
Λίγες μόλες ημέρες αφού η Uber ανακοίνωσε την εξαγορά της foodpanda σε μία συμφωνία ύψους 1,25 δισ. δολαρίων με την Delivery Hero στην Ταϊβάν, η εταιρεία επισημοποίησε την έναρξη της Uber Shuttle, στο πλαίσιο της ενίσχυσης των υπηρεσιών μεταφοράς που ήδη παρέχει στους πελάτες της, όπως και μια σειρά από άλλα προϊόντα, με γνώμονα την νέα στρατηγική της για την κοινή χρήση στις μεταφορές.
Η διαφοροποίηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας έγκειται στο γεγονός ότι θα επιτρέπει στους χρήστες να κλείνουν έως και πέντε θέσεις σε ένα λεωφορείο από μια κεντρική τοποθεσία προς μια εκδήλωση ή το αεροδρόμιο – με κόστος μικρότερο από το κόστος μιας κανονικής διαδρομής με την Uber. Και μάλιστα χωρίς να επηρεάζεται το κόστος από τις ώρες αιχμής.
Uber: Εξαγοράζει την foodpanda – Τι προβλέπει το deal των 1,25 δισ.
Είχε προηγηθεί η ανακοίνωσή της για απροσδόκητες ζημίες για το πρώτο τρίμηνο του 2024 και κρατήσεις διαδρομών κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street για το δεύτερο τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οδήγησε τη μετοχή σε πτώση κοντά στο 9%. Η διολίσθηση της τιμής της μετοχής, η πιο απότομη ημερήσια πτώση της από τον Οκτώβριο του 2022, θα διαγράψει περισσότερα από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της Uber, εάν οι απώλειες διατηρηθούν.
Η Uber δήλωσε ότι αναμένει κρατήσεις διαδρομών δεύτερου τριμήνου στο εύρος των 38,75 έως 40,25 δισ. δολαρίων, κάτω από τις εκτιμήσεις για 40,04 δισ. δολάρια. Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, οι κρατήσεις διαδρομών ανήλθαν σε 37,65 δισ. δολάρια, υστερώντας από τις προσδοκίες για 37,92 δισ. δολάρια.
Μετακίνηση με λεωφορεία
Όπως τονίζει το CNN, με τη νέα υπηρεσία Shuttle, οι επιβάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τη θέση τους στα λεωφορεία, τα οποία θα διαθέτουν από 14 έως 55 θέσεις, έως και μία εβδομάδα νωρίτερα και θα λαμβάνουν ένα εισιτήριο με κωδικό QR για να επιβιβαστούν. Η Uber σχεδιάζει να συνεργαστεί με τοπικές εταιρείες λεωφορείων με οδηγούς με αντίστοιχη άδεια για να διευκολύνει την ποικιλία, αλλά οι χρήστες θα μπορούν να αξιολογούν και να δίνουν φιλοδωρήματα στους οδηγούς μέσα από την εφαρμογή Uber όπως και σε κάθε άλλη διαδρομή.
Ήδη η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει δοκιμές κάποιων λεωφορείων σε κάποιες χώρες όπως η Ινδία, ενώ προτάσσει τη συγκεκριμένη υπηρεσία και ως ια νέα επιπλέον επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες.
Η λειτουργία αναμένεται να επεκταθεί στους καταναλωτές των ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι για χώρους εκδηλώσεων σε επιλεγμένες πόλεις, όπως το Σικάγο, το Πίτσμπουργκ, η Σάρλοτ και το Μαϊάμι, ενώ προγραμματίζεται να επεκταθεί ευρύτερα τους επόμενους μήνες.
Νέα στρατηγική
Η ανακοίνωση του Uber Shuttle ήταν ένα από τα πολλά νέα προϊόντα που ανακοινώθηκαν κατά την ετήσια ενημέρωση της εταιρείας την Τετάρτη, τα οποία περιλαμβάνουν επίσης ένα εκπτωτικό πρόγραμμα συνδρομής Uber One για φοιτητές και τη δυνατότητα των χρηστών του Uber Eats να παραγγέλνουν από την Costco, ακόμη και αν δεν έχουν συνδρομή στο μεγάλο κατάστημα λιανικής πώλησης.
Συνολικά, οι ανακοινώσεις έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στους ανθρώπους ακόμα περισσότερους λόγους να χρησιμοποιούν τα προϊόντα της, ενώ παράλληλα εστιάζουν στην προσιτή τιμή με ομαδικές διαδρομές και άλλες προσφορές με έκπτωση.
Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια εποχή που οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους λόγω των υψηλότερων τιμών για μια σειρά αγαθών, από τα είδη διατροφής μέχρι τα είδη ένδυσης. Η διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων της Uber πέρα από την παραδοσιακή υπηρεσία κλήσης διαδρομών την έχει επίσης βοηθήσει να διατηρήσει την ηγετική της θέση έναντι της ανταγωνίστριάς της Lyft.
«Η απλή πράξη της κοινής χρήσης, είτε πρόκειται για διαδρομές είτε για ψώνια, κάνει την καθημερινότητά λίγο φθηνότερη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Ντάρα Κοσροβσάχι, στην εκδήλωση της εταιρείας στη Νέα Υόρκη.
Η Uber θα επιτρέπει επίσης στους επιβάτες να προκρατούν κοινές διαδρομές – η εξέλιξη αυτού που ονομαζόταν κάποτε «Uber Pool», όπου οι επιβάτες μπορούν να μοιράζονται μια διαδρομή με αγνώστους που πηγαίνουν προς την ίδια κατεύθυνση – με έκπτωση, μια κίνηση που, όπως λέει, εμπνεύστηκε από την αύξηση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν την εφαρμογή κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών. Η λειτουργία θα ξεκινήσει αρχικά στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο, το Σαν Φρανσίσκο, το Σαν Ντιέγκο και την Ατλάντα, προτού επεκταθεί και σε άλλες περιοχές.


Latest News

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»

Ποιος κολοσσός θα αγοράσει την αμερικανική φαρμακευτική Checkpoint
Η Checkpoint έχει λάβει έγκριση για φάρμακο για τον δεύτερο πιο κοινό τύπο καρκίνου του δέρματος στις ΗΠΑ
![Northvolt: Χρεοκοπία «καμπανάκι» για την Ευρώπη – Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_northvolt_factory-600x352.png)
Η χρεοκοπία της Northvolt «καμπανάκι» για την Ευρώπη - Οι προκλήσεις στις μπαταριών ΕV [γράφημα]
Το παράδειγμα της Northvolt είναι χαρακτηριστικό των προκλήσεων που υπάρχουν

Ανησυχούν για το μέλλον και αναθεωρούν τις προβλέψεις τους οι αερομεταφορείς
ι αεροπορικές εταιρείες διαπιστώνουν κάμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης λόγω οικονομικής αβεβαιότητας, Τραμπ και τραγικών συγκυριών