Τα Πιστοποιητικά Παρακολούθησης και Επιτυχίας του προγράμματος εκπαίδευσης: «Ηλεκτροκίνηση στην Πράξη», το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας απένειμε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου.
Η κυρία Αλεξοπούλου αφού ευχαρίστησε τον Σύλλογο Μηχανικών Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων Νομού Θεσσαλονίκης, την ΟΒΕΑΜΕ (Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων, Μηχανών και Μοτοποδηλάτων Ελλάδος) αλλά και την INNORA, τεχνοβλαστό του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για την πρόσκληση, επεσήμανε στην ομιλία της το πόσο σημαντική είναι για την ηλεκτροκίνηση η δημιουργία καταρτισμένου προσωπικού. «Οι σωστά εκπαιδευμένοι τεχνικοί υψηλής τάσης αποτελούν σημαντική παράμετρο, στην ασφαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην ηλεκτροκίνηση μέσα από αριθμούς, καθώς όπως είπε: «Σήμερα στη χώρα μας κυκλοφορούν περίπου 14.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και άλλα 30.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Συνολικά 45.000 οχήματα υψηλής τάσης, κινούνται στους δρόμους της χώρας. Σ’ αυτά προστίθενται και πάρα πολλά, απλά υβριδικά οχήματα, που επίσης φέρουν κύκλωμα υψηλής τάσης άνω των 60 Volt. Πρέπει λοιπόν οι ενέργειες να γίνονται συντεταγμένα με γνώση και αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας. Είναι σημαντικό, ότι σταδιακά, μέσα από αυτά τα προγράμματα εκπαίδευσης, δημιουργείται μια δεξαμενή ανθρώπων που έχουν την γνώση, μια κουλτούρα ασφαλείας, απαραίτητη για την ομαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».
Κλείνοντας την ομιλία της η κυρία Αλεξοπούλου σύστησε «στους Ιδιοκτήτες των Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων, να επενδύσουν στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, στους χώρους εργασίας τους, για τη διαχείριση οχημάτων υψηλής τάσης. Θέλω να σας εκφράσω τη βαθιά μου πεποίθηση πως η ηλεκτροκίνηση, είτε με αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες είτε με υδρογόνο, είναι το μέλλον της κινητικότητας, τόσο σε Ευρωπαϊκό όσο και σε εγχώριο επίπεδο», ενώ τόνισε ότι η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Η βελτίωση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη περνά μέσα από τη μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος και αυτή περνά μέσα από την μικροκινητικότητα, το πατίνι, το ηλεκτρικό ποδήλατο, το ηλεκτρικό σκούτερ αλλά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμη και το ηλεκτρικό λεωφορείο, ήδη τα 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία ολοκλήρωσαν τις δοκιμαστικές διαδρομές εδώ στη Θεσσαλονίκη και τις επόμενες ημέρες θα μπουν σε υπηρεσία, συντελώντας έτσι στη μείωση των ρύπων, της ηχορύπανσης, αλλά και της αναβάθμισης της ποιότητας υπηρεσιών, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, στην πόλη σας. Ως Κυβέρνηση, επιδοτούμε τόσο την τοποθέτηση φορτιστών σε κομβικά σημεία όπως τα ΣΦΗΟ των Δήμων, μέσω του προγράμματος ‘‘Φορτίζω Παντού’’ όσο και την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Είτε για ιδιώτες, μέσω του προγράμματος ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’’ – τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσουμε τις λεπτομέρειες του 3ου κύκλου – είτε για επαγγελματίες οδηγούς, μέσω του προγράμματος ‘‘Πράσινα Ταξί’’».
Latest News
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023