
Κατάλογο με τα τρία επικρατέστερα ελληνικά νησιά που προσφέρονται για διακοπές τον Μάιο και τον Ιούνιο ανακοίνωσε η δημοφιλέστερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα της Ιταλίας My Greek Salad που εξειδικεύεται σε ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με τον ιταλικό ιστότοπο, η Αστυπάλαια, η Νάξος και η Σκόπελος προφέρουν εξαιρετικές και πολύπλευρες εμπειρίες πριν την υψηλή σεζόν, σύμφωνα με τις εντυπώσεις εκατοντάδων φίλων στο blog και τα social media.
Η Mirror «ανακαλύπτει» την Αλόννησο
Στο πλαίσιο του αφιερώματος, η πανέμορφη Αστυπάλαια είναι ένα νησί των Δωδεκανήσων που «αισθητικά» θυμίζει περισσότερο νησί των Κυκλάδων.
Η Χώρα με τους μύλους της, οι παραλίες και πάνω από όλα η αίσθηση πως εδώ ο χρόνος σταματά, γοητεύουν τους Ιταλούς ταξιδιώτες. Μεγάλη εντύπωση διεθνώς προκαλεί το πρωτοποριακό «πράσινο» έργο που θα παρέχει 100% βιώσιμη κινητικότητα στα οχήματα.
Τη δεύτερη θέση κατέχει η Νάξος που όπως τονίζει η συντάκτρια της λίστας είναι ένας τόπος ιδανικός για όσους αγαπούν την αληθινή Ελλάδα, γεμάτος αμμουδιές, ορεινά χωριά, εναλλακτικές δραστηριότητες και γραφικές μαγευτικές πλατείες που κυριαρχούν τα πλατάνια.
Ο κατάλογος ολοκληρώνεται με τη Σκόπελο που κατά το My Greek Salad είναι ένας προορισμός που το μπλε της θάλασσας και το πράσινο της φύσης προσφέρονται σε γενναιόδωρες ποσότητες και που παρά τη φήμη του ως το νησί του Mamma Mia έχει κατορθώσει να παραμείνει αυθεντική, ποιοτική και γαλήνια. Εκπρόσωποι των τριών Δήμων που σε συνεννόηση με τον ιστότοπο ενημερώνουν συστηματικά το ιταλικό ταξιδιωτικό κοινό, αναφέρονται στις τάσεις που διαμορφώνουν τη νέα σεζόν.
«Τα τελευταία χρόνια η Αστυπάλαια έχει “επενδύσει” σε ενέργειες ενίσχυσης της εξωστρέφειας με αποτέλεσμα να γίνεται πόλος έλξης για νέες και “παραδοσιακές” αγορές, πριν και μετά την τουριστική αιχμή. Η βιωσιμότητα, κύριο συστατικό της νέας μας ταυτότητας “αγγίζει” πλέον μια κατηγορία ευαισθητοποιημένων τουριστών που διαρκώς μεγαλώνει», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Αστυπάλαιας Κώστας Καμπύλης.

«Η Νάξος εξελίσσεται σε έναν προορισμό που ξεφεύγει από το πρότυπο ήλιος-θάλασσα και παρέχει ένα μη μαζικό τουριστικό “προϊόν” σε λογικές τιμές που απολαμβάνουν οι επισκέπτες μας από την άνοιξη ως το φθινόπωρο. Πεζοπορία, ποδηλασία, καταδύσεις, θαλάσσια σπορ, island hopping στις Μικρές Κυκλάδες, γαστρονομία, παραδόσεις και πλούσια ιστορία είναι το σημείο αναφοράς χιλιάδων τουριστών από Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία ακόμη και Ασία που θέλουν να ζήσουν όσα έχουν ονειρευτεί», τονίζει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Βαγγέλης Κατσαράς.
«Η Σκόπελος είναι μια μοναδική περίπτωση προορισμού που δεν “αλώθηκε” από τη μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία, αλλά παραμένει αυθεντική κάνοντας σταθερά βήματα προόδου και ήπιας ανάπτυξης. Η στοχευμένη προβολή, οι γάμοι, οι επιλογές εναλλακτικών δραστηριοτήτων και η άρρηκτη σύνδεση της τοπικής παραγωγής και τέχνης με την παράδοση και την ανέγγιχτη φυσική ομορφιά σε ατμόσφαιρα Mamma Mia οδήγησαν σε ρεκόρ επισκεψιμότητας πέρσι και δημιούργησαν μια νέα δυναμική για το 2024», δήλωσε η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου Εύα Καραμεσίνη.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση