Εν μέσω σκληρής κριτικής και έντονων αντιδράσεων, η Apple ζήτησε συγγνώμη για μια διαφήμιση που δείχνει μουσικά όργανα, καλλιτεχνικά εργαλεία και παιχνίδια να συνθλίβονται από μια γιγάντια υδραυλική πρέσα.
Το βίντεο διάρκειας ενός λεπτού κυκλοφόρησε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple, Tim Cook, για να υποστηρίξει τα νέα της iPad , την πρώτη φορά που ο αμερικανικός τεχνολογικός όμιλος αναθεώρησε τη γκάμα των tablet της εδώ και δύο χρόνια, καθώς προσπαθεί να τονώσει τις πωλήσεις.
Η καμπάνια — που κυκλοφόρησε με το soundtrack της επιτυχίας των Sonny και Cher το 1971 All I Ever Need Is You — έχει σχεδιαστεί για να δείξει πόσα κατάφερε να στριμώξει η Apple στη λεπτότερη συσκευή. Και σύμφωνα με δημοσιεύματα η διαφήμιση δημιουργήθηκε εσωτερικά από τη δημιουργική ομάδα της Apple.
Apple: Ανακοίνωσε νέο τσιπ επικεντρωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη
Το μονόλεπτο σποτάκι δέχθηκε ένα κύμα αγανάκτησης, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να απαντούν στην ανάρτηση του Κουκ στο X κατηγορώντας την Apple ότι συνθλίβει τα «όμορφα δημιουργικά εργαλεία» και τα «σύμβολα της ανθρώπινης δημιουργικότητας και πολιτιστικών επιτευγμάτων».
Όπως γράφουν οι Financial Times, στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας υποστήριξαν ότι η διαφήμιση είναι ένα λάθος βήμα για την εταιρεία της Silicon Valley, η οποία υπό τον αείμνηστο συνιδρυτή της Στιβ τζομπς είχε δεχθεί επαίνους για την ικανότητά της να προσελκύει την προσοχή των καταναλωτών.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Ο αντιπρόεδρος επικοινωνιών μάρκετινγκ της Apple, Tor Myhren, δήλωσε την Πέμπτη ότι η εταιρεία «έχασε το νόημα» με το βίντεο, σε μια δήλωση που δόθηκε για πρώτη φορά στο Ad Age. Κατόπιν αυτού η Apple δεν θα μεταδώσει τη διαφήμιση στην τηλεόραση.
«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργικούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», είπε ο Myhren. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους μυριάδες τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad».
«Χάσαμε το νόημα με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε», είπε.
Ο ηθοποιός Χιου Γκραντ κατηγόρησε την Apple στο Χ για «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας».
Η άλλη άποψη
Ωστόσο, ο Richard Exon, ιδρυτής της εταιρείας μάρκετινγκ Joint, δήλωσε: «Μια πιο σημαντική ερώτηση είναι: κάνει η διαφήμιση τη δουλειά της; Είναι αξέχαστο, ξεχωριστό και τώρα ξέρω ότι το νέο iPad έχει ακόμα περισσότερα, αλλά είναι πιο λεπτό από ποτέ.»
Η πλατφόρμα πληροφοριών καταναλωτών Zappi διεξήγαγε έρευνα καταναλωτών σχετικά με τη διαφήμιση, η οποία κατέδειξε ότι η ιδέα της σύνθλιψης της τέχνης με υδραυλική πρέσα ήταν διχαστική.
Είπε ότι η διαφήμιση είχε χαμηλότερες επιδόσεις σε τυπικά περιζήτητα συναισθήματα όπως η ευτυχία και το γέλιο και είχε υπεραπόδοση σε παραδοσιακά αρνητικά συναισθήματα, όπως σοκ και σύγχυση, με τους ηλικιωμένους να έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν αρνητική απάντηση από τους νεότερους καταναλωτές.
Η Nataly Kelly, διευθύντρια μάρκετινγκ στη Zappi, είπε: «Είναι η διαφήμιση iPad της Apple ένα έργο ιδιοφυΐας ή το σημάδι των δυστοπικών καιρών; Εξαρτάται πραγματικά από το πόσο χρονών είσαι. Η αξία σοκ είναι η δύναμη αυτής της διαφήμισης, η οποία είναι αμφιλεγόμενη από τον σχεδιασμό, επομένως το γεγονός ότι οι άνθρωποι μιλούν για αυτήν είναι μια νίκη».
Latest News
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;
Πού επεκτείνουν τη δράση τους Κινέζοι χάκερ - Ποιους διπλωμάτες παρακολουθεί το Ιράν
Τι δείχνει η τελευταία Έκθεση Δραστηριότητας APT της ESET για την κυβερνοασφάλεια και τη δράση επιλεγμένων ομάδων προηγμένων επίμονων απειλών (APT)
Αυξημένες κατά 21% οι παγκόσμιες δαπάνες για το cloud το 3ο τρίμηνο του 2024
Oι παγκόσμιες δαπάνες για υπηρεσίες cloud ανήλθαν το γ' τρίμηνο του 2024 στα 82 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένεες κατά 21%