![Ταχιάος: Αισιόδοξος για τον ΒΟΑΚ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/20240517-Κρήτη-4.jpg)
Το Αμάρι Ρεθύμνου επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Yποδομές, Νίκος Ταχιάος, όπου, συνοδευόμενος από τον Γενικό Διευθυντή και στελέχη της Διεύθυνσης Υδραυλικών και Αντιπλημμυρικών έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και τον μελετητή του έργου, αλλά και με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρου Αρναουτάκη, παρουσίασε στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού, αλλά και σε κατοίκους της περιοχής, την μελέτη κατασκευής του φράγματος στον Πλατύ ποταμό.
Ο Υφυπουργός εξέφρασε, καταρχάς, την κατανόησή του για τις ανησυχίες των κατοίκων, που θα επηρεαστούν από την κατασκευή του φράγματος και σημείωσε ότι με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα εργάζονται ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή αποκατάστασή τους. Τόνισε, πως το φράγμα είναι έργο πρώτης προτεραιότητας για την Κυβέρνηση για το οποίο δεσμεύονται πολύ υψηλοί πόροι και το οποίο θα συμβάλλει στην συνολική ανάπτυξη του τόπου, που απειλείται με ερημοποίηση.
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/20240517-Κρήτη-1-scaled.jpg)
Ο ΒΟΑΚ
Ο Νίκος Ταχιάος συμφώνησε πως η κατασκευή του δρόμου που θα συνδέει το Αμάρι με την Κοιλάδα της Μεσαράς, του οποίου η μελέτη θα ολοκληρωθεί μέσω της σύμβασης κατασκευής του φράγματος, αποτελεί σημαντική προτεραιότητα και πως θα ακολουθήσουν συναντήσεις με τον Περιφερειάρχη Κρήτης για να διασφαλιστούν οι σχετικοί πόροι. Ακόμη, ζήτησε από τους κατοίκους της περιοχής να στείλουν στον ίδιο και τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου τις παρατηρήσεις τις οποίες θεωρούν ότι πρέπει να ληφθούν υπόψιν, πριν από τη δημοπράτηση του έργου, ώστε αυτές να τύχουν της απαραίτητης επεξεργασίας. «Ο στόχος, είπε, είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία».
![](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/20240517-Κρήτη-3.jpg)
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Υφυπουργός Υποδομών μετά την παρουσίαση, απάντησε και σε ερώτηση σχετικά με την νέα χάραξη του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης. Σημείωσε ότι καθώς αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι αναγκαία η συζήτηση με τους Δήμους Ηρακλείου και Μαλεβιζίου και είναι αισιόδοξος ότι θα βρεθεί μια τεχνική λύση, αποδεκτή από όλους. «Πρέπει να τρέξουμε για τον ΒΟΑΚ. Το έργο είναι προσωπικό στοίχημα του Πρωθυπουργού, ο οποίος έχει εξασφαλίσει για αυτό μια πολύ σημαντική χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, που αγγίζει περίπου τα 570 εκατομμύρια ευρώ», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, ο Νίκος Ταχιάος συνοδευόμενος και από τον Γενικό Διευθυντή της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών του Υπουργείου, συμμετείχε σε συνάντηση εργασίας με τον Πρόεδρο του ΔΣ του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης Α.Ε., Θοδωρή Νίνο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Άρη Παπαδογιάννη προκειμένου να ενημερωθεί για τα ζητήματα λειτουργίας του Οργανισμού καθώς και την πορεία εξέλιξης του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης.
