Tη δέσμευσή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software ανακοίνωσε η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζοντας να διαθέσει περίπου 65 δισεκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030.

HONDA: Αύξηση στα λειτουργικά κέρδη και στις δαπάνες για έρευνα & ανάπτυξη

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,88 δισεκατομμύρια δολάρια) για την ηλεκτροκίνηση και το software διπλασιάζοντας το ποσό που είχε υποσχεθεί τον Απρίλιο του 2022.

Η εταιρεία έχει υστερήσει σημαντικά στο κρίσιμο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και στόχος της ήταν πρώτα να διασφαλίσει ότι θα μπορούσε να προμηθεύεται αξιόπιστα μπαταρίες και να επιτύχει περικοπές κόστους και βελτιώσεις απόδοσης προτού επικεντρωθεί σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, όπως είπε ο Μίμπε.

«Όσον αφορά την ενίσχυση της ανάπτυξης λογισμικού, συνειδητοποιήσαμε ότι το ποσό που είχαμε υπολογίσει πριν από δύο χρόνια δεν ήταν αρκετό, επομένως το αυξήσαμε σημαντικά», είπε ο Mίμπε, μετά από μια παρουσίαση που επικεντρώθηκε κυρίως στις βελτιώσεις υλικού.

Από 2026 τα ηλεκτρικά της Honda

Τα μοντέλα μιας σειράς οχημάτων με μπαταρίες της Honda θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν από το 2026, θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων (482 χλμ) ή και περισσότερο, τόνισε ο Μίμπε, δεσμευόμενος να εξοπλίσει τα αυτοκίνητα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγής ηλεκτρονικός άξονας.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι στόχευε να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών στη Βόρεια Αμερική κατά περισσότερο από 20% έως το 2030 και να μειώσει τα έξοδα παραγωγής κατά περίπου 35%, εν μέρει ενισχύοντας την ενοποίηση των ανταλλακτικών.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota Motor, αρχικά παρουσίασε τη «Honda 0 Series» με μπαταρία τον Ιανουάριο, καθώς ετοιμάζεται για μια μακροπρόθεσμη «αντεπίθεση» με στόχο να καλύψει τη διαφορά με τους παγκόσμιους αντιπάλους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Honda αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από καθιερωμένα παγκόσμια brand που κυκλοφόρησαν ηλεκτρικά οχήματα με ταχύτερους ρυθμούς και παίκτες όπως η Tesla και μια σειρά από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.

Η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το εργατικό δυναμικό παραγωγής πλήρους απασχόλησης στην Κίνα λόγω του έντονου ανταγωνισμού, με περίπου 1.700 εργαζόμενους να έχουν συμφωνήσει να αποχωρήσουν από αυτήν την εβδομάδα, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώνονται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Ο Μίμπε τόνισε ότι η Honda σχεδιάζει να λανσάρει επτά μοντέλα στη σειρά EV παγκοσμίως έως το 2030, αλλά επεσήμανε ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη επιβραδύνεται, μετά από ένα υψηλό επίπεδο στο οποίο έφτασε το προηγούμενο διάστημα.

Η Honda αποκάλυψε σχέδια τον περασμένο μήνα να επενδύσει 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργοστάσια παραγωγής EV και μπαταριών παράλληλα με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στο Οντάριο του Καναδά, καθώς ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα