Μπορεί οι πωλήσεις πολυτελών γιοτ να έχουν μειωθεί, ωστόσο οι πλούσιοι του κόσμου έχουν βρει έναν άλλο τρόπο για να ταξιδεύουν στην ανοιχτή θάλασσα: αντί να αγοράσουν ένα πολυτελές σκάφος προτιμούν να το ναυλώσουν.
Σύμφωνα με στοιχεία της IYC, μιας παγκόσμιας εταιρείας που ειδικεύεται στην πώληση και ναύλωση πολυτελών σκαφών, τα οποία παραθέτει το Bloomberg, οι συνολικές ναυλωμένες ημέρες για γιοτ άνω των 50 μέτρων έχουν αυξηθεί από το 2020. Τα σκάφη μεταξύ 60 και 70 μέτρων σημείωσαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πέρυσι, με 10%, ενώ τα μικρότερα γιοτ δεν είναι τόσο δημοφιλή όσο πριν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της IYC, Raphael Sauleau, αναφέρει ότι περισσότεροι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερο ασφάλιστρο για την απόλυτη εμπειρία στον ωκεανό. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για το λεγόμενο επίδομα προηγμένης παροχής, το οποίο καλύπτει τα έξοδα του πλοίου, όπως φαγητό και εξυπηρέτηση, έως και 40% σε σύγκριση με το τυπικό 30% της συνολικής αμοιβής ναύλωσης, είπε.
Τα πλωτά παλάτια των κρoίσων της τεχνολογίας
Η πολυτέλεια στον ωκεανό
Νέοι πελάτες έρχονται στο yachting «με όρεξη για μεγαλύτερα γιοτ», είπε ο Sauleau. Σε σύγκριση με μικρότερα πλοία, αυτές οι πλωτές βίλες διαθέτουν περισσότερη ιδιωτικότητα, καλύτερες εγκαταστάσεις και μεγαλύτερο πλήρωμα. Μια μεγαλύτερη γκάμα μεγάλων μοντέλων που έγινε διαθέσιμη τα τελευταία τρία χρόνια συνέβαλε επίσης σε υψηλότερες κρατήσεις, πρόσθεσε.
Η Fraser Yachts, ένας μεγάλος διεθνής μεσίτης, βιώνει ένα παρόμοιο φαινόμενο, λαμβάνοντας 7% περισσότερες κρατήσεις για ναύλωση γιοτ άνω των 60 μέτρων το 2023 σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια. Ωστόσο, σε σκάφη όλων των μεγεθών, ο αριθμός των ημερών ναύλωσης που αναφέρθηκαν πέρυσι ήταν 19% μειωμένος σε σχέση με το 2021.
Είναι μια ιδιορρυθμία που φαίνεται να συμβαδίζει με την τάση των σούπερ πολυτελών brands που αψηφούν μια ευρύτερη επιβράδυνση της πολυτέλειας. Η Hermes International SCA, για παράδειγμα, είδε Κινέζους αγοραστές να αγοράζουν τα προϊόντα της. Η Hermes συνήθως εξυπηρετεί τους πιο εύπορους πελάτες, καθιστώντας την πιο ανθεκτική σε μια δύσκολη αγορά πολυτελών προϊόντων.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις των πλωτών παλατιών μειώνονται, ανέφεραν σε έκθεσή τους οι Superyacht Times τον Μάρτιο. Οι πωλήσεις των σούπερ γιοτ, που γενικά ορίζονται ως σκάφη μήκους άνω των 30 μέτρων, συρρικνώθηκαν κατά 20% το 2023 από το 2022.
Η Stacy Fischer-Rosenthal, πρόεδρος της εταιρείας συμβούλων πολυτελών ταξιδιών και τρόπου ζωής Fischer Travel Enterprises, δήλωσε ότι αναμένει να βοηθήσει τους πελάτες να ναυλώσουν τουλάχιστον 10 γιοτ φέτος. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αφορά τα megayachts – ή γιοτ άνω των 60 μέτρων – και οι τιμές κυμαίνονται από περίπου 700.000 έως 2 εκατομμύρια δολάρια την εβδομάδα, είπε.
Οι πλούσιοι άνθρωποι μπορεί να αποφεύγουν τις άμεσες αγορές λόγω γεωπολιτικών ανησυχιών και παγκόσμιων συγκρούσεων.
Latest News
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
VERGOS Auctions: 35 χρόνια δημοπρασίες - Το προφίλ του Έλληνα συλλέκτη
Στον ΟΤ μιλά ο managing director της VERGOS Auctions - Αποκαλύπτει τα «μυστικά» μίας δημοπρασίας, τη ελληνική αγορά και την τέχνη
Μια άγνωστη ιστορία για την Μέριλιν Μονρόε
«Είδα τις φωτογραφίες της Ντίτριχ. Εφόσον μπόρεσες να δημιουργήσεις αυτό το αποτέλεσμα με εκείνη, φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με μένα» φέρεται να είπε η Μέριλιν Μονρόε στην φωτογράφο.
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα.
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Τι είναι το «brat» που «στέφθηκε» η λέξη της χρονιάς
Βrat εναντίον delulu σημειώσατε 1! - Πώς το λεξικό Κόλινς δικαίωσε την Charli XCX
Χρηστίδης (Volkswagen) στον ΟΤ: Οι κρίσιμες συνομιλίες, οι κόκκινες γραμμές και το μέλλον της βιομηχανίας
Tι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο εκπροσώπος των εργαζομένων της Volkswagen στο IG Metall για την κρίση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους
Πώς η κρίση της VW επηρεάζει και την... «Μπουντεσλίγκα»
Η Volkswagen δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, αλλά και ιδιοκτήτρια της ποδοσφαιρικής ομάδας Βόλφσμπουργκ