Κάτω από τις περισσότερες άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής κατατάσσεται η Air Canada όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών, με τα αεροπορικά εισιτήρια να αποτελούν ένα ιδιαίτερο ζήτημα που προκαλεί προβλήματα, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας του Καναδά κατέλαβε την τελευταία θέση τόσο στην business class όσο και στην premium economy, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της εταιρείας αναλύσεων καταναλωτών J.D. Power.

Emirates: Open Day σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη για πρόσληψη πληρώματος καμπίνας

Στην οικονομική θέση, η Air Canada κατέλαβε την ένατη θέση σε 11 εταιρείες, ξεπερνώντας τις χαμηλού κόστους εταιρείες Spirit Airlines και Frontier Airlines.

Η WestJet βρέθηκε στη μέση της σχετικής κατάταξης, καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση ανάμεσα σε επτά στην premium οικονομική θέση και την έβδομη στις 11 για την οικονομική θέση.

«Με την Air Canada, οι άνθρωποι δεν ήταν τόσο ευχαριστημένοι σε σχέση με τις υπηρεσίες και την τιμή του εισιτηρίου που πλήρωσαν», δήλωσε ο Michael Taylor, επικεφαλής του ταξιδιωτικού τμήματος της J.D. Power. Αυτός είναι ένας από τους έξι παράγοντες που βαθμολογούνται από τους επιβάτες, μαζί με άλλους παράγοντες, όπως τα ψηφιακά εργαλεία, το προσωπικό αεροπορικών εταιρειών και η εμπειρία στο αεροσκάφος.

«Βασικά περίμεναν περισσότερα σε σχέση με το κόστος των εισιτηρίων τους», είπε.

Η Delta Air Lines και η Southwest Airlines σημείωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες, αποτέλεσμα που ο Taylor απέδωσε στην επένδυσή τους στην εκπαίδευση και την πρόσληψη προσωπικού.

«Οι αεροσυνοδοί στη Delta έχουν στην πραγματικότητα αυτά τα ειδικά smartphone που τους επιτρέπουν να βλέπουν λεπτομέρειες για τον επισκέπτη σε κάθε μεμονωμένη θέση και το ιστορικό του με την αεροπορική εταιρεία. Έτσι το προσωπικό μπορεί να ρωτήσει πώς ήταν το ταξίδι τους σε σύγκριση με το προηγούμενο ή αν ικανοποιούνται οι συγκεκριμένες ανάγκες τους», εξήγησε ο Taylor.

«Δεν μπορείς να είσαι ευγενικός και με τους 185 επιβάτες ενός αεροπλάνου. Αλλά μπορείς να είσαι πολύ καλός με πέντε ή δέκα».

Εν τω μεταξύ, η Southwest στοχεύει να κάνει προσλήψεις εξετάζοντας την ικανότητα επικοινωνίας του προσωπικού με τους επιβάτες, ενώ ενθαρρύνει τα μέλη των πληρωμάτων καμπίνας να αφήσουν τις προσωπικότητές τους να «λάμψουν». «Απλά αφήστε τους να είναι ο εαυτός τους αντί να διαβάζουν μέσα από ένα σενάριο», σημείωσε ο Taylor.

Η Air Canada σχολίασε πάντως ότι έχει κερδίσει υψηλούς βαθμούς για την εξυπηρέτηση σε διάφορες κατατάξεις.

«Αυτή είναι μια από τις πολλές ταξινομήσεις βάσει πελατών και πρέπει να σημειωθεί ότι σε άλλες ταξινομήσεις, που χρησιμοποιούν πολύ μεγαλύτερα μεγέθη δειγμάτων, η Air Canada είχε πολύ καλή απόδοση», δήλωσε ο εκπρόσωπος Peter Fitzpatrick.

Στη διαδικτυακή έρευνα της J.D. Power συμμετείχαν 9.582 πελάτες και έλαβε χώρα μεταξύ Μαρτίου 2023 και Μαρτίου 2024.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή