Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και η TikTok ζήτησαν από ένα αμερικανικό εφετείο να ορίσει ένα fast-track χρονοδιάγραμμα για την εξέταση των νομικών προσφυγών κατά του νέου νόμου που απαιτεί από την ByteDance με έδρα την Κίνα να εκποιήσει τα αμερικανικά περιουσιακά στοιχεία της TikTok έως τις 19 Ιανουαρίου, αλλιώς θα βρεθεί αντιμέτωπη με απαγόρευση.
Η TikTok, η ByteDance και μια ομάδα δημιουργών περιεχομένου της TikTok ενώθηκαν με το Υπουργείο Δικαιοσύνης ζητώντας από το Εφετείο της Περιφέρειας της Κολούμπια των ΗΠΑ να αποφανθεί έως τις 6 Δεκεμβρίου, ώστε να είναι σε θέση να ζητήσουν επανεξέταση από το Ανώτατο Δικαστήριο, εάν χρειαστεί, πριν από την τελική προθεσμία των ΗΠΑ.
Πώς το TikTok απειλεί την ηγεμονία του Youtube
TikTokers υπέρ του TikTok
Την Τρίτη, μια ομάδα δημιουργών του TikTok κατέθεσε αγωγή για να μπλοκάρει τον νόμο που θα μπορούσε να απαγορεύσει την εφαρμογή που χρησιμοποιείται από 170 εκατομμύρια Αμερικανούς, λέγοντας ότι έχει “βαθιά επίδραση στην αμερικανική ζωή”.
Την περασμένη εβδομάδα, το TikTok και η μητρική εταιρεία ByteDance κατέθεσαν παρόμοια αγωγή, υποστηρίζοντας ότι ο νόμος παραβιάζει το αμερικανικό Σύνταγμα, μεταξύ των οποίων η παραβίαση της πρώτης τροπολογίας για την προστασία της ελευθερίας του λόγου.
“Υπό το πρίσμα του μεγάλου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας TikTok, το ευρύ κοινό έχει σημαντικό ενδιαφέρον για την ταχεία διευθέτηση αυτού του θέματος”, δήλωσαν το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και οι αιτούντες της TikTok.
Η TikTok δήλωσε ότι με ένα γρήγορο χρονοδιάγραμμα η νομική αμφισβήτηση μπορεί να επιλυθεί χωρίς να χρειαστεί να ζητήσει επείγοντα προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα.
Ο νόμος, που υπογράφηκε από τον Πρόεδρο Τζο Μπάιντεν στις 24 Απριλίου, δίνει στην ByteDance προθεσμία μέχρι τις 19 Ιανουαρίου για να πουλήσει το TikTok ή να βρεθεί αντιμέτωπη με απαγόρευση. Ο Λευκός Οίκος λέει ότι θέλει να δει την ιδιοκτησία να φεύγει από την Κίνα για λόγους εθνικής ασφάλειας, αλλά όχι την απαγόρευση του TikTok.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα το Υπουργείο Δικαιοσύνης δήλωσε ότι ο νόμος για το TikTok “αντιμετωπίζει κρίσιμες ανησυχίες εθνικής ασφάλειας με τρόπο που συνάδει με την Πρώτη Τροπολογία και άλλους συνταγματικούς περιορισμούς”.
Latest News
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Μείωση προβλέψεων της Novavax για τα έσοδα - «Παρενέργειες» από τα εμβόλια Covid
H Novavax κατείχε κατά μέσο όρο περίπου το 3% της αγοράς εμβολίων κατά της Covid-19 σε εβδομαδιαίο επίπεδο
Αναταράξεις στην Airbus εν μέσω ανησυχιών για τον πόλεμο των δασμών
Ο όμιλος της Airbus θεωρεί το ελεύθερο εμπόριο ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια ευημερία, όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Airbus China
Η Shell κέρδισε την έφεση εναντίον ιστορικής απόφασης του εφετείου της Χάγης
O CEO της Shell δήλωσε ότι η εταιρεία πιστεύει πως η απόφαση του εφετείου «ήταν η σωστή για την παγκόσμια ενεργειακή μετάβαση»
Βουτιά στο εμπόριο σπάνιων γαιών στην ΕΕ - Μεγάλη εξάρτηση από Κίνα
Συνολικά 5.600 τόνοι σε σπάνιες γαίες εξήχθησαν από την ΕΕ, σημειώνοντας μείωση 18,7% σε όγκο και 27,8% σε αξία σε σύγκριση με το 2022
Διέψευσε τις προβλέψεις - Σε άνοδο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην κινεζική Single's Day
Πώς απέδωσε η Single's Day παρά τους φόβους και τις εκτιμήσεις για χαμηλή εμπιστοσύνη στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου
Αντιδασμούς στον Τραμπ εξετάζει το Μεξικό
Ο Υπουργός Οικονομίας δήλωσε ότι το Μεξικό μπορεί να απαντήσει με δικούς της δασμούς στις αμερικανικές εισαγωγές
Ξεπέρασε τον σκόπελο της Μελόνι η Lufthansa - Προχωράει η εξαγορά της ΙΤΑ
Η συμφωνία για να αναλάβει την ιταλική ITA Airways θα περάσει μετά από σθεναρή εμμονή της Ιταλίας στο τίμημα
Μαθήματα επαγγελματικής επιτυχίας από τον Χάουαρντ Σουλτς - Τι λέει ο δημιουργός των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς ξέρει να ξεπερνάει τα εμπόδια και να βρίσκει την επιτυχία - Ποια συμβουλή θα έδινε σε έναν εκκολαπτόμενο επιχειρηματία;
Η νέα «βασίλισσα» του TikTok - Πώς η Garnier της L'Oreal αύξησε τις πωλήσεις της
Η Garnier ξεπέρασε τις 2,4 εκατομμύρια προβολές, επιτυγχάνοντας το 11% των μηνιαίων εσόδων της σε μία μόνο ημέρα - Οι στόχοι της καμπάνιας στο TikTok