
Τα βιντεοπαιχνίδια είναι αγαπημένο χόμπι για δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και ως εκ τούτου αποφέρουν τεράστια έσοδα σε όσες εταιρείες καταφέρνουν να αναπτύξουν εκείνα που το κοινό θα αγαπήσει και θα συνεχίζει να παίζει και να τα διαδίδει.
Αυτό έχει ωθήσει πολλούς να δοκιμάσουν την τύχη τους στον κλάδο προσπαθώντας κυρίως να μεταφράσουν την επιτυχία σειρών και ταινιών σε εξίσου επιτυχημένα και προσοδοφόρα παιχνίδια. Έτσι η Warner Bros. Discovery κυκλοφόρησε το “Suicide Squad: Kill the Justice League” τον Φεβρουάριο. Πολύ λίγοι έπαιξαν το βιντεοπαιχνίδι, και το πρόβλημα για την Warner Bros. Discovery, είναι ότι ακόμη και αυτοί που το έπαιξαν πραγματικά δυσαρεστήθηκαν.
Κίνα: Πώς τα κινεζικά βιντεοπαιχνίδια κερδίζουν τη διεθνή αγορά
Και αυτό οδήγησε την εταιρεία σε μια σημαντικά απώλεια 200 εκατομμυρίων δολαρίων από το παιχνίδι, την οποία αποκάλυψε στα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Πέμπτη.
Ο οικονομικός διευθυντής της WBD, Γκούναρ Βίντενφελντς, περιέγραψε τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ως «απογοητευτικά» και η εταιρεία επεσήμανε επανειλημμένως τον αντίκτυπο της αποτυχίας του παιχνιδιού στο τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά αφού πριν από ένα χρόνο είχε μια τεράστια επιτυχία με ένα διαφορετικό παιχνίδι, το “Hogwarts Legacy”.

Βιντεοπαιχνίδια όπως Χόλιγουντ
Όλα αυτά επισημαίνουν κάτι με το οποίο η βιομηχανία παιχνιδιών παλεύει εδώ και αρκετό καιρό: Μοιάζει όλο και περισσότερο με το Χόλιγουντ. Αυτό σημαίνει ότι βάζει πολύ μεγάλα στοιχήματα σε επίδοξες υπερπαραγωγές, οι οποίες συνδέονται όλο και περισσότερο με την πνευματική ιδιοκτησία που ήταν επιτυχημένη στο παρελθόν. Όταν αυτή η στρατηγική λειτουργεί, είναι υπέροχο. Αλλά όταν δεν… οι ζημιές είναι μεγάλες
Αλλά ακόμα και με αυτά τα πρότυπα, το “Suicide Squad” είναι ένα θεαματικό χάος, αντιγράφοντας μερικά από τα χειρότερα λάθη που έχει κάνει ποτέ ένα κινηματογραφικό στούντιο. Το 2012, για παράδειγμα, η Disney ανακοίνωσε ότι θα έχανε 200 εκατομμύρια δολάρια για το «John Carter». Ένα χρόνο αργότερα είπε ότι θα έχανε έως και 190 εκατομμύρια δολάρια στο «The Lone Ranger».
Όλα αυτά μπορεί να σας κάνουν να αναρωτηθείτε, για άλλη μια φορά, εάν μια εταιρεία Big Media θα έπρεπε να μπει στο gaming. Παρεμπιπτόντως, οι Big Media δεν έχουν απάντηση σε αυτό. Μερικές φορές εταιρείες όπως η Disney κάνουν πραγματικά μεγάλες επενδύσεις σε παιχνίδια, εκτιμώντας σωστά ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν τις τηλεοπτικές εκπομπές και τις ταινίες τους αφιερώνουν επίσης πολύ χρόνο παίζοντας παιχνίδια. Μερικές φορές ξεφεύγουν από αυτή τη στρατηγική αφού καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία καλών τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν τους δίνει δύναμη όταν πρόκειται να κάνουν παιχνίδια.
Η Warner Bros. Discovery έχει περάσει αυτή την αναποφασιστικότητα στο παρελθόν. Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν την επιχείρηση παιχνιδιών της εταιρείας και στη συνέχεια αποφάσισαν να την κρατήσουν.
Μπορείτε να το δείτε σε άλλες εταιρείες Big Media – όπως στη Disney, η οποία έχει κάνει πολλές προσπάθειες σε παιχνίδια και έχει αποσυρθεί, και πιο πρόσφατα ανακοίνωσε μια επένδυση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Epic Games, την εταιρεία πίσω από το “Fortnite”. Και το Netflix ξεκίνησε να χτίζει το δικό του τμήμα παιχνιδιών πριν από μερικά χρόνια, αν και τα αποτελέσματα φαίνονται αναιμικά μέχρι στιγμής, και η εταιρεία επανεξετάζει επίσης τη στρατηγική της.


Latest News

Οι οικονομικές ανησυχίες βαραίνουν τα αποτελέσματα των αεροπορικών εταιρειών
Οι ευρωπαϊκές κρατήσεις μειώνονται και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τα οικονομικά αποτελέσματα

Μεγαλώνει το χάσμα ανισοτήτων στην Αμερική - Τι λέει έρευνα της BofA
Τι αναφέρει η έρευνα της Bank of America (ΒοfΑ) για τις ΗΠΑ

Γιατί γερουσιαστές ζητούν από την Fed να παραδώσει αρχεία σχετικά με την αποτυχία της fintech Synapse
Η Fed κατηγορείται για εποπτική αμέλεια καθώς εκατομμύρια σε κεφάλαια πελατών εξακολουθούν να βρίσκονται χαμένα

Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» πίσω από τον Αμερικανό Πρόεδρο
Ο Ράσελ Βόουτ θεωρείται δεύτερος μόνο από τον ίδιο τον Τραμπ

Πως ο Ρούμπιο μεταμορφώνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
Ο υπουργός εκθέτει σχέδια για περικοπή θέσεων και συρρίκνωση αυτού που ονόμασε διογκωμένη γραφειοκρατία στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ

Μετά τα τσιπ, οι φαρμακευτικές - Γιατί μπαίνουν στο στόχαστρο Τραμπ
Η έρευνα για τις εισαγωγές φαρμακευτικών προϊόντων - Οι επιπτώσεις και οι εκτιμήσεις σημειώματος της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον

Deutsche Bank: Κι όμως… οι αγορές δεν βλέπουν ακόμη ύφεση λόγω δασμών
Η ιστορία δείχνει ξεκάθαρα ότι αν τελικά υπάρξει ύφεση, τότε υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για περαιτέρω πτώση στις αγορές, εξηγεί η Deutsche Bank

H Πορτογαλία ζητά την ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες
Η Πορτογαλία δαπανά το 1,55% του ΑΕΠ για την Αμυνα, κάτω απο το 2% που ζητά το ΝΑΤΟ

Λαγκάρντ: Είναι πιθανόν οι δασμοί να επιδράσουν αποπληθωριστικά για την Ευρώπη
Το ακριβές αποτέλεσμα στον πληθωρισμό είναι ακόμα αβέβαιο δεδομένου του μεγάλου εύρους των παραγόντων, είπε η επικεφαλής της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση