Η σπατάλη τροφίμων είναι τόσο έντονη στις ΗΠΑ που περίπου το ένα τρίτο της ποσότητας που παράγεται καταλήγει στις χωματερές και όχι στα στομάχια. Και αυτό έχει επιπτώσεις στην παραγωγή παραγωγής, στις συσκευασίες, στην αποθήκευσης και την παράδοση, συμβάλλοντας αρνητικά στην κλιματική αλλαγή.
Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science διαπίστωσε ότι η παραγωγή τροφίμων ευθύνεται για το 26% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Υπηρεσίες παράδοσης φαγητού όπως το HelloFresh, το Blue Apron και το EveryPlate επιχειρούν να το περιορίσουν αυτό, στέλνοντας στους καταναλωτές ακριβώς ότι χρειάζονται για συγκεκριμένες συνταγές.
Σπατάλη τροφίμων: Μια οικολογικών διαστάσεων καταστροφή
Η τεχνητή νοημοσύνη
Ωστόσο, όπως γράφει το CNB, μία startup με έδρα τη Νέα Υόρκη που ονομάζεται Hungryroot προχωρά ένα βήμα παραπέρα: η εταιρεία, που μετρά ήδη 9 χρόνια ζωής , χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και παρέχει την ακριβή ποσότητα φαγητού που θα χρησιμοποιήσει ένας καταναλωτής.
Οι πελάτες απαντούν σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις και τις αντιπάθειές τους στα τρόφιμα, τις αλλεργίες και τους στόχους υγείας. Απαντούν επίσης σε ερωτήσεις για το πώς και πότε μαγειρεύουν. Λαμβάνοντας αυτές τις απαντήσεις, η τεχνολογία της Hungryroot συμπεραίνει ποιες συνταγές και είδη παντοπωλείου είναι οι καλύτερες για κάθε πελάτη.
«Το Hungryroot είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο για να σας προσφέρει μόνο τα τρόφιμα που θα χρειαστείτε για την εβδομάδα σας», είπε στο CNBC ο Ben McKean, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Και σας δίνει απλές συνταγές, ώστε να ξέρετε ακριβώς τι να κάνετε με αυτές, και ως αποτέλεσμα, η σπατάλη τροφίμων με τους πελάτες μας μειώνεται σημαντικά».
Η Hungryroot στέλνει στους χρήστες μια λίστα με το τι υπάρχει στο εβδομαδιαίο καλάθι τους, επιτρέποντάς τους να εγκρίνουν ή να αλλάζουν στοιχεία.
Η εταιρεία μπορεί να μειώσει και τα δικά της απόβλητα. Αν διαπιστώσει ότι ένας χρήστης δεν προτιμά το μπρόκολο και τα λαχανάκια Βρυξελλών και η εταιρεία τυχαίνει να έχει περισσότερα μπρόκολα στην αποθήκη της, αυτό θα προτείνει. Προσθέτει μάλιστα, ότι αυτές οι διαδικασίες συμβάλλουν σε 80% λιγότερα απόβλητα τροφίμων στις εγκαταστάσεις της σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό σούπερ μάρκετ.
Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει συνολικά 75 εκατομμύρια δολάρια.
Latest News
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας