Τα βιντεοπαιχνίδια είναι αγαπημένο χόμπι για δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και ως εκ τούτου αποφέρουν τεράστια έσοδα σε όσες εταιρείες καταφέρνουν να αναπτύξουν εκείνα που το κοινό θα αγαπήσει και θα συνεχίζει να παίζει και να τα διαδίδει.
Αυτό έχει ωθήσει πολλούς να δοκιμάσουν την τύχη τους στον κλάδο προσπαθώντας κυρίως να μεταφράσουν την επιτυχία σειρών και ταινιών σε εξίσου επιτυχημένα και προσοδοφόρα παιχνίδια. Έτσι η Warner Bros. Discovery κυκλοφόρησε το “Suicide Squad: Kill the Justice League” τον Φεβρουάριο. Πολύ λίγοι έπαιξαν το βιντεοπαιχνίδι, και το πρόβλημα για την Warner Bros. Discovery, είναι ότι ακόμη και αυτοί που το έπαιξαν πραγματικά δυσαρεστήθηκαν.
Κίνα: Πώς τα κινεζικά βιντεοπαιχνίδια κερδίζουν τη διεθνή αγορά
Και αυτό οδήγησε την εταιρεία σε μια σημαντικά απώλεια 200 εκατομμυρίων δολαρίων από το παιχνίδι, την οποία αποκάλυψε στα κέρδη του πρώτου τριμήνου την Πέμπτη.
Ο οικονομικός διευθυντής της WBD, Γκούναρ Βίντενφελντς, περιέγραψε τα αποτελέσματα του παιχνιδιού ως «απογοητευτικά» και η εταιρεία επεσήμανε επανειλημμένως τον αντίκτυπο της αποτυχίας του παιχνιδιού στο τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά αφού πριν από ένα χρόνο είχε μια τεράστια επιτυχία με ένα διαφορετικό παιχνίδι, το “Hogwarts Legacy”.
Βιντεοπαιχνίδια όπως Χόλιγουντ
Όλα αυτά επισημαίνουν κάτι με το οποίο η βιομηχανία παιχνιδιών παλεύει εδώ και αρκετό καιρό: Μοιάζει όλο και περισσότερο με το Χόλιγουντ. Αυτό σημαίνει ότι βάζει πολύ μεγάλα στοιχήματα σε επίδοξες υπερπαραγωγές, οι οποίες συνδέονται όλο και περισσότερο με την πνευματική ιδιοκτησία που ήταν επιτυχημένη στο παρελθόν. Όταν αυτή η στρατηγική λειτουργεί, είναι υπέροχο. Αλλά όταν δεν… οι ζημιές είναι μεγάλες
Αλλά ακόμα και με αυτά τα πρότυπα, το “Suicide Squad” είναι ένα θεαματικό χάος, αντιγράφοντας μερικά από τα χειρότερα λάθη που έχει κάνει ποτέ ένα κινηματογραφικό στούντιο. Το 2012, για παράδειγμα, η Disney ανακοίνωσε ότι θα έχανε 200 εκατομμύρια δολάρια για το «John Carter». Ένα χρόνο αργότερα είπε ότι θα έχανε έως και 190 εκατομμύρια δολάρια στο «The Lone Ranger».
Όλα αυτά μπορεί να σας κάνουν να αναρωτηθείτε, για άλλη μια φορά, εάν μια εταιρεία Big Media θα έπρεπε να μπει στο gaming. Παρεμπιπτόντως, οι Big Media δεν έχουν απάντηση σε αυτό. Μερικές φορές εταιρείες όπως η Disney κάνουν πραγματικά μεγάλες επενδύσεις σε παιχνίδια, εκτιμώντας σωστά ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν τις τηλεοπτικές εκπομπές και τις ταινίες τους αφιερώνουν επίσης πολύ χρόνο παίζοντας παιχνίδια. Μερικές φορές ξεφεύγουν από αυτή τη στρατηγική αφού καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η δημιουργία καλών τηλεοπτικών εκπομπών και ταινιών δεν τους δίνει δύναμη όταν πρόκειται να κάνουν παιχνίδια.
Η Warner Bros. Discovery έχει περάσει αυτή την αναποφασιστικότητα στο παρελθόν. Οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να πουλήσουν την επιχείρηση παιχνιδιών της εταιρείας και στη συνέχεια αποφάσισαν να την κρατήσουν.
Μπορείτε να το δείτε σε άλλες εταιρείες Big Media – όπως στη Disney, η οποία έχει κάνει πολλές προσπάθειες σε παιχνίδια και έχει αποσυρθεί, και πιο πρόσφατα ανακοίνωσε μια επένδυση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Epic Games, την εταιρεία πίσω από το “Fortnite”. Και το Netflix ξεκίνησε να χτίζει το δικό του τμήμα παιχνιδιών πριν από μερικά χρόνια, αν και τα αποτελέσματα φαίνονται αναιμικά μέχρι στιγμής, και η εταιρεία επανεξετάζει επίσης τη στρατηγική της.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%