Ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Κάλουν, επανεξελέγη στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, με την κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών να ετοιμάζεται να συναντηθεί με την αμερικανική ρυθμιστική αρχή αερομεταφορών για τα προβλήματα ελέγχου της ποιότητάς της.
Η Boeing αντιμετωπίζει μια εκτεταμένη κρίση που περιλαμβάνει πολλαπλές έρευνες, πιθανή δίωξη για παλαιότερες ενέργειες και πτώση της παραγωγής του αεροσκάφους με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Οι μέτοχοι ψήφισαν κατά την ετήσια γενική συνέλευση της Boeing για την παραμονή του Κάλουν στο διοικητικό συμβούλιο.
Στο στόχαστρο της SEC η Boeing
Ο Κάλουν δήλωσε ότι η εταιρεία θα συναντηθεί με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) σε “μερικές εβδομάδες” για να παρουσιάσει ένα τελικό σχέδιο που θα σέβεται την προθεσμία των 90 ημερών της αμερικανικής ρυθμιστικής αρχής.
Στα τέλη Φεβρουαρίου, η FAA δήλωσε ότι η Boeing πρέπει να εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αντιμετώπιση “συστημικών ζητημάτων ελέγχου ποιότητας”, μετά από ένα έκτακτο συμβάν που συνέβη στον αέρα τον Ιανουάριο που προκάλεσε νέες ανησυχίες για την ασφάλεια των αεροσκαφών της.
Οι πιθανοί διάδοχοι
Οι επενδυτές περίμεναν να ακούσουν νεότερα για την επιλογή του διαδόχου του Κάλουν. Ειδικοί σε θέματα διοίκησης δήλωσαν ότι η εταιρεία πρέπει να βρει νέο ηγέτη μέχρι τα μέσα του έτους, καθώς η σημερινή της ηγεσία δεν έχει την αξιοπιστία να προβεί σε τολμηρές αλλαγές.
“Η Boeing δεν μπορεί να επανέλθει σε τροχιά μέχρι το διοικητικό της συμβούλιο να διορίσει έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο εκτός της εταιρείας με τεχνικό υπόβαθρο και βαθιά κατανόηση της τεχνολογίας”, δήλωσε ο Μπιλ Τζορτζ, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Medtronic και καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων του Χάρβαρντ.
Ο Τόνι Μπάνκροφτ, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στα Gabelli Funds, δήλωσε ότι ο διευθύνων σύμβουλος του προμηθευτή της Boeing Spirit AeroSystems Πατ Σάναχαν, θα ήταν μια “εξαιρετική επιλογή” για τον επόμενο διευθύνοντα σύμβουλο. Άλλοι πιθανοί διάδοχοι που επισημάνθηκαν από αναλυτές ή πηγές ήταν το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Boeing και το αφεντικό της Carrier, Ντέιβιντ Γκίτλιν και ο πρόεδρος της American Airlines, Γκρεγκ Σμιθ.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...