
Tη δέσμευσή της να διπλασιάσει τις επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση και τον τομέα του software ανακοίνωσε η ιαπωνική Honda Motor σχεδιάζοντας να διαθέσει περίπου 65 δισεκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο του δεκαετούς πλάνου ανάπτυξής της έως το 2030.
HONDA: Αύξηση στα λειτουργικά κέρδη και στις δαπάνες για έρευνα & ανάπτυξη
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να δαπανήσει συνολικά 10 τρισεκατομμύρια γιεν (64,88 δισεκατομμύρια δολάρια) για την ηλεκτροκίνηση και το software διπλασιάζοντας το ποσό που είχε υποσχεθεί τον Απρίλιο του 2022.
Η εταιρεία έχει υστερήσει σημαντικά στο κρίσιμο πεδίο της ηλεκτροκίνησης και στόχος της ήταν πρώτα να διασφαλίσει ότι θα μπορούσε να προμηθεύεται αξιόπιστα μπαταρίες και να επιτύχει περικοπές κόστους και βελτιώσεις απόδοσης προτού επικεντρωθεί σε οχήματα που καθορίζονται από το λογισμικό, όπως είπε ο Μίμπε.
«Όσον αφορά την ενίσχυση της ανάπτυξης λογισμικού, συνειδητοποιήσαμε ότι το ποσό που είχαμε υπολογίσει πριν από δύο χρόνια δεν ήταν αρκετό, επομένως το αυξήσαμε σημαντικά», είπε ο Mίμπε, μετά από μια παρουσίαση που επικεντρώθηκε κυρίως στις βελτιώσεις υλικού.

Από 2026 τα ηλεκτρικά της Honda
Τα μοντέλα μιας σειράς οχημάτων με μπαταρίες της Honda θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν από το 2026, θα έχουν αυτονομία 300 μιλίων (482 χλμ) ή και περισσότερο, τόνισε ο Μίμπε, δεσμευόμενος να εξοπλίσει τα αυτοκίνητα με ένα εξαιρετικά λεπτό πακέτο μπαταριών και μια πρόσφατα αναπτυγμένη συμπαγής ηλεκτρονικός άξονας.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι στόχευε να μειώσει το κόστος προμήθειας μπαταριών στη Βόρεια Αμερική κατά περισσότερο από 20% έως το 2030 και να μειώσει τα έξοδα παραγωγής κατά περίπου 35%, εν μέρει ενισχύοντας την ενοποίηση των ανταλλακτικών.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota Motor, αρχικά παρουσίασε τη «Honda 0 Series» με μπαταρία τον Ιανουάριο, καθώς ετοιμάζεται για μια μακροπρόθεσμη «αντεπίθεση» με στόχο να καλύψει τη διαφορά με τους παγκόσμιους αντιπάλους στη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
At this year's @CES I was at the unveiling of the@Honda Space Hub and Saloon concept models.
Under the common design language of the Honda 0 Series, the Space-Hub was developed under the theme of “augmenting people's daily lives.”
The Saloon is the flagship concept model of… pic.twitter.com/Fk0Pto5DQa
— Derek Reilly (@derekreilly) May 1, 2024
Η Honda αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από καθιερωμένα παγκόσμια brand που κυκλοφόρησαν ηλεκτρικά οχήματα με ταχύτερους ρυθμούς και παίκτες όπως η Tesla και μια σειρά από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BYD.
Honda 0 Series 映像の弊社プリビズとファイナル比較 pic.twitter.com/QclxZ3Islx
— 齋藤岳郎 (@saitoInteractiv) April 26, 2024
Η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει το εργατικό δυναμικό παραγωγής πλήρους απασχόλησης στην Κίνα λόγω του έντονου ανταγωνισμού, με περίπου 1.700 εργαζόμενους να έχουν συμφωνήσει να αποχωρήσουν από αυτήν την εβδομάδα, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων της μειώνονται στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Ο Μίμπε τόνισε ότι η Honda σχεδιάζει να λανσάρει επτά μοντέλα στη σειρά EV παγκοσμίως έως το 2030, αλλά επεσήμανε ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη επιβραδύνεται, μετά από ένα υψηλό επίπεδο στο οποίο έφτασε το προηγούμενο διάστημα.
Η Honda αποκάλυψε σχέδια τον περασμένο μήνα να επενδύσει 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα εργοστάσια παραγωγής EV και μπαταριών παράλληλα με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις στο Οντάριο του Καναδά, καθώς ετοιμάζεται να επεκταθεί στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων