Ο γίγαντας του fast-food, McDonald’s, θέλει να επεκτείνει την ακμάζουσα ψηφιακή του επιχείρηση και σκέφτηκε οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ να αρχίσουν να πληρώνουν σε ένα ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ τον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με ένα υπόμνημα που είδε το CNBC.
Η αλλαγή έχει σκοπό να εκσυγχρονίσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας και να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, σύμφωνα με το υπόμνημα, το οποίο συντάχθηκε από τον Υπεύθυνο Εμπειρίας Πελατών των ΗΠΑ Ταρίκ Χασάν και την Chief Information Officer Ουίτνεϊ ΜακΓκίνις. Το υπόμνημα ανέφερε επίσης ότι η McDonald’s σχεδιάζει να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια για να βελτιώσει το πρόγραμμα αφοσίωσης και να προσθέσει κανάλια παραγγελιών, συμπεριλαμβανομένης της παραγγελίας στον ιστό χωρίς λήψη εφαρμογής, κάτι που θα ενισχύσει επίσης την ψηφιακή της επιχείρηση.
McDonald’s: Η «ανάσταση» της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα με… μαλτέζικη συνταγή
Τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης αντιπροσώπευαν περισσότερα από 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις σε όλο το σύστημα παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο της McDonald’s. Η εταιρεία έχει 34 εκατομμύρια ενεργούς ψηφιακούς πελάτες στις Η.Π.Α. Συγκριτικά, το Chipotle Mexican Grill έχει 40 εκατομμύρια μέλη πιστότητας, ενώ τα Starbucks 32,8 εκατομμύρια.
Προγράμματα επιβράβευσης
Τον Δεκέμβριο, η McDonald’s δήλωσε ότι στοχεύει να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έως το 2027.
Προς το παρόν, ο δικαιοπάροχος συνιστά στους δικαιοδόχους να πληρώσουν για το νέο ταμείο χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα συνεισφορά μάρκετινγκ, η οποία απαιτεί να ξοδεύουν τουλάχιστον το 4% των ακαθάριστων πωλήσεων, σύμφωνα με το υπόμνημα. Ως αποτέλεσμα, η νέα προσέγγιση πιθανότατα θα οδηγήσει τα McDonald’s να περιορίσουν τα παλαιού τύπου εργαλεία μάρκετινγκ, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις, και να επικεντρωθούν σε τομείς που οδηγούν απτά σε υψηλότερες πωλήσεις.
Συνεισφορές δικαιοδόχων
Το επόμενο έτος, οι δικαιοδόχοι των ΗΠΑ θα πρέπει να συνεισφέρουν 1,2% των προβλεπόμενων αναγνωρισμένων ψηφιακών πωλήσεων, όπως συναλλαγές που πραγματοποιούνται όταν ένας πελάτης συνδέεται στο πρόγραμμα επιβράβευσης ή παράδοση παραγγελιών, σύμφωνα με το υπόμνημα. Το ποσοστό θα αλλάζει ετησίως, με βάση τις προβλέψεις που δημιουργούνται στην αρχή του έτους.
Ως αποτέλεσμα της αλλαγής, η McDonald’s προβλέπει ότι κάθε εστιατόριο στις ΗΠΑ θα δει τις ταμειακές ροές του να αυξάνονται κατά περίπου $2.600, ξεκινώντας από το 2025. Το απροσδόκητο κέρδος προέρχεται από το κόστος ψηφιακής επένδυσης που μετατοπίζεται από την κατάσταση κερδών και ζημιών ενός δικαιοδόχου στη συνεισφορά μάρκετινγκ.
Οι δικαιοδόχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Γερμανία θα πληρώσουν επίσης στο παγκόσμιο ταμείο ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι υπόλοιπες αγορές McDonald’s θα εισέλθουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα στο επόμενο διάστημα.
Latest News
Μικρότερες διακοπές ρεύματος στην Yπερδνειστερία - Σε 3 απο 8 ώρες οι διακοπές του ηλεκτρικού
Η ρωσική Gazprom δήλωσε ότι δεν θα στείλει φυσικό αέριο στη Μολδαβία, επικαλούμενη «οφειλές της Μολδαβίας ύψους 709 εκατομμυρίων δολαρίων»
Τι ψάχνουν στην Ευρώπη τα ιδιωτικά κεφάλαια [γραφήματα]
Η συνολική αξία των μεγάλων συμφωνιών με ιδιωτικά κεφάλαια στην Ευρώπη αυξήθηκε με διπλάσιο ρυθμό από τον υπόλοιπο κόσμο το 2024
«Φρενίτιδα» για ξένα προϊόντα στις ΗΠΑ - Τρέχουν να προλάβουν τους δασμούς Τραμπ
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ προγραμματίζουν αγορές αγαθών καθώς φοβούνται τις αυξήσεις που θα προκαλέσουν οι δασμοί
Στο...έλεος της πολεμικής οικονομίας και του πληθωρισμού οι Ρώσοι - Ο ρόλος των κυρώσεων
Τα σημάδια υπερθέρμανσης της οικονομίας πυκνώνουν στη Ρωσία έπειτα από τρία χρόνια πολέμου στην Ουκρανία, όμως ο τερματισμός του θα μπορούσε να σηματοδοτήσει για τη Μόσχα νέες μείζονες προκλήσεις
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κατακρίνει την Apple για έλλειψη καινοτομίας
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ είπε για την Apple, μεταξύ άλλων , πως «Δεν έχουν εφεύρει κάτι σπουδαίο εδώ και καιρό»
O πρώην υπουργός Οικονομικών της Ελβετίας προειδοποιεί για το μέγεθος της UBS
Με περίπου 1,7 τρισεκατομμύρια δολάρια, ο ισολογισμός της UBS είναι διπλάσιος από το μέγεθος της ετήσιας οικονομικής παραγωγής της Ελβετίας
Πλάνο για τέσσερις μειώσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ
Εν αναμονή των ανακοινώσεων και των μέτρων του νέου Αμερικανού προέδρου η ΕΚΤ σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