Άσχημα νέα για την Tesla από την Κίνα, καθώς έχασε έδαφος από τις τοπικές μάρκες ηλεκτρικών οχημάτων τον Απρίλιο, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, που παρουσίασαν οι Financial Times. Το πλήγμα έρχεται καθώς η αμερικανική εταιρεία παλεύει με τον έντονο ανταγωνισμό από Κινέζους κατασκευαστές και περιμένει την πλήρη έγκριση για να πουλήσει το λογισμικό αυτόνομης οδήγησης στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Το μερίδιο αγοράς της Tesla στην Κίνα μειώθηκε κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι σε 4% τον Απρίλιο, σύμφωνα με την China Passenger Car Association.
Ίλον Μασκ: Γιατί μηνύει την ινδική Tesla
Ο όγκος πωλήσεων του κατασκευαστή EV στην Κίνα τον Απρίλιο μειώθηκε 21% σε ετήσια βάση στις 31.421 μονάδες, σε σύγκριση με αύξηση 28% στις συνολικές πωλήσεις EV της χώρας.
Περικοπές θέσεων και οξύς ανταγωνισμός
Το Bloomberg, μάλιστα, ανέφερε στις 9 Μαΐου ότι η Tesla επιταχύνει τον ρυθμό των περικοπών θέσεων εργασίας στην Κίνα, τη σημαντικότερη αγορά της, αφού ο όμιλος αποκάλυψε ένα σχέδιο μείωσης του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της κατά 10%, ή περίπου 14.000 θέσεις εργασίας.
Οι προκλήσεις της Tesla για την Κίνα έχουν ενταθεί φέτος καθώς οι εγχώριοι αντίπαλοι όπως η Nio (NIO) και η BYD (BYDDY) συνεχίζουν να χαρίζουν στο συνολικό μερίδιο αγοράς της και η ζήτηση των καταναλωτών μειώνεται εν μέσω μιας χλιαρής οικονομίας μετά την COVID-19.
Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί πισωγύρισμα από τα καλά νέα που κόμισε ο Μασκ μετά την συνάντηση με την κινεζική ηγεσία τον Απρίλιο.
Η τιμή της μετοχής της εταιρείας εκτινάχθηκε 15%, στα τέλη Απριλίου, καθώς οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στα νέα σχετικά με την επίσκεψη του CEO της Tesla, Ίλον Μασκ, στην Κίνα.
Τελικά η επίσκεψη Μασκ στην Κίνα «ξεμπλόκαρε» την Tesla;
Η Tesla είχε ανακοινώσει τότε ότι οι τοπικές κινεζικές αρχές άρουν τους περιορισμούς στα αυτοκίνητά της αφού πέρασε τις απαιτήσεις ασφάλειας δεδομένων της χώρας.
Η εξέλιξη αυτή αύξησε τις προσδοκίες ότι το λογισμικό υποστήριξης οδηγού της Tesla, Full Self-Driving, ή FSD, θα είναι σύντομα διαθέσιμο στη χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή οχήματα στην Κίνα, φέρεται να έχουν απαγορευτεί από ορισμένες κρατικές υπηρεσίες λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια των δεδομένων.
Latest News
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Ηλεκτρικό ή υβριδικό ήταν 1 στα 2 εισαγόμενα οχήματα στην ΕΕ το 2023
Οι εξαγωγές της ΕΕ σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκαν από 2% επί του συνόλου το 2017 σε 26% 2023
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Συντηρητικές οι εκτιμήσεις της LG για τα έσοδα του επόμενου έτους
Η LG που προμηθεύει την Tesla, τη General Motors και τη Hyundai Motor , «βλέπει» ότι επιβραδύνεται η ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων
Η ηλεκτροκίνηση «σβήνει» τα... διυλιστήρια στην Κίνα - Τα πρώτα λουκέτα
Η PetroChina πρόκειται να κλείσει το μεγαλύτερο διυλιστήριό της στην Κίνα μέσα στον επόμενο χρόνο με δυναμικότητα 410.000 βαρελιών ημερησίως
Ενα στα 10 νέα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα είναι ηλεκτρικό
Σήμερα τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης ανέρχονται πανελλαδικά σε πάνω από 6000, αλλάζοντας τον χάρτη στα ηλεκτρικά οχήματα