Κλείνοντας την επίσκεψή του στο νησί ο Υφυπουργός και οι συνεργάτες του συναντήθηκαν με τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, Νίκο Καλογερή, στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων. Μαζί του συζήτησαν πέραν της πορείας των εν εξελίξει έργων της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων και τη μελετητική ωρίμανση της σύνδεσης του αεροδρομίου Χανίων με τον ΒΟΑΚ, καθώς και την κατασκευή της Παραχώρησης Κισσάμου, που αποτελεί την κατάληξη του οδικού έργου.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Από το Σαρακήνικο μέχρι τη Σαντορίνη: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/sarakiniko05-600x400.jpg)
Σαρακήνικο, Σαντορίνη, Μύκονος: Οι 5 πληγές που γεννούν πολεοδομικές αυθαιρεσίες
Οι χρόνιες πολεοδομικές ασθένειες αναδεικνύονται από τις υποθέσεις δόμησης στο Σαρακήνικο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο - Ειδική σύσκεψη στο Μαξίμου εντός της εβδομάδας
![Μετρό: Τέλη του 2025 θα φτάσει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας της νέας γραμμής](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/metropontikas2_grammi4_avax-600x400.jpeg)
Πώς προχωράει η γραμμή 4 του Μετρό - Πότε φτάνει στον Ευαγγελισμό ο μετροπόντικας
Σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της νέας γραμμής του Μετρό της Αθήνας, η οποία πρόκειται να καλύψει μία μεγάλη έκταση περιοχών
![ΣΔΙΤ: Έγκριση υλοποίησης μονάδων ολοκληρωμένης ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/recycle-600x450.jpg)
«Πράσινο φως» μονάδων ανακύκλωσης και ανάκτησης αποβλήτων σε Κω και Κάλυμνο
Τι αποφάσισε η αρμόδια Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ
![Αλέξανδρος Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για το επενδυτικό πρόγραμμα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Alexandros_Exarchou_aktor-600x400.jpg)
Εξάρχου: Στο ραντάρ της Aktor εξαγορές – Ενδιαφέρον από funds για τις επενδύσεις του ομίλου
Ο Αλέξανδρος Εξάρχου πρόεδρος και CEO της Aktor τόνισε το ενδιαφέρον του ομίλου για εξαγορές στον τομέα των παραχωρήσεων
![Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος – Οι συμπληρωματικές εργασίες](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/patra-pyrgos-dromos-1-600x369.jpg)
Υπουργείο Υποδομών: Τέλη Νοεμβρίου παραδίδεται ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
Οι συμπληρωματικές εργασίες κοστολογούνται στα 72,5 εκατ. ευρώ
![ΕΥΔΑΠ – Δήμος Σπάτων: Επεσαν οι υπογραφές για το Δίκτυο Αποχέτευσης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/unnamed-35-600x400.jpg)
Αποκτά δίκτυο αποχέτευσης ο Δήμος Σπάτων - Επεσαν οι υπογραφές
H κατασκευή του δικτύου αποχέτευσης στον Δήμο Σπάτων-Αρτέμιδος από την ΕΥΔΑΠ έχει συμβατικό προϋπολογισμό 55,3 εκατ. ευρώ
![ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/Δελτίο-Τύπου_ALUMIL_Κεντρική-Φωτογραφία-600x414.jpg)
ΑLUMIL: Εκτίμηση για τζίρο 450 εκατ. ευρώ, πάνω από τις αρχικές προβλέψεις
Η ALUMIL εγκαινίασε το νέο της βαφείο ενισχύοντας τη συνολική παραγωγική της ικανότητα και επιταχύνει τους χρόνους εξυπηρέτησης πελατών
![Ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας – Αττικής: Πώς θα αναπτυχθεί η πρωτεύουσα έως το 2035](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Hellinikon-1024x401-1-600x235.jpg)
Η Αθήνα την επόμενη 10ετία – Η νέα πόλη των 30.000 κατοίκων και η επέκταση του Μετρό στον Μητροπολιτικό Πόλο του Ελληνικού
Με επίκεντρο τον πόλο του Ελληνικού το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής
![Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/kakokairia-karditsa-2-1-600x400.jpg)
Daniel και Elias: Προχωράνε τα έργα αποκατάστασης 1,25 δισ. ευρώ σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα
Τις αποφάσεις για τα έργα αποκατάστασης των ζημιών σε οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias υπέγραψε η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών
![Υπερταμείο: Στο «σφυρί» 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/03/pyrkal-600x309.jpg)
Από δράπανα μέχρι τόρνους – Στο σφυρί 110 παλιά μηχανήματα των ΕΑΣ
Το Υπερταμείο για τις ανάγκες ανάπτυξης του κυβερνητικού πάρκου στον Υμηττό βγάζει σε ηλεκτρονική δημοπρασία αποχαρακτηρισμένο εξοπλισμό των ΕΑΣ (πρώην ΠΥΡΚΑΛ)