![McDonald’s: Στοιχηματίζει στην επιχείρησή της μέσω κινητών με νέο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/03/McDonalds-1.jpg)
Ο γίγαντας του fast-food, McDonald’s, θέλει να επεκτείνει την ακμάζουσα ψηφιακή του επιχείρηση και σκέφτηκε οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ να αρχίσουν να πληρώνουν σε ένα ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το CNBC.
Η αλλαγή έχει σκοπό να εκσυγχρονίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας και να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σύμφωνα με το υπόμνημα, το οποίο συντάχθηκε από τον Υπεύθυνο Εμπειρίας Πελατών των ΗΠΑ Ταρίκ Χασάν και την Chief Information Officer Ουίτνεϊ ΜακΓκίνις. Το υπόμνημα ανέφερε επίσης ότι η McDonald’s σχεδιάζει να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να βελτιώσει το πρόγραμμα αφοσίωσης και να προσθέσει κανάλια παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας στον ιστό χωρίς λήψη εφαρμογής, κάτι που θα ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση.
McDonald’s: Η «ανάσταση» της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα με… μαλτέζικη συνταγή
Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης αντιπροσώπευαν περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σε όλο το σύστημα παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο της McDonald’s. Η εταιρεία έχει 34 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες στις Η.Π.Α. Συγκριτικά, το Chipotle Mexican Grill έχει 40 εκατομμύρια μέλη πιστότητας, ενώ τα Starbucks 32,8 εκατομμύρια.
Προγράμματα επιβράβευσης
Τον Δεκέμβριο, η McDonald’s δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έως το 2027.
Προς το παρόν, ο δικαιοπάροχος συνιστά στους δικαιοδόχους να πληρώσουν για το νέο ταμείο χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα συνεισφορά μάρκετινγκ, η οποία απαιτεί να ξοδεύουν τουλάχιστον το 4% των ακαθάριστων πωλήσεων, σύμφωνα με το υπόμνημα. Ως αποτέλεσμα, η νέα προσέγγιση πιθανότατα θα οδηγήσει τα McDonald’s να περιορίσουν τα παλαιού τύπου εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις, και να επικεντρωθούν σε τομείς που οδηγούν απτά σε υψηλότερες πωλήσεις.
Συνεισφορές δικαιοδόχων
Το επόμενο έτος, οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ θα πρέπει να συνεισφέρουν 1,2% των προβλεπόμενων αναγνωρισμένων ψηφιακών πωλήσεων, όπως συναλλαγές που πραγματοποιούνται όταν ένας πελάτης συνδέεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή παράδοση παραγγελιών, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το ποσοστό θα αλλάζει ετησίως, με βάση τις προβλέψεις που δημιουργούνται στην αρχή του έτους.
Ως αποτέλεσμα της αλλαγής, η McDonald’s προβλέπει ότι κάθε εστιατόριο στις ΗΠΑ θα δει τις ταμειακές ροές του να αυξάνονται κατά περίπου $2.600, ξεκινώντας από το 2025. Το απροσδόκητο κέρδος προέρχεται από το κόστος ψηφιακής επένδυσης που μετατοπίζεται από την κατάσταση κερδών και ζημιών ενός δικαιοδόχου στη συνεισφορά μάρκετινγκ.
Οι δικαιοδόχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία θα πληρώσουν επίσης στο παγκόσμιο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπόλοιπες αγορές McDonald’s θα εισέλθουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα στο επόμενο διάστημα.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![ΕΚΤ: Αύξηση της ζήτησης καταναλωτικών δανείων στην ευρωζώνη για πρώτη φορά από το 2022](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Για πρώτη φορά μετά το 2022 - Αύξηση ζήτησης καταναλωτικών δανείων βλέπει η ΕΚΤ
Η ΕΚΤ άρχισε να μειώνει τα επιτόκια τον Ιούνιο, αλλά το κόστος δανεισμού στις χρηματοπιστωτικές αγορές άρχισε να μειώνεται πολύ νωρίτερα
![Kaspersky: Κλείνει το γραφείο στις ΗΠΑ – Απολύσεις εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/Kaspersky-600x391.jpg)
«Λουκέτο» στο γραφείο της Kaspersky στις ΗΠΑ - Απολύσεις εργαζομένων
Η εξέλιξη έρχεται αφού το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την πώληση λογισμικού της Kaspersky στις ΗΠΑ από τις 20 Ιουλίου
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο