Στον καιρό της ακρίβειας και του υψηλού πληθωρισμού όλο και περισσότερες αλυσίδες fast food προωθούν το κοτόπουλο ως μια πιο προσιτή επιλογή για τους καταναλωτές.
Η στροφή προς το κοτόπουλο ευθυγραμμίζεται με τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών, επιτρέπει τη γαστρονομική καινοτομία και καλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση για πιο υγιεινές διατροφικές τάσεις.
ΗΠΑ: Πώς το κοτόπουλο μετατρέπεται στο νέο hedge κατά του πληθωρισμού
Επιχείρηση «κοτόπουλο»
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Yahoo finance τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τα κέρδη των επιχειρήσεων κατέδειξαν ότι είναι πράγματι τάση η στροφή προς το κοτόπουλο, καθώς οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού συνειδητοποιούν ότι το κοτόπουλο τείνει να κοστίζει λιγότερο και τείνει επίσης να προσελκύει περισσότερους πελάτες.
Και υπάρχουν τρεις λόγοι πίσω από αυτό.
Οι καταναλωτές σφίγγουν το ζωνάρι και κάνουν αλλάζουν τον προϋπολογισμό εξόδων τους.
Και έτσι προτιμούν αυτές τις χαμηλού κόστους επιλογές πρωτεΐνης που είναι το κοτόπουλο.
Δεν είναι, όμως, μόνο αυτό, αλλά και το γεγονός ότι οι προτιμήσεις των καταναλωτών εξελίσσονται. Ψάχνουν για πιο υγιεινές και ενδιαφέρουσες διατροφικές εναλλακτικές. Και είναι πολλοί εκείνοι που πιστεύουν ότι το κοτόπουλο είναι και πιο υγιεινή πρωτεΐνη και έχει μεγάλο χώρο δημιουργικών συνταγών.
Οι εταιρείες μπορούν να προσθέτουν περισσότερες γεύσεις και να εισάγουν νέα προϊόντα πιο γρήγορα.
Πάει καλά
Η στροφή αυτή φαίνεται πως πήγε καλά. Η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων Chipotle αύξησε τις πωλήσεις της κατά 7%.
Η Taco Bell παρουσίασε μια καντίνα κοτόπουλου και έδειξε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 2%. ίδε αύξηση πωλήσεων 21,6% και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καινοτομία, ιδιαίτερα γύρω από το ζεστό σάντουιτς κοτόπουλου με μέλι.
Η αλυσίδα κοτόπουλου Wingstop ανέφερε αύξηση 21,6% στις εγχώριες πωλήσεις των καταστημάτων της το τελευταίο τρίμηνο, λόγω της αύξησης των παραγγελιών.
Η Chick-fil-A, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γρήγορου φαγητού στις ΗΠΑ πραγματοποίησε πέρυσι πωλήσεις κατά μέσο όρο 7,5 εκατ. δολαρίων σε κάθε μια από τις τοποθεσίες της στις ΗΠΑ, αυξημένες κατά 10% από το 2022,
Η Tyson πωλεί περίπου 20 δισεκατομμύρια κοτομπουκιές και 5,5 δισεκατομμύρια φτερούγες κοτόπουλο ετησίως. Δήλωσε ότι προσθέτει 16 νέα καρυκευμένα και μαριναρισμένα προϊόντα κοτόπουλου, μοσχαρίσιου και χοιρινού κρέατος στο οικονομικό έτος 2024, επτά εκ των οποίων είναι κοτόπουλο.
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας