
Μπορεί οι πωλήσεις πολυτελών γιοτ να έχουν μειωθεί, ωστόσο οι πλούσιοι του κόσμου έχουν βρει έναν άλλο τρόπο για να ταξιδεύουν στην ανοιχτή θάλασσα: αντί να αγοράσουν ένα πολυτελές σκάφος προτιμούν να το ναυλώσουν.
Σύμφωνα με στοιχεία της IYC, μιας παγκόσμιας εταιρείας που ειδικεύεται στην πώληση και ναύλωση πολυτελών σκαφών, τα οποία παραθέτει το Bloomberg, οι συνολικές ναυλωμένες ημέρες για γιοτ άνω των 50 μέτρων έχουν αυξηθεί από το 2020. Τα σκάφη μεταξύ 60 και 70 μέτρων σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πέρυσι, με 10%, ενώ τα μικρότερα γιοτ δεν είναι τόσο δημοφιλή όσο πριν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της IYC, Raphael Sauleau, αναφέρει ότι περισσότεροι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερο ασφάλιστρο για την απόλυτη εμπειρία στον ωκεανό. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για το λεγόμενο επίδομα προηγμένης παροχής, το οποίο καλύπτει τα έξοδα του πλοίου, όπως φαγητό και εξυπηρέτηση, έως και 40% σε σύγκριση με το τυπικό 30% της συνολικής αμοιβής ναύλωσης, είπε.
Τα πλωτά παλάτια των κρoίσων της τεχνολογίας
Η πολυτέλεια στον ωκεανό
Νέοι πελάτες έρχονται στο yachting «με όρεξη για μεγαλύτερα γιοτ», είπε ο Sauleau. Σε σύγκριση με μικρότερα πλοία, αυτές οι πλωτές βίλες διαθέτουν περισσότερη ιδιωτικότητα, καλύτερες εγκαταστάσεις και μεγαλύτερο πλήρωμα. Μια μεγαλύτερη γκάμα μεγάλων μοντέλων που έγινε διαθέσιμη τα τελευταία τρία χρόνια συνέβαλε επίσης σε υψηλότερες κρατήσεις, πρόσθεσε.
Η Fraser Yachts, ένας μεγάλος διεθνής μεσίτης, βιώνει ένα παρόμοιο φαινόμενο, λαμβάνοντας 7% περισσότερες κρατήσεις για ναύλωση γιοτ άνω των 60 μέτρων το 2023 σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια. Ωστόσο, σε σκάφη όλων των μεγεθών, ο αριθμός των ημερών ναύλωσης που αναφέρθηκαν πέρυσι ήταν 19% μειωμένος σε σχέση με το 2021.
Είναι μια ιδιορρυθμία που φαίνεται να συμβαδίζει με την τάση των σούπερ πολυτελών brands που αψηφούν μια ευρύτερη επιβράδυνση της πολυτέλειας. Η Hermes International SCA, για παράδειγμα, είδε Κινέζους αγοραστές να αγοράζουν τα προϊόντα της. Η Hermes συνήθως εξυπηρετεί τους πιο εύπορους πελάτες, καθιστώντας την πιο ανθεκτική σε μια δύσκολη αγορά πολυτελών προϊόντων.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των πλωτών παλατιών μειώνονται, ανέφεραν σε έκθεσή τους οι Superyacht Times τον Μάρτιο. Οι πωλήσεις των σούπερ γιοτ, που γενικά ορίζονται ως σκάφη μήκους άνω των 30 μέτρων, συρρικνώθηκαν κατά 20% το 2023 από το 2022.
Η Stacy Fischer-Rosenthal, πρόεδρος της εταιρείας συμβούλων πολυτελών ταξιδιών και τρόπου ζωής Fischer Travel Enterprises, δήλωσε ότι αναμένει να βοηθήσει τους πελάτες να ναυλώσουν τουλάχιστον 10 γιοτ φέτος. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφορά τα megayachts – ή γιοτ άνω των 60 μέτρων – και οι τιμές κυμαίνονται από περίπου 700.000 έως 2 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα, είπε.
Οι πλούσιοι άνθρωποι μπορεί να αποφεύγουν τις άμεσες αγορές λόγω γεωπολιτικών ανησυχιών και παγκόσμιων συγκρούσεων.


Latest News

Πού πήγαν οι CEOs των 100 εκατομμυρίων δολαρίων;
Ο αριθμός των πακέτων αμοιβών άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων άρχισε να μειώνεται

Από το Old στο New... Trafford - Πού θα βρει η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τα 2 δισ.
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λέει ότι τα φιλόδοξα σχέδιά της για το γήπεδο που θα αντικαταστήσει το Old Trafford θα προκαλέσουν αναγέννηση της περιοχής

Πού θα κατασκευατεί το νέο γήπεδο της Παρί Σεν Ζερμέν - Πόσο θα κοστίσει
Η Παρί Σεν Ζερμέν μετά τη ρήξη της με τον δήμαρχο του Παρισιού προχωρά σε κατασκευή νέου γηπέδου σε προάστιο της πόλης

Μπλάτερ και Μισέλ Πλατινί απαλλάχθηκαν από τις κατηγορίες περί διαφθοράς
Η δίκη κατά του πρώην επικεφαλής της FIFA και του Γάλλου θρύλου έγινε μετά από έφεση κατά της αθώωσής τους το 2022

Εκατό χρόνια μετά - Η Τσέλσι θα φύγει από το Στάμφορντ Μπριτζ
Ο ιδιοκτήτης της Τσέλσι, Τοντ Μπόελι προωθεί την κατασκευή νέου γηπέδου για την ομάδα του Λονδίνου - Τα σχέδια από την εποχή Αμπράμοβιτς

Οι Παριζιάνοι λένε «ναι« στους πεζόδρομους
Υπέρ της πεζοδρόμησης 500 δρόμων ψήφισαν οι Παριζιάνοι - Στόχος ο περιορισμός των αυτοκινήτων

Η αντεπίθεση των καφέ στους… «εισβολείς του πληκτρολογίου»
Με την τηλεργασία να αποτελεί μια πραγματικότητα ορισμένοι ιδιοκτήτες καφέ έχουν αρχίσει να αντιστέκονται στην «εισβολή» των εργαζομένων με φορητούς υπολογιστές

Κόντρα Village και Warner - Ανατροπές στην κινηματογραφική βιομηχανία
Τα πάνω κάτω έρχονται στην κινηματογραφική βιομηχανία με τις δικαστικές διαμάχες Village και Warner, τις απεργίες και τις αιτήσεις για αναδιάρθρωση μεγάλων στούντιο

Οι επιτυχίες της Μπαρτσελόνα δεν μεταφράζονται σε έσοδα - Η τρύπα των 32 εκατ. ευρώ
Η συντήρηση ομάδων σε όλα τα σπορ κοστίζει πανάκριβα στην Μπαρτσελόνα πληγώνοντας καίρια την ομάδα ποδοσφαίρου

March Madness: Τo νέο αθλητικό φαινόμενο που χρηματοδοτούν οι Αμερικανοί κροίσοι
Ποιοι είναι οι δισεκατομμυριούxοι που στηρίζουν το πανεπιστημιακό πρωτάθλημα March Madness