
Η Lamborghini SpA αναβάλλει προς το παρόν την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, την ώρα που ο γενικότερος σκεπτικισμός γύρω από την τεχνολογία αυξάνεται. Ενώ η επίτευξη παρόμοιων επιδόσεων δεν αποτελεί πρόβλημα στην παραγωγή ενός ηλεκτρικού supercar, ορισμένες συναισθηματικές πτυχές, όπως ο ήχος του κινητήρα V10 της Huracan, δεν μπορούν να αναπαραχθούν, δήλωσε ο επικεφαλής της Lamborghini, Στέφαν Βίνκελμαν.
Η Lamborghini παραμένει επίσης ανοιχτή στη χρήση των συνθετικών καυσίμων τύπου e-fuel, εάν η νομοθεσία γίνει πιο ευνοϊκή.
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars “δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής”, δήλωσε ο Βίνκελμαν. “Είναι πολύ νωρίς και πρέπει να δούμε στην πορεία αν και πότε θα συμβεί αυτό”.
Αλλάζει το περιβάλλον για τα ηλεκτροκίνητα
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εξειδικεύονται στην κατασκευή πολυτελών οχημάτων περνούν μια τεταμένη περίοδο στην οποία καλείται να ανταπεξέλθει στο πώς θα αντιμετωπίσει τις ρυθμιστικές πιέσεις για μείωση των εκπομπών ρύπων, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιβραδύνεται και οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους. Η Mercedes-Benz Group AG έχει σταματήσει την ανάπτυξη ξεχωριστών υποστυλωμάτων για ηλεκτρικά πολυτελή σεντάν για να εξοικονομήσει χρήματα και σχεδιάζει να πουλάει αυτοκίνητα που λειτουργούν με βενζίνη περισσότερο από το αναμενόμενο.
Η αντίπαλος της Lamborghini, η Ferrari NV, έχει προχωρήσει περισσότερο στην ηλεκτροκίνηση και τον επόμενο μήνα σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάζει υβριδικά και ηλεκτρικά supercars στο Μαρανέλο της Ιταλίας. Το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να κατασκευαστεί το επόμενο έτος.
Η BYD Co. πρόλαβε και τις δύο, αφού παρουσίασε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο αξίας 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (232.452 δολάρια) τον Φεβρουάριο. Το Yangwang U9 θα πωλείται αρχικά μόνο στην Κίνα, όπου η έκθεση της Lamborghini είναι “περιορισμένη”, επισήμανε ο Βίνκελμαν.
Η Lamborghini γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην πώληση plug-in υβριδικών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένου του σπορ αυτοκινήτου Revuelto, αλλά το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, το δίθυρο crossover Lanzador δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι το 2028.
Παρόλα αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία αναθεωρεί την αλυσίδα εφοδιασμού και την παραγωγή της, ώστε μέχρι το 2030 να παράγει Lamborghini με 40% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με σήμερα, δήλωσε ο Βίνκελμαν. Όσον αφορά τα συνθετικά καύσιμα, η μάρκα επωφελείται από την εργασία της Porsche, μιας εταιρείας κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων που βρίσκεται επίσης στο χαρτοφυλάκιο της Volkswagen.
Τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να έρθουν σε μεγαλύτερη εστίαση σε δύο χρόνια, όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επανεξετάσει το σχέδιό της να απαγορεύσει ουσιαστικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2035.


Latest News

Επιδείνωση των προβλέψεων για το ρυθμό ανάπτυξης της γαλλικής οικονομίας
Η Τράπεζα της Γαλλίας αναμένει αύξηση του ΑΕΠ 0,7% εφέτος

Κοντά σε συμφωνία TikTok-Τραμπ - Επιταχυντής των εξελίξεων η Oracle
Η TikTok έχει προθεσμία μέχρι τις 5 Απριλίου για να οριστικοποιήσει την πώληση σε αγοραστή με έδρα τις ΗΠΑ

Δικαστές εναντίον Τραμπ - Καλείται να επαναφέρει χιλιάδες απολυμένους εργαζόμενους
Διαπιστώθηκε παραβίαση των κανονισμών που διέπουν τις απολύσεις ομοσπονδιακών εργαζομένων υπό τον Τραμπ

Η Ρωσία επιλέγει κρυπτονομίσματα - Πώς θα διαχειριστεί το εμπόριο πετρελαίου
Οι ρωσικές πετρελαϊκές εταιρείες έχουν χρησιμοποιήσει το Tether, το bitcoin και το ether

Πώς η Sephora «παίρνει κεφάλι» στη μάχη του ανταγωνισμού
Από το «φαινόμενο του κραγιόν», στα Sephora Kids, το TikTok και την premium θέση σε όλο τον κόσμο

Η Ferrari δεν φοβάται τους δασμούς Τραμπ - Τι σχεδιάζει
«Είμαστε προετοιμασμένοι απέναντι στους δασμούς Τραμπ», δηλώνει ο CEO της Ferrari

Στο τιμόνι της Loro Piana o γιος του Μπερνάρ Αρνό, Φρεντερίκ
Η LVMH όρισε τον Φρεντερίκ Αρνό ως επικεφαλής της δημοφιλούς ιταλικής μάρκας κασμίρ Loro Piana, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης

«Κύμα» μποϊκοτάζ αμερικανικών προϊόντων - Πώς αντιδρούν οι καταναλωτές ανά τον κόσμο
Την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla πέφτουν, ξεφυτρώνουν οι εφαρμογές και οι διαδικτυακές ομάδες, βοηθώντας τους καταναλωτές να επιλέξουν μη αμερικανικά προϊόντα

Ποιοι υπερπλούσιοι αγοράζουν επαύλεις στο Λονδίνο
Αν και τα φορολογικά σχέδια της υπουγού οικονομικών διώχνουν πολλούς πλούσιους, κάποιοι σπεύδουν ομαδόν στο Λονδίνο για αγορές κατοικιών

Πόσα θα εισφέρει η Ford στη υπερχρεωμένη γερμανική θυγατρική της
Ο αντιπρόεδρος της Ford κάλεσε την ΕΕ να κάνει περισσότερα για να στηρίξει τα EV λέγοντας ότι είναι «θέμα ζήτησης»