Τα βιντεοπαιχνίδια είναι αγαπημένο χόμπι για δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και ως εκ τούτου αποφέρουν τεράστια έσοδα σε όσες εταιρείες καταφέρνουν να αναπτύξουν εκείνα που το κοινό θα αγαπήσει και θα συνεχίζει να παίζει και να τα διαδίδει.

Αυτό έχει ωθήσει πολλούς να δοκιμάσουν την τύχη τους στον κλάδο προσπαθώντας κυρίως να μεταφράσουν την επιτυχία σειρών και ταινιών σε εξίσου επιτυχημένα και προσοδοφόρα παιχνίδια. Έτσι η Warner Bros. Discovery κυκλοφόρησε το “Suicide Squad: Kill the Justice League” τον Φεβρουάριο.  Πολύ λίγοι έπαιξαν το βιντεοπαιχνίδι, και το πρόβλημα για την Warner Bros. Discovery, είναι ότι ακόμη και αυτοί που το έπαιξαν πραγματικά δυσαρεστήθηκαν.

Κίνα: Πώς τα κινεζικά βιντεοπαιχνίδια κερδίζουν τη διεθνή αγορά

Και αυτό οδήγησε την εταιρεία σε μια σημαντικά απώλεια 200 εκατομμυρίων δολαρίων από το παιχνίδι, την οποία αποκάλυψε στα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Πέμπτη.

Ο οικονομικός διευθυντής της WBD, Γκούναρ Βίντενφελντς, περιέγραψε τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ως «απογοητευτικά» και η εταιρεία επεσήμανε επανειλημμένως τον αντίκτυπο της αποτυχίας του παιχνιδιού στο τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά αφού πριν από ένα χρόνο είχε μια τεράστια επιτυχία με ένα διαφορετικό παιχνίδι, το “Hogwarts Legacy”.

Βιντεοπαιχνίδια όπως Χόλιγουντ

Όλα αυτά επισημαίνουν κάτι με το οποίο η βιομηχανία παιχνιδιών παλεύει εδώ και αρκετό καιρό: Μοιάζει όλο και περισσότερο με το Χόλιγουντ. Αυτό σημαίνει ότι βάζει πολύ μεγάλα στοιχήματα σε επίδοξες υπερπαραγωγές, οι οποίες συνδέονται όλο και περισσότερο με την πνευματική ιδιοκτησία που ήταν επιτυχημένη στο παρελθόν. Όταν αυτή η στρατηγική λειτουργεί, είναι υπέροχο. Αλλά όταν δεν… οι ζημιές είναι μεγάλες

Αλλά ακόμα και με αυτά τα πρότυπα, το “Suicide Squad” είναι ένα θεαματικό χάος, αντιγράφοντας μερικά από τα χειρότερα λάθη που έχει κάνει ποτέ ένα κινηματογραφικό στούντιο. Το 2012, για παράδειγμα, η Disney ανακοίνωσε ότι θα έχανε 200 ​​εκατομμύρια δολάρια για το «John Carter». Ένα χρόνο αργότερα είπε ότι θα έχανε έως και 190 εκατομμύρια δολάρια στο «The Lone Ranger».

Όλα αυτά μπορεί να σας κάνουν να αναρωτηθείτε, για άλλη μια φορά, εάν μια εταιρεία Big Media θα έπρεπε να μπει στο gaming. Παρεμπιπτόντως, οι Big Media δεν έχουν απάντηση σε αυτό. Μερικές φορές εταιρείες όπως η Disney κάνουν πραγματικά μεγάλες επενδύσεις σε παιχνίδια, εκτιμώντας σωστά ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν τις τηλεοπτικές εκπομπές και τις ταινίες τους αφιερώνουν επίσης πολύ χρόνο παίζοντας παιχνίδια. Μερικές φορές ξεφεύγουν από αυτή τη στρατηγική αφού καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία καλών τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν τους δίνει δύναμη όταν πρόκειται να κάνουν παιχνίδια.

Η Warner Bros. Discovery έχει περάσει αυτή την αναποφασιστικότητα στο παρελθόν. Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν την επιχείρηση παιχνιδιών της εταιρείας και στη συνέχεια αποφάσισαν να την κρατήσουν.

Μπορείτε να το δείτε σε άλλες εταιρείες Big Media – όπως στη Disney, η οποία έχει κάνει πολλές προσπάθειες σε παιχνίδια και έχει αποσυρθεί, και πιο πρόσφατα ανακοίνωσε μια επένδυση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Epic Games, την εταιρεία πίσω από το “Fortnite”. Και το Netflix ξεκίνησε να χτίζει το δικό του τμήμα παιχνιδιών πριν από μερικά χρόνια, αν και τα αποτελέσματα φαίνονται αναιμικά μέχρι στιγμής, και η εταιρεία επανεξετάζει επίσης τη στρατηγική της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή