Αποφασισμένη να μειώσει δραστικά τους θανάτους που προκαλούνται από τροχαία δυστυχήματα είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση με ορισμένες τροπολογίες σχετικά με τους κανόνες οδήγησης να έχουν ήδη κατατεθεί και παρουσιαστεί στο Ευρωκοινοβούλιο.

Σημειώνεται ότι το σχέδιο της Κομισιόν μέχρι στιγμής έχει μειώσει τους θανάτους από 51.400 το 2001 σε 19.800 το 2021, ενώ στόχος αποτελεί έως το 2050 να μην υπάρξει κανένας.

ΕΕ: Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά όχι οι εγκαταστάσεις δημόσιων φορτιστών [γράφημα]

Στο πλαίσιο αυτό φαίνεται πως θα υπάρξουν περιορισμοί στην οδήγηση κατά τις νυχτερινές ώρες που θα αφορούν μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία οδηγών.

Όσα προβλέπονται

Πρόκειται για όσους είναι αρχάριοι, δηλαδή απέκτησαν πρόσφατα το δίπλωμα οδήγησης, με την απαγόρευση κυκλοφορίας να εφαρμόζεται από τα μεσάνυχτα έως και τις 6.00 π.μ.

Επιπλέον, το Ευρωκοινοβούλιο προτείνει για τους νέους οδηγούς μείωση της επιτρεπόμενης ταχύτητας εκτός των αστικών περιοχών στα 90 χλμ./ώρα, αλλά και αυστηρότερες κυρώσεις όταν οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, κινούνται με υπερβολική ταχύτητα και οδηγούν χωρίς άδεια κυκλοφορίας, αναφέρει το carandmotor.gr.

Τέλος, προτείνεται οι αρχάριοι οδηγοί να μπορούν να οδηγούν μόνο οχήματα βάρους έως 1.800 κιλών. Στο πλαίσιο αυτό, για να μπορέσουν να οδηγήσουν μεγαλύτερου βάρους Ι.Χ θα πρέπει να αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε Β+.

Σημειώνεται ότι για να «απαλλαχθούν» από το σύνολο των προαναφερθέντων περιορισμών οι αρχάριοι οδηγοί και να μπορούν να αναβαθμίσουν το δίπλωμά τους σε «B+» τότε θα πρέπει να παρέλθει μια δοκιμαστική περίοδος, η οποία θα έχει διάρκεια δύο ετών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα