
Δύο μοντέλα της Hyundai και ένα της Kia ήταν τα τρία οχήματα με τις περισσότερες κλοπές πέρυσι, σύμφωνα με έκθεση του National Insurance Crime Bureau.
Συγκεκριμένα στόχος κλεφτών έγιναν το Hyundai Elantra που κλάπηκε περισσότερες από 48.000 φορές πέρυσι, ενώ το σεντάν Hyundai Sonata κλάπηκε σχεδόν 43.000 φορές, σύμφωνα με την έκθεση. Τρίτο στη σχετική λίστα φιγουράρει το σεντάν Kia Optima που κλάπηκε περισσότερες από 30.000 φορές σύμφωνα με την έκθεση, η οποία μέτρησε μόνο τις κλοπές που καταγγέλθηκαν από την αστυνομία.

Ηyundai Elantra
Hyundai: Προβλέπει χαμηλή ζήτηση για το 2024
Αυτοί οι αριθμοί κλοπής ξεπέρασαν κατά πολύ εκείνους του τέταρτου πιο κλεμμένου μοντέλου, του pickup Chevrolet Silverado 1500, ενός από τα οχήματα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Αμερική. Σύμφωνα με την έκθεση, τα pickup Silverado κλάπηκαν περίπου 24.000 φορές.
Συνολικά, έξι από τα 10 κορυφαία οχήματα με τις περισσότερες κλοπές στην Αμερική πέρυσι ήταν μοντέλα Hyundai και Kia. Η λίστα περιλάμβανε τα Kia Soul, Kia Forte και Kia Sportage. Άλλα οχήματα στη λίστα ήταν τα Honda Accord, Honda Civic και το pickup Ford F-150.
Το NICB αναφέρει ανεπεξέργαστα δεδομένα κλοπών που καταγγέλθηκαν από την αστυνομία και τα οποία συγκεντρώνονται μέσω του Εθνικού Κέντρου Πληροφοριών για την Εγκληματικότητα.
Οι αριθμοί δεν προσαρμόζονται με βάση τον πληθυσμό ενός συγκεκριμένου μοντέλου που βρίσκεται εκτεθειμένο στον δρόμο, επομένως, σε κάποιο βαθμό, ορισμένα οχήματα μπορεί να κλαπούν πιο συχνά απλώς επειδή υπάρχουν περισσότερα από αυτά διαθέσιμα για κλοπή.

Kia Optima
Γιατί τα αυτοκίνητα Hyundai και Kia είναι κορυφαίοι στόχοι
Μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2023, οι κλοπές παλαιότερων μοντέλων Hyundai και Kia είχαν αυξηθεί κατά 1.000% από το 2020, σύμφωνα με έκθεση του Ινστιτούτου Δεδομένων Απωλειών Αυτοκινητοδρόμων στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Ορισμένα παλαιότερα μοντέλα Hyundai και Kia που κατασκευάστηκαν πριν από το 2023 είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στους κλέφτες αυτοκινήτων. Οι λιγότερο ακριβές εκδόσεις οχημάτων, όπως τα αυτοκίνητα που διαθέτουν ανάφλεξη με το κλειδί στο χέρι – σε αντίθεση με αυτοκίνητα που απαιτούν μόνο ένα πάτημα κουμπιού για εκκίνηση – έχουν περίπου διπλάσιες πιθανότητες να κλαπούν από άλλα οχήματα παρόμοιας ηλικίας, σύμφωνα με το HLDI.
Αυτά τα οχήματα ενδέχεται να στερούνται ορισμένες από τις βασικές τεχνολογίες πρόληψης κλοπής αυτοκινήτων, όπως ηλεκτρονικά συστήματα ακινητοποίησης, που περιλαμβάνονται στα περισσότερα άλλα οχήματα ακόμη και εκείνα τα χρόνια, σύμφωνα με το HLDI. Τα ηλεκτρονικά συστήματα ακινητοποίησης βασίζονται σε ένα τσιπ υπολογιστή στο αυτοκίνητο και ένα άλλο στο κλειδί που επικοινωνούν για να επιβεβαιώσουν ότι το κλειδί είναι αυθεντικό και ανήκει σε αυτό το όχημα.
Οι τεχνικές για την κλοπή αυτών των αυτοκινήτων διαδίδονται μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης.
Η Hyundai και η Kia λειτουργούν ως χωριστές εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά ο Όμιλος Hyundai Motor κατέχει μεγάλο μερίδιο στην Kia και διάφορα μοντέλα Hyundai και Kia μοιράζονται μεγάλο μέρος της μηχανικής τους. Τα πιο νέα μοντέλα από αυτές τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι λιγότερο ευάλωτα στην κλοπή.
Νωρίτερα φέτος, η Hyundai και η Kia συμφώνησαν σε διακανονισμό 200 εκατομμυρίων δολαρίων με έως και 9 εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων για να διευθετήσουν τους ισχυρισμούς ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έκαναν αρκετά για να κάνουν τα οχήματα ασφαλή. Μαζί με τις πληρωμές για κλεμμένα και κατεστραμμένα οχήματα, ο διακανονισμός περιλάμβανε επίσης την εγκατάσταση αντικλεπτικού λογισμικού και το κόστος άλλων μέτρων πρόληψης κλοπής.
«Σε απάντηση σε αυτή την κατάσταση, η Kia συνεχίζει να λαμβάνει ολοκληρωμένη δράση για να ενισχύσει την ασφάλεια των οχημάτων μας σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τους εγκληματίες από τη χρήση μεθόδων κλοπής που διαδόθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παραβιάσουν το νόμο και να κλέψουν ή να επιχειρήσουν να κλέψουν ορισμένα μοντέλα οχημάτων», δήλωσε σχετικά ο εκπρόσωπος της Kia, Τζέιμς Μπελ.
Περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια οχήματα Kia σε εθνικό επίπεδο έχουν εγκαταστήσει αντικλεπτικό λογισμικό, σύμφωνα με την Kia. Η εταιρεία παρέχει επίσης δωρεάν κλειδαριές τιμονιού για οχήματα που δεν μπορούν να δεχτούν το αντικλεπτικό λογισμικό. Η Hyundai είπε ότι έχει προσθέσει αναδρομικά διάφορα αντικλεπτικά μέτρα σε 1,3 εκατομμύρια από τα οχήματά της.


