
Η μετοχή της Ferrari NV σημείωσε τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Μάιο του 2021, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς η αύξηση των παραγγελιών σε Ευρώπη και ΗΠΑ δε στάθηκε ικανή να αντισταθμίσει μια πτώση 20% στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας. Οι δασμοί που επιβάλλονται στα πολυτελή αυτοκίνητα στην περιοχή δημιουργούν προβλήματα με την κερδοφορία της ιταλικής εταιρείας.
H μετοχή της Ferrari σημείωσε πτώση έως και 6,7% με τη διαπραγμάτευση της μετοχής να διακόπτεται για λίγη ώρα. Συγκριτικά με πέρυσι, η μετοχή κινείται υψηλότερα κατά περίπου 40%. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών και κινήθηκαν στα 605 εκατ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. «Αναρωτιόμαστε αν ορισμένοι επενδυτές περίμεναν να ξεπεράσει τις προσδοκίες (beat and raise)», δήλωσε ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Tom Narayan.
Πατάει γκάζι ο CEO της Ferrari – Το extreme makeover της εταιρείας
Οι πιέσεις στη Ferrari δεν αποτελούν μοναδικό φαινόμενο, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, η οποία πλέον χτυπά την πόρτα ακόμη και των πιο «ανθεκτικών» καταναλωτών υπερπολυτελών προϊόντων. Η Porsche AG είχε προειδοποιήσει τον προηγούμενο μήνα για μια πτώση της ζήτησης στην Κίνα, λόγω της κρίσης ακινήτων που πλήττει τη χώρα.
Παραμένει υγιής η ζήτηση για τα πιο ακριβά μοντέλα
Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι η εταιρεία επιβεβαίωσε το guidance για το τρέχον έτος, ενώ υπάρχει και υγιής ζήτηση για πιο ακριβά μοντέλα όπως το Daytona SP3 (με κόστος 2 εκατ. ευρώ), καθώς και για εξατομικευμένες παραγγελίες. Τα αποτελέσματα «πιθανώς απογοήτευσαν όσους είχαν αγοράσει πρόσφατα τη μετοχή», δήλωσε ο Μάικ Ντίνσεντ, του Bloomberg Intelligence. Μια αναβάθμιση του outlook «δεν ήταν πιθανή», προσθέτει.
Η Ferrari συνεχίζει να βασίζεται στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να προστατέψει τα περιθώρια κέρδους της, την ώρα που στρέφεται σε οχήματα με μπαταρία. Την ίδια ώρα, ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Η κινεζική BYD, παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τιμή 216.000 ευρώ.
Το εργοστάσιο της Ferrari που θα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο μήνα, με το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να αναμένεται στα τέλη του 2025.


Latest News

Νέα κρτική Βανς στην ΕΕ για τις αμυντικές δαπάνες - Τι είπε για τη Γροιλανδία
«Απόλυτη αναγκαιότητα» για την ασφάλεια της Γροιλανδίας χαρακτήρισε ο αμερικανός αντιπρόεδρος Τζέι Ντι Βανς την απόκτηση του ελέγχου της από τις ΗΠΑ

Πράσινο φως από την ΕΚΤ για την εξαγορά της Banco BPM από τη UniCredit
Τόσο η ΕΚΤ όσο και η Τράπεζα της Ιταλίας ενέκριναν την πρόταση για τον άμεσο έλεγχο της Banco BPM και τον έμμεσο έλεγχο των μονάδων της και της Anima Holding

Κλιμακώνει τον εμπορικό πόλεμο στη Βενεζουέλα ο Τραμπ - Η νέα εντολή που δόθηκε
Την Παρασκευή, η κυβέρνηση Τραμπ διέταξε την εταιρεία εμπορίας πετρελαίου του μεγιστάνα Harry Sargeant III να εγκαταλείψει τη Βενεζουέλα

Ο Πούτιν δοκιμάζει πόσο μακριά θα πάει ο Τραμπ κατά της ΕΕ για τις κυρώσεις
Ο Βλαντίμιρ Πούτιν ελέγχει τι είναι δυνατόν να πετύχει με τον Τραμπ, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο Bloomberg

Ο Μάσκ αγόρασε... Μασκ - Η xAI αγόρασε το Χ έναντι 45 δισ. δολ.
«Το μέλλον του xAI και του X είναι αλληλένδετα», ανέφερε ο Μασκ σε μια ανάρτηση στο X

Πώς η δισεκατομμυριούχος κληρονόμος της Walmart έγινε talk of the town
Η κληρονόμος της Walmart δημοσίευσε στους New York Times μια «μη πολιτική διαφήμιση» αλλά πολλοί λένε ότι το μήνυμά της ήταν πολιτικό

Το «δεξί χέρι» του Μακρόν σε ρόλο κλειδί στη Société Générale
Ο Αλέξις Κόλερ εγκαταλείπει τη θέση του επιτελάρχη που είχε στο Μέγαρο των Ηλυσίων από το 2017 γαι κορυφαίο ρόλο στη Société Générale

Ποιος επιχειρηματίας εγκαταλείπει κι αυτός την Βρετανία λόγω αλλαγής της φορολογίας;
Ο μεγιστάνας του χάλυβα Λάκσμι Μιτάλ φαίνεται ότι θα προστεθεί και αυτός στη λίστα των επιχειρηματιών που σκέφτονται σοβαρά να εγκατελείψουν το Ηνωμένο Βασίλειο, ύστερα από την φορολογική μεταρρύθμιση των εργατικών

ΗΠΑ: Αύξηση της εγχώριας παραγωγής ορυκτών
Τι αναφέρει ειδικό σημείωμα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Ο Μασκ τα γυρίζει τώρα για το DOGE - «Σχεδόν κανένας δεν έχει απολυθεί»
Ο Μασκ και η ομάδα του αναφέρθηκαν στο όραμα του DOGE για την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να είναι «σαν την Apple Store»