
Εν μέσω σκληρής κριτικής και έντονων αντιδράσεων, η Apple ζήτησε συγγνώμη για μια διαφήμιση που δείχνει μουσικά όργανα, καλλιτεχνικά εργαλεία και παιχνίδια να συνθλίβονται από μια γιγάντια υδραυλική πρέσα.
Το βίντεο διάρκειας ενός λεπτού κυκλοφόρησε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple, Tim Cook, για να υποστηρίξει τα νέα της iPad , την πρώτη φορά που ο αμερικανικός τεχνολογικός όμιλος αναθεώρησε τη γκάμα των tablet της εδώ και δύο χρόνια, καθώς προσπαθεί να τονώσει τις πωλήσεις.
Η καμπάνια — που κυκλοφόρησε με το soundtrack της επιτυχίας των Sonny και Cher το 1971 All I Ever Need Is You — έχει σχεδιαστεί για να δείξει πόσα κατάφερε να στριμώξει η Apple στη λεπτότερη συσκευή. Και σύμφωνα με δημοσιεύματα η διαφήμιση δημιουργήθηκε εσωτερικά από τη δημιουργική ομάδα της Apple.
Apple: Ανακοίνωσε νέο τσιπ επικεντρωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη
Το μονόλεπτο σποτάκι δέχθηκε ένα κύμα αγανάκτησης, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να απαντούν στην ανάρτηση του Κουκ στο X κατηγορώντας την Apple ότι συνθλίβει τα «όμορφα δημιουργικά εργαλεία» και τα «σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας και πολιτιστικών επιτευγμάτων».
Όπως γράφουν οι Financial Times, στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας υποστήριξαν ότι η διαφήμιση είναι ένα λάθος βήμα για την εταιρεία της Silicon Valley, η οποία υπό τον αείμνηστο συνιδρυτή της Στιβ τζομπς είχε δεχθεί επαίνους για την ικανότητά της να προσελκύει την προσοχή των καταναλωτών.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Ο αντιπρόεδρος επικοινωνιών μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία «έχασε το νόημα» με το βίντεο, σε μια δήλωση που δόθηκε για πρώτη φορά στο Ad Age. Κατόπιν αυτού η Apple δεν θα μεταδώσει τη διαφήμιση στην τηλεόραση.
«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργικούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», είπε ο Myhren. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad».
«Χάσαμε το νόημα με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε», είπε.
Ο ηθοποιός Χιου Γκραντ κατηγόρησε την Apple στο Χ για «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας».
Η άλλη άποψη
Ωστόσο, ο Richard Exon, ιδρυτής της εταιρείας μάρκετινγκ Joint, δήλωσε: «Μια πιο σημαντική ερώτηση είναι: κάνει η διαφήμιση τη δουλειά της; Είναι αξέχαστο, ξεχωριστό και τώρα ξέρω ότι το νέο iPad έχει ακόμα περισσότερα, αλλά είναι πιο λεπτό από ποτέ.»
Η πλατφόρμα πληροφοριών καταναλωτών Zappi διεξήγαγε έρευνα καταναλωτών σχετικά με τη διαφήμιση, η οποία κατέδειξε ότι η ιδέα της σύνθλιψης της τέχνης με υδραυλική πρέσα ήταν διχαστική.
Είπε ότι η διαφήμιση είχε χαμηλότερες επιδόσεις σε τυπικά περιζήτητα συναισθήματα όπως η ευτυχία και το γέλιο και είχε υπεραπόδοση σε παραδοσιακά αρνητικά συναισθήματα, όπως σοκ και σύγχυση, με τους ηλικιωμένους να έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν αρνητική απάντηση από τους νεότερους καταναλωτές.
Η Nataly Kelly, διευθύντρια μάρκετινγκ στη Zappi, είπε: «Είναι η διαφήμιση iPad της Apple ένα έργο ιδιοφυΐας ή το σημάδι των δυστοπικών καιρών; Εξαρτάται πραγματικά από το πόσο χρονών είσαι. Η αξία σοκ είναι η δύναμη αυτής της διαφήμισης, η οποία είναι αμφιλεγόμενη από τον σχεδιασμό, επομένως το γεγονός ότι οι άνθρωποι μιλούν για αυτήν είναι μια νίκη».


Latest News

Ο Τραμπ εξετάζει τους δασμούς σαν «αντίποινα» στη φορολόγηση των Big Tech
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ διατάζει έρευνες για εισφορές που επιβλήθηκαν από την ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Τουρκία σε αμερικανικές εταιρείες

Space Norway: Παραγγελία τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου από την Thales Alenia Space
Ο THOR 8 της Space Norway θα παρέχει δορυφορική συνδεσιμότητα για ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και υψηλής ταχύτητας ίντερνετ τόσο για σταθερές όσο και κινητές υποδομέςστην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική

Αυξημένη παραγωγή ενέργειας κατα 15% για την τεχνητή νοημοσύνη, ζητά η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Περισσότερη ενέργεια για την τεχνητή νοημοσύνη στις ΗΠΑ ζητά ο Αμερικανος υπουργος Εσωτερικών Νταγκ Μπέργκαμ

Η άγνωστη παραοικονομία των 100 δισ. δολαρίων στο διαδίκτυο
Το ντοκιμαντέρ «Unclickable» πραγματεύεται την ψηφιακή διαφημιστική απάτη αναδεικνύοντας τα μυστικά μιας από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων του οργανωμένου εγκλήματος στον κόσμο

Ηθικά ερωτήματα από την χρήση αμερικανικής ΑΙ από το Ισραήλ στον πόλεμο
Οι πόλεμοι του Ισραήλ ολοένα και περισσότερο βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη που παρέχεται από τις ΗΠΑ

Σχεδόν 900 εκατομμύρια απόπειρες phishing το 2024 - Ενα στα δύο email είναι «spam»
H κυβερνοασφάλεια συνεχίζει να απειλείται με αυξανόμενη ένταση

Με... μπαράζ εξαγορών ξεκίνησε το 2025 για την πληροφορική
Ενώ διανύουμε το πρώτο δίμηνο του έτους, ήδη τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Πληροφορική ανακοίνωσαν εξαγορές που ενισχύουν τη θέση τους στην αγορά

Η Silicon Valley πολεμά τους κανόνες της ΕΕ με τη στήριξη του Τραμπ
Αμερικανικοί όμιλοι της Silicon Valley προσπαθούν να μετριάσουν τους κανονισμούς για την τεχνητή νοημοσύνη και την κυριαρχία στην αγορά

«Κρατική» στήριξη στη γερμανική βιομηχανία ημιαγωγών Infineon με 920 εκατ.ευρώ
Η ενίσχυση της Infineon αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της απόφασης της ΕΕ για την υποστήριξη του κρίσιμου τομέα των ημιαγωγών

Έργο μαμούθ από Meta - Στα σκαριά κατασκευή του μεγαλύτερου υποβρύχιου καλωδίου στον κόσμο
Η Meta ανακοίνωσε τα σχέδια για την κατασκευή υποθαλάσσιου καλωδίου μήκους 50.000 χιλιομέτρων.