτος, ενώ υπάρχει και υγιής ζήτηση για πιο ακριβά μοντέλα όπως το Daytona SP3 (με κόστος 2 εκατ. ευρώ), καθώς και για εξατομικευμένες παραγγελίες. Τα αποτελέσματα «πιθανώς απογοήτευσαν όσους είχαν αγοράσει πρόσφατα τη μετοχή», δήλωσε ο Μάικ Ντίνσεντ, του Bloomberg Intelligence. Μια αναβάθμιση του outlook «δεν ήταν πιθανή», προσθέτει.
Η Ferrari συνεχίζει να βασίζεται στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να προστατέψει τα περιθώρια κέρδους της, την ώρα που στρέφεται σε οχήματα με μπαταρία. Την ίδια ώρα, ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Η κινεζική BYD, παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τιμή 216.000 ευρώ.
Το εργοστάσιο της Ferrari που θα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο μήνα, με το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να αναμένεται στα τέλη του 2025.


Latest News

Προσεχώς και... Αudi θα κατασκευάζονται στις ΗΠΑ - Το σχέδιο της VW
Η παραγωγή αυτοκινήτων Audi στις ΗΠΑ θα αποτελέσει ένα βήμα ανάπτυξης στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου VW

Στροφή Toyota στην παραγωγή εντός ΗΠΑ - Τι σχεδιάζει με το κορυφαίο σε πωλήσεις RAV4
Η Τoyota διαθέτει 11 εργοστάσια στις ΗΠΑ, ανάμεσά τους εργοστάσια ανταλλακτικών αυτοκινήτων, και παρήγαγε σχεδόν 1,3 εκατομμύρια οχήματα το 2024

Λευκός Οίκος: Θέτει υπό τον έλεγχο του ανεξάρτητες Αρχές – Τι ισχύει για την Fed
Τι προβλέπει η νέα καθοδήγηση από το Γραφείο Πληροφοριών και Ρυθμιστικών Υποθέσεων

«Σύννεφα» στον ιταλικό οίκο μόδα Valentino - Πτώση κερδών 22% το 2024
Ο οίκος μόδας Valentino ανακοίνωσε μειωμένα λειτουργικά κέρδη, στα 246 εκατομμύρια ευρώ το 2024

Η Amazon είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τον εμπορικό πόλεμο από όσο νομίζουν οι επενδυτές
Περίπου το 25% των προϊόντων που πουλά απευθείας η Amazon προέρχονται από την Κίνα, εκτιμά η Morgan Stanley

Το διπλό μήνυμα Πάουελ: «Δεν θα σώσω τις αγορές»
Ο Αμερικανός τραπεζίτης διαψεύδει όσους μιλούν για Fed put και αγνοεί τον Ντόναλντ Τραμπ

Xειρόφρενο Κia στις αυξήσεις τιμών λόγω δασμών - Η ανησυχία για τα ανταλλακτικά
Τα εξαρτήματα εγείρουν ένα δύσκολο και περίπλοκο ζήτημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η νοτιοκορεατική Kia

Χοντραίνει η κόντρα Τραμπ - Πάουελ - Την απόλυσή του εξετάζει ο Λευκός Οίκος
Τι είπε ο οικονομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου σε ερώτηση δημοσιογράφου

Οι ΜμΕ στις αμερικανικές Τσαινατάουν «πληρωνουν» το μάρμαρο των δασμών Τραμπ
Οι κάτοικοι της Τσαϊνατάουν στο Κάτω Μανχάταν ξοδεύουν κάθε χρόνο 1,15 δισ. δολάρια σε προϊόντα και υπηρεσίες λιανικής πώλησης

Αμερικανικό σκάκι στην Ουκρανία: Ποιες επαρχίες «περνούν» στη Ρωσία - Χαλάρωση των κυρώσεων
Τι ειπώθηκε στο Παρίσι και πώς αντιδρούν Κίεβο και Μόσχα