Latest News

Το μήνυμα Χατζηδάκη μετά την αναβάθμισή του
Ο Χατζηδάκης πηγαίνει στο Μέγαρο Μαξίμου αναλαμβάνοντας αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, με ρόλο συντονιστή για την παρακολούθηση του έργου των παραγωγικών υπουργείων

Το Who is Who των 15 νέων προσώπων της κυβέρνησης μετά τον ανασχηματισμό
Δεκαπέντε είναι τα νέα πρόσωπα στην κυβέρνηση αφού ο ανασχηματισμός που αναμενόταν μετά την πρόταση δυσπιστίας και τα μαζικότατα συλλαλητήρια για τα Τέμπη έγινε το πρωί της Παρασκευής

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Βλέπει υψηλότερα επίπεδα το ΧΑ - Στο επίκεντρο η Πειραιώς
Αν και δέχεται το ΧΑ κάποιες πιέσεις κατοχύρωσης κερδών, δεν δείχνουν προς ώρας ικανές να διαταράξουν την ανοδική του πορεία

Με «συνταγή» Πιερρακάκη στην οικονομία μέχρι τις εκλογές
Ποιους «καυτούς» φακέλους αναλαμβάνει ο νέος τσάρος της ελληνικής οικονομίας - Το πακέτο της ΔΕΘ, οι αμυντικές δαπάνες και τα μέτρα ενίσχυσης έναντι της ακρίβειας

Οι μεγάλες ανατροπές - Ποιοι μένουν εκτός κυβέρνησης
Ο ανασχηματισμός αφήνει 14 υπουργούς και υφυπουργούς εκτός κυβέρνησης

«Ανασχηματισμός μεγάλης ανανέωσης - Ευκαιρίες στη νέα γενιά» λένε κυβερνητικοί κύκλοι
«Ανασχηματισμός μεγάλης ανανέωσης και ευκαιριών στη νέα γενιά» είναι το σχόλιο κυβερνητικών κύκλων

Ανασχηματισμός: Ανακοινώθηκε η νέα κυβέρνηση - Όλα τα ονόματα
Ποια υπουργεία αλλάζουν χέρια, ποιοι φεύγουν, ποιοι έρχονται και ποιοι αναβαθμίζονται

Ανασχηματισμός: Στις 11:00 η ανακοίνωση για τη νέα κυβέρνηση
Στις 11.00 ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, θα ανακοινώσει τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης.

Ουκρανία: Η διαπραγμάτευση τώρα ξεκινά
Η Ρωσία δεν δείχνει διατεθειμένη να αποδεχτεί με τρόπο βιαστικό μια εκεχειρία στην Ουκρανία χωρίς να αρνείται τη σχετική διαπραγμάτευση