Η Huawei ανανεώνει τη στρατηγική λιανικών πωλήσεων και προχωρά στο επιθετικό άνοιγμα flagship καταστημάτων στην Κίνα, με ορισμένα από αυτά να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τα καταστήματα της Apple.

Το πρόσφατα ανακαινισμένο κατάστημα της Huawei, που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τη ναυαρχίδα της Apple στη Σαγκάη, εκτείνεται σε τρεις ορόφους ενός διάσημου κτιρίου στην πιο πολυσύχναστη εμπορική περιοχή της πόλης και περιλαμβάνει καφετέρια και γυμναστήριο, όπως σημειώνει το Reuters. Η Huawei άνοιξε τέσσερα τέτοια καταστήματα σε μεγάλες κινεζικές πόλεις μεταξύ Δεκεμβρίου και Φεβρουαρίου.

Το νέο smartphone της Huawei δείχνει πώς η Κίνα υπερπήδησε τις αμερικανικές κυρώσεις

Εντείνει τον ανταγωνισμό

Η ώθηση για τη δημιουργία περισσότερων δικών της καταστημάτων υπογραμμίζει επίσης τη μεγάλη εξάρτηση της Huawei από τις offline πωλήσεις. Μεταξύ 70% και 80% των πωλήσεων της Huawei προέρχονται από φυσικά καταστήματα, ενώ περίπου το 40% των πωλήσεων της Apple προέρχεται από το διαδίκτυο, σύμφωνα με τον Τόμπι Ζου, αναλυτή της εταιρείας Canalys.

Η Apple διαθέτει 47 καταστήματα στην ηπειρωτική Κίνα. Η Huawei, η οποία δεν είχε ανοίξει κάποιο κατάστημα flagship μέχρι το 2019, διαθέτει τώρα 11 τέτοια. “Νομίζω ότι θα ανοίξουν περισσότερα από 20 από αυτά και θα φτάσουν τα αντίστοιχα της Apple”, δήλωσε ο Ίθαν Κι, αναπληρωτής διευθυντής στην εταιρεία ερευνών Counterpoint.

Η ανανεωμένη εκστρατεία μάρκετινγκ της Huawei αποτελεί σημαντική πρόκληση για την Apple, η οποία υπέστη πτώση 6,6% στις πωλήσεις iPhone στην Κίνα, στα 10,8 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της International Data Corporation. Αντίθετα, η Huawei αύξησε τις πωλήσεις smartphone κατά 110% στα 11,7 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο,  ξεπέρασε την Apple και έγινε δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής έξυπνων τηλεφώνων στην Κίνα, πίσω από την Honor.

«Γύρισε» το παιχνίδι η Huawei

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί μια έντονη αντίθεση με το 2021, όταν τα αδειοδοτημένα καταστήματα της εταιρείας έκλειναν σε όλην την Κίνα λόγω ελλείψεων προϊόντων που προκλήθηκαν από τις κυρώσεις των ΗΠΑ.

Η Huawei διαπραγματεύεται ενεργά με διανομείς προϊόντων, προβάλλοντας τα περιθώρια κέρδους των τηλεφώνων της τα οποία είναι πάνω από τον μέσο όρο του κλάδου, απαιτώντας παράλληλα ρήτρες αποκλεισμού ώστε να τους μετατρέψει σε αποκλειστικούς συνεργάτες της, σύμφωνα με δύο πηγές του κλάδου.

Περισσότερα από 5.200 καταστήματα με άδεια πώλησης προϊόντων Huawei ξεπήδησαν μέσα στους πρώτους 10 μήνες του 2023, με περισσότερα από τα μισά από αυτά σε μικρότερες πόλεις, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς GeoQ, βοηθώντας τη Huawei να επεκτείνει τη στρατιά των συνεργατών που διανέμουν τα προϊόντα της σε εθνικό επίπεδο.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